Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Kto jest chętny do pomocy i umie robić mapki SP.Niech pomoże. |
Umiem robić mapy SP i chętnie pomogę. |
|
45% |
[ 5 ] |
Umiem robić mapy SP ale nie pomogę. |
|
36% |
[ 4 ] |
Nie umiem robić map SP |
|
18% |
[ 2 ] |
|
Wszystkich Głosów : 11 |
|
Autor |
Wiadomość |
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 23:55, 07 Mar 2010 Temat postu: |
|
To by było zbyt proste
Jak już brda napisał, zapodaj screena to się coś wymyśli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pon 17:24, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
Mogę tylko dać screena z errora.
Jeszcze jedno przy włączaniu mapy obojętnie jaką Pisze że jest ERROR z błędem skryptu postaci Mutant i Merc.
Screeny z errora:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 18:03, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
1. Edytowałeś jakieś skrypty kolesi? Dodawałeś nowe?
2. Sprawdź czy nie masz czasem w folderze z moda folderu FCData a w nim Scripts.pak
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 15:41, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
Dziex działa.
Jutro dam nowe screen'y z mapek.
Jakieś pytania to pisać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Śro 17:35, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
A mozna zaznaczyc w ankiecie "trochę umiem w edytorze map SP i pomoge w miare moich mozliwosci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Śro 20:04, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
Dead.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Czw 19:28, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
Oh, right.I didn't seen this.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 21:12, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
Jednak chyba mod żyje, arcadius znowu zawitał na forum . Jest nadzieja!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pią 14:20, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
No, nie pisałem bo net siadł.
I prąd w domu ,ale już znowu pracuje od 2 tygodni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pią 15:32, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę pana, nie czas na spanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pią 15:57, 08 Paź 2010 Temat postu: Error |
|
Znowu edytor nawalił.
Screen:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 19:19, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
Mieliśmy ostatnio podobny problem. Niestety nie pamiętam jak go rozwiązaliśmy. Wiem że nie pomoże żadne podmienianie tego pliku, może reinstal FC? To tylko 15min...
EDIT:
Robisz od nowa moda? Z jakiego pliku odpalasz edytora?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pią 19:22, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 8:51, 09 Paź 2010 Temat postu: |
|
Mod ocalały, reinstalka pomogła.
Screeny z mapki:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Sob 11:23, 09 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 10:04, 09 Paź 2010 Temat postu: |
|
Nie widzę(widzimy) screenów .
EDIT:
Widzę że czeka Cię jeszcze dużo pracy. Mam dla Ciebie kilka wskazówek które pomogą Ci w tworzeniu mapek:
- zanim siądziesz do edytora postaraj się narysować sobie na kartce szkic mapy, umieść tam zarys terenu, ważne miejsca itp.
- gdy już zaczniesz tworzenie mapy zacznij od stworzenia całego terenu tak, aby później trzeba było wprowadzać tylko małe poprawki
- teraz kolejność jest już dowolna, albo tworzysz roślinność albo wszystkie zabudowania
- na samym końcu przychodzi czas na całe AI, wszystkie misje, eventy itp.
Dzięki temu szybciej można zauważyć efekty swojej pracy i wprowadzać na bieżąco zmiany lub poprawki. Mam nadzieje skorzystasz z tej rady.
Wiem że na początku ciężko będzie przywyknąć, zwłaszcza biorąc pod uwagę twój wiek, ale uwierz mi że warto .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Sob 13:09, 09 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pon 17:57, 11 Paź 2010 Temat postu: |
|
Witam nowości:
1.Mapa:obóz skończony
2.Mod Real:
1.Naboje zostają w np. beczkach.
2.Falcon nie jest automatyczny za każdym razem trzeba nacisnąć spust.
3.OICW:30 naboi w magazynku, 6 granatów w granatniku,Zoom 6x
4.RL(bazuka):2x dalej szybciej leci rakieta
5.I wiele wiele więcej podam później
3.Nowy skład drużyny i przydział funkcji:
arcadius113-Mapki
haker15b-Skrypty, modele,tekstury
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 18:34, 11 Paź 2010 Temat postu: |
|
Widzę że kroi się coś większego ^^. Kolega haker15b zawita do nas na forum? Zapraszamy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 17:00, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
haker15b zawita.
Mam proglemy z prądem i będę do soboty Offline.
Ale haker15b na pewno będzie pisał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
haker15b
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Wto 17:24, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
Witam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 17:43, 12 Paź 2010 Temat postu: od haker15b |
|
Od haker15b:
Cytat: | Witam.
Powiem więcej:
Ponton:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 20:31, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
Witamy na forum .
Zawsze miło powitać kogoś nowego w naszych szeregach. Życzę wszystkiego dobrego przy pracy nad modem, jeśli macie jakieś pytania to walcie śmiało, służę pomocą .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 14:50, 13 Paź 2010 Temat postu: |
|
Dzień dobry haker15b
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
haker15b
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Śro 15:02, 13 Paź 2010 Temat postu: |
|
Praca wre.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 16:23, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
Macie jakieś konkretne plany związane w modyfikacją? Może ujawnicie trochę szczegółów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 20:06, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
Będą może jakieś nowe bronie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 20:42, 14 Paź 2010 Temat postu: |
|
Tak przy okazji to ten skin pontonu wygląda znajomo, jakbym go już gdzieś widział.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
haker15b
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Pią 14:53, 15 Paź 2010 Temat postu: |
|
marcinLDZ:będą nowe.
