Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

tekstury(detale)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Teren, Tekstury i Oświetlenie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pią 14:34, 24 Gru 2010 Temat postu: tekstury(detale)

Cześć, robię tekstury i robię detal ale detalu nie widać z daleka ,widać go tylko wtedy gdy się blisko podchodzi.Jak zrobić by detal było widać z daleka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 16:29, 24 Gru 2010 Temat postu:

Terrain->Environment->TextureLODRatio
Im mniejsza wartość tym lepsze tekstury z daleka.
Nie jestem do końca pewien, ale to chyba działa tylko przy teksturach generowanych na osi Z, X i Y to już nie dotyczy( z każdej odległości wyglądają tak samo ).


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pią 16:29, 24 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Sob 9:52, 25 Gru 2010 Temat postu:

Okey,dzięki a np góry ,chciałbym żeby je widać było cały czas, umiesz coś takiego zrobić?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Sob 9:58, 25 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 11:24, 25 Gru 2010 Temat postu:

Trzeba ręcznie namalować skały na osiach X i Y.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Sob 19:14, 25 Gru 2010 Temat postu:

dzięks!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pon 21:25, 27 Gru 2010 Temat postu:

A można zrobić tak żeby detale pisaku było widać przez cały czas?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 9:09, 28 Gru 2010 Temat postu:

Pisałem jaką wartość masz zmniejszyć żeby mieć szczegółową teksturę z daleka, innego sposobu nie ma. Również pisałem że cały czas widać ją tylko wtedy jak malujesz na osi X i Y, a jakby na to nie spojrzeć piasek jest na płaskiej powierzchni mniej więcej równolegle to oceanu więc jest i może być jedynie na osi Z.

Powtarzać się więcej nie będę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Teren, Tekstury i Oświetlenie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin