Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Nie 14:15, 20 Gru 2009 Temat postu: Noc |
|
Jak zrobić żeby na mapce była noc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:16, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
Nie mam otwartego edytora więc piszę z głowy.
Wejdź w Terrain, a następnie E...(coś) - wiem że ta zakładka zaczyna się na "E" (jest tylko jedna więc nie powinieneś mieć problemów ). I tu właśnie zmieniamy wszystkie ustawienia. Wejdź na jakąś podstawową mapę z Far Cry'a i przepisz to co tam się znajdzie na swoją mapę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Nie 22:58, 20 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Nie 23:09, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
zapewne chodzi ci o envirnoment,światłem można manipulowaś także poprzez zakładkę lighting,w envirnoment mogę tyle ci poradzić: jeśli chcesz mieć taki efekt [link widoczny dla zalogowanych]
to ustaw color w fog na czarny a sky box w shaders na steam
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:17, 20 Gru 2009 Temat postu: |
|
Właśnie miałem napisać nazwę tego przycisku
No to chociaż dodam, że przycisk APPLY działa jak "Zastosuj". Tak samo jest z OK w Lighying.
Ale tworzenie nocy całkowicie odradzam - teren i tak wygląda jak za dnia, a ciemnych roślin też jest mało. Sam się w to wpakowałem, a wycofać się już nie mogę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Nie 23:19, 20 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 9:31, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
W opcjach roślinności jest takie coś jak "Brightness", po wygenerowaniu tekstur wystarczy zmniejszyć tę wartość aby przyciemnić roślinę. To powinno rozwiązać wasz problem
EDIT:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pon 10:37, 21 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 10:07, 16 Sty 2010 Temat postu: Udało się. |
|
Udało mi się samemu zrobić taki efekt:
[link widoczny dla zalogowanych]
Mój koleś jest czarny i obiekty,ale gdy postawie DynamicLight to jest jasno.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Sob 10:08, 16 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:20, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
no nieźle tylko torrenty wyłącz ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Sob 22:30, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
ładnie to wygląda, słońce wygląda jakby zachodziło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Nie 12:18, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
zachodzące słońce wygląda najładniej ze skyboxem mp_dune czy jakoś tak .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 14:00, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
Jak dla mnie wygląda to trochę dziwnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|