Szczegóły i plany już niedługo jak arcadius113 wróci.(czyli jutro ,a może dziś mówił arcadius113).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez haker15b dnia Pią 14:55, 15 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pon 21:02, 25 Paź 2010 Temat postu: |
|
Jestem z powrotem jutro napisze szczegóły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 16:04, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
Będzie kilka nowych pojazdów.Broni i Kolesi.
Edit1:
Mam Net 10KB\s więc screenów będę dawać mało.
Edit2:
Już jutro, dziś a raczej do piątku zostanie wydana 1 wersja modu Map Wreck.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Wto 17:06, 02 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Wto 21:10, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
A ja byłem zawiedziony, że mam 1 mb/s ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 15:20, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
Wrzucam na serwer.
200MB zawiera MOD.
Instalator o wiele mniej jakieś 100razy mniej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Czw 16:03, 04 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matzie9
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 17:40, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
Kto go pobrał niech tu pisze.
Ja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 17:44, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
Popieram.Jak ktoś pobiera to niech napisze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 17:56, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
Ja...
Pomijam problemy z samym uruchomieniem przez ludzi którzy nie znają się na FC...
Mapkę wyłączyłem zaraz po uruchomieniu, nie chciałem katować silnika gry. Ja nie wiem gdzie, ale zdołałeś upchnąć w mapce na 3min półtorej miliona polygonów i ponad 4096 obiektów jednocześnie na ekranie! Takie znęcanie się nad komputerem i grą powinno być karalne...
Jak zamierzasz coś wypuścić, to musi to być w 100% skończony kawałek gry, a nie... początek, bo na to wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Czw 17:59, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
Jak to uruchomić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 19:28, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
Heh, właśnie o to mi chodziło.
Musisz zmienić nazwę folderu z modem na taką, która nie zawiera żadnych spacji( to niedopuszczalne, gdziekolwiek w przypadku nazw folderów i skryptów ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 16:44, 09 Lis 2010 Temat postu: |
|
Hasło do instalatora:
mapwreckdemo
Pojawiła się wersja 1.1 z poprawkami.
Jeżeli znajdziecie jakieś błędy to proszę napisać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Wto 16:56, 09 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 15:00, 13 Lis 2010 Temat postu: |
|
Wersja BETA 1.0 będzie gotowa pod koniec listopada początek grudnia (lub później).
(Tym razem się postaram i dopracuje tę wersję BETA modu.)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 15:44, 13 Lis 2010 Temat postu: |
|
Nie zauważyłem żadnej zmiany w stosunku do poprzedniej wersji jak na razie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Nie 22:33, 14 Lis 2010 Temat postu: Nowości |
|
2 część 1 mapki (misji) z BETA.
1.Przez jakiś czas nie powiem ile musisz przetrwać na wyspie możliwości:
-Rąbanie drewna na tratwę
-Łowienie ryb
-Spanie
-Jedzenie
-Wchodzenie na drzewa
-I wiele innych rzeczy których robimy w życiu.
Pytania i odpowiedzi:
1.Skrypty skąd wezmę?
-Mam swoje źródła.
Mod zawiera na razie 300MB bez mapki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 23:19, 14 Lis 2010 Temat postu: Re: Nowości |
|
arcadius113 napisał: |
1.Skrypty skąd wezmę?
-Mam swoje źródła. |
O kurcze, jak to 'prowokująco' zabrzmiało...
Powodzenia w projekcie życzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
Gość
|
Wysłany: Pon 18:48, 15 Lis 2010 Temat postu: arcadius113 |
|
arcadius113 kazał mi przekazać ,że jutro pojawi się tu filmik z MODU.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Wto 19:55, 16 Lis 2010 Temat postu: |
|
A czym ty 300 MB skompresowałeś do 2.7 MB?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 23:48, 16 Lis 2010 Temat postu: |
|
Zwykły winrar pewnie. Pliki z Far Cry`a bardzo łatwo poddają się kompresji( ok 70% w przypadku plików .cry )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 22:19, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
Tak przy okazji...wywal te zbędne bitmapy z tego folderu z mapy bo one zajmują 195MB. Po cholerę Ci one tam? :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matzie9
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 10:07, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
Cytat: | Zwykły winrar pewnie. Pliki z Far Cry`a bardzo łatwo poddają się kompresji( ok 70% w przypadku plików .cry ) |
Nie, ani też inne tego typu programy.
arcadius113 ma swoje sposoby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 11:58, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
@kata55
Jeden kit czym on to robi, jest wiele programów do tego. Najważniejsze jest to że 195MB zajmują jakieś zupełnie niepotrzebne bitmapy( jakieś obrazki, pewnie terenu ). Także po instalacji wchodzimy do folderu "moda", Levels\mapa\ i wywalamy te śmieci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Sob 12:48, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
W to i tak sie nie da grac bo gdy tylko spojrze na dzungle to caly system mi sie zacina.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 14:44, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
O tym tez już wspominałem . Ponad 4096 obiektów na ekranie... Mapa nie do przetrawienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Sob 16:33, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
Trzeba zamknąć ten temat. Nie ma co.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 16:39, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
Nie w tym rzecz. Niech się uczy chłopak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|