Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 14:34, 24 Gru 2010 Temat postu: tekstury(detale) |
|
Cześć, robię tekstury i robię detal ale detalu nie widać z daleka ,widać go tylko wtedy gdy się blisko podchodzi.Jak zrobić by detal było widać z daleka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 16:29, 24 Gru 2010 Temat postu: |
|
Terrain->Environment->TextureLODRatio
Im mniejsza wartość tym lepsze tekstury z daleka.
Nie jestem do końca pewien, ale to chyba działa tylko przy teksturach generowanych na osi Z, X i Y to już nie dotyczy( z każdej odległości wyglądają tak samo ).
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pią 16:29, 24 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Sob 9:52, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
Okey,dzięki a np góry ,chciałbym żeby je widać było cały czas, umiesz coś takiego zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Sob 9:58, 25 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 11:24, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
Trzeba ręcznie namalować skały na osiach X i Y.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Sob 19:14, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
dzięks!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pon 21:25, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
A można zrobić tak żeby detale pisaku było widać przez cały czas?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 9:09, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
Pisałem jaką wartość masz zmniejszyć żeby mieć szczegółową teksturę z daleka, innego sposobu nie ma. Również pisałem że cały czas widać ją tylko wtedy jak malujesz na osi X i Y, a jakby na to nie spojrzeć piasek jest na płaskiej powierzchni mniej więcej równolegle to oceanu więc jest i może być jedynie na osi Z.
Powtarzać się więcej nie będę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|