Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:42, 19 Gru 2009 Temat postu: Zmiana koncepcji |
|
Tworzę właśnie swoją modyfikację (na razie pierwsza mapa ) i prawdę mówiąc w moim jednoosobowym zespole spada morale.
Scenariusz ogólnie jest taki (skróciłem go znacząco i ocenzurowałem - tak naprawdę, to napisałem o tym całą książkę): Zostajesz zrzucony z helikoptera kilka kilometrów od pewnej wyspy wraz z wyposażeniem i pontonem. Podpływasz do wyspy pod osłoną nocy.
To jest akurat wstęp. Mam teraz tylko problem z tym oświetleniem. To jest noc, a więc nie mogę używać bijących po oczach jasnozielonych roślin, które stanowią 90% z całości. Ograniczam się zatem do ok. 20 rodzai drzew (taka ilość mi pasuje, nie mam zastrzeżeń) i do ok. 6 gatunków krzewów - to już mnie irytuje. Nie można przez pięć kilometrów mijać co 10 kroków tą samą roślinę!
Co zatem mam robić? (Każdy pomysł mile widziany ). Zmieniać noc w dzień, czy szukać nowe rośliny?
Screeny:
Tutaj pierwszy problem - co robię źle, że w oddali to tak nierealnie wygląda:
a z bliska już trochę lepiej.
I kolejne zdjęcie z oddali:
Co powinienem zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
brda
Moderator

Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Sob 13:47, 19 Gru 2009 Temat postu: |
|
a jakie tektury wyegenerowałeś??niewiem czy to ma coś wspólnego,ale jeśli dałeś słabsze w edytorze na początek to i widzialność roślinności może być inna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:02, 19 Gru 2009 Temat postu: |
|
brda napisał: | a jakie tektury wyegenerowałeś??niewiem czy to ma coś wspólnego,ale jeśli dałeś słabsze w edytorze na początek to i widzialność roślinności może być inna |
O, właśnie - mam też inny problem z wygenerowaniem tekstur - maksymalnie mogę je wygenerować w rozdzielczości 4096x4096. Wyżej się nie da, bo pisze że nie mam wolnych 256 lub 1024 MB. Sęk w tym, że mam 3GB RAMu!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wicher
*V.I.P*

Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:42, 19 Gru 2009 Temat postu: |
|
4096x4096 to max. I jak masz włączony Alpha Blend na trawie to ustaw mu zasięg widzenia stripe`ów na większy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:04, 19 Gru 2009 Temat postu: |
|
Wicher napisał: | I jak masz włączony Alpha Blend na trawie to ustaw mu zasięg widzenia stripe`ów na większy. |
Eeee... co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Śro 23:11, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
a ja mam dla ciebie alternatywne rozwiazanie: wez zrob sobie reload terrain w tools, w roolup bar>terrain>vegetation to zjezdzasz tam na dol i mozesz zmienic zmienna ...Vegetation_brightness czy jakos tak ale jesli mowie zle to nic dziwnego bo od wczoraj nie moge wlaczyc edytora, bo mi wyskakuje critical exepction:'(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|