Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pon 21:40, 22 Lis 2010 Temat postu: Projekt Alpha. |
|
Witojcie!
Jak wiecie mój poprzedni MOD. tj: Zew Krwi. Nie wypalił ;/
Ale wróciłem!
Moje dzieło będzie zawierało trochę nowych modeli (dość sporo) i Particle Effecty z Modyfikacji "Delta Sector" (Mam od nich pozwolenie )
No i to by było na tyle. Co do fabuły to nie będę nic zdradzał, ale gra będzie w stylu COD: Odprawa itp.
Jak posklejam wszystko do kupy to możliwe, że dam screeny.
Oczywiście nic nie obiecuję, gdyż MOD jest w planach. (część mapki już zrobiłem) Zawsze może się coś stać, co mnie zniechęci ;p
PS: Mój poprzedni temat mozna usunąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 0:03, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
Miło znowu mieć świadomość że jesteś wśród nas i pracujesz nad nowym modem . Czekam z niecierpliwością na nowe informacje( o premierze chyba nie muszę wspominać? ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pią 19:21, 03 Gru 2010 Temat postu: |
|
Niespodziewanka!
Możliwe, że jutro dam screeny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 20:12, 03 Gru 2010 Temat postu: |
|
OH MY GOD!<orgasm>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Sob 13:34, 04 Gru 2010 Temat postu: |
|
Screeny! Narazie nie ma drzew, zwierząt i wielu innych rzeczy, ale ważne, że jest
Nie będę pokazywał wszystkiego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][/url]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 15:16, 04 Gru 2010 Temat postu: |
|
Jak dla mnie bomba, zwłaszcza skybox. Skąd ukradłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Sob 15:21, 04 Gru 2010 Temat postu: |
|
Crymods.
Chyba Stalker obiects albo ten pack z królikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 16:13, 04 Gru 2010 Temat postu: |
|
Domyślałem się.
Nieważne jednak skąd, ważne że bardzo fajnie to wygląda. Oby tak dalej!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
*V.I.P*
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:58, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
Yo!
No cóż mam powiedzieć? Widze duży potencjał w tym projekcie, ten cały obóz wygląda w porządku, budzi klimat strachu nie powiem.
Ogólnie nieźle oby tak dalej. Oczywiście czekam na więcej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pon 20:57, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
Na początku myślałem nad tym, że mapka będzie bez wrogów.
A gracz miał za zadanie zaliczyć kilka punktów kontrolnych (taki trening na początek i wprowadzenie do całej historii.
Ale zastanawiam się nad tym, żeby w obozie dać kilka przeciwników.
A gracz będzie miał za zadanie zniszczyć obóz bandytów. (gdyż akcja będzie się działa w Azjii i Europie, a misja, którą opisuję dzieje się w USA)
A dlaczego akcja zaczyna się na innym kontynencie?
Tego już nie powiem
Dla osłody dodam, że akcja dzieje się podczas zimnej wojny (wyścigu zbrojeń itp) w roku 2025. Jeżeli podołam to zrobię ( co nie będzie trudne)
własne, potężne bronie (gorzej z animacjami i skryptami będzie)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pon 20:59, 06 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 23:22, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
Robi się coraz ciekawiej .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Wto 17:43, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
Zastanawiam się nad muzyką w menu. Mam kilka propozycje, ale wszystkie są dobre więc nie wiem co wybrać ;p Zadecydujcie.
(odtworzyc piosenkę możecie klikając play w tabeli "informacje o pliku")
1.Tool - Wings For Marie [link widoczny dla zalogowanych]
2.Godsmack - I Stand Alone [link widoczny dla zalogowanych]
3.Disturbed - Droppin' Plates [link widoczny dla zalogowanych]
4.Alien Shooter (muzyka z menu) [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 18:59, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
Używał koła ratunkowego "pól na pół".
Zostają Tool i Alien Shooter/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Wto 19:55, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
Nad tymi też się zastanawiałem.
Co do mojej mapki jest "praktycznie" skończona. Brakuje tylko:
-drzew
-udźwiękowienia
-skryptów
-animacji (musze je w maxie porobić )
-filmików
-rekwizytów uzupełniających cele misji i filmiki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
*V.I.P*
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:20, 09 Gru 2010 Temat postu: |
|
Yo!
Widzę że szykuje się naprawdę konkretny i ciekawy mod. Mam nadzieję że uda Ci się go ukończyć. Oczywiście czekam z niecierpliwością na kolejne nowości:P
A jeśli będziesz miał jakieś problemy lub pytania to wal
Wicher
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Nie 19:35, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
Misja 1 dobiega końca.
Do zrobienia zostały tylko drzewa, które zrobię jutro oraz zwierzęta i dźwięki (postaram się jutro zrobić)
Pozostanie tylko spolszczenie i kilka dodatkowych modeli i detali.
Zdradzę, że misja będzie polegała na włączenie 3 anten i wprowadzenie do przyszłej misji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
*V.I.P*
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:42, 22 Gru 2010 Temat postu: |
|
Yo!
WoW niezły postęp. Gratuluje
Jak skończysz tą wegetacje to zapodaj jakieś screeny.
Wicher
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Czw 14:58, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
Napływ nowych screenów!
Na mapce będzie trochę mało trawy, ponieważ jest duża i musiałem zrobić dużo drzew.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 16:29, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
Bardzo ładnie to wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Czw 17:15, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
A morał z tej bajki jest krótki, i niektórym znany:
"Jeśli chcesz mieć ładne mapy ze lśniącymi szczegółami, idźcie do Disturbed sami..." xD
Czekam na premiere moda jak coś ;p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Czw 17:16, 23 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
*V.I.P*
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:31, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
Yo
No nieźle. a skąd wegetacja? Najbardziej podoba mi się 2 3 screen.
Zapowiada się naprawdę obiecująco
Powodzenia
Wicher
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 1:58, 24 Gru 2010 Temat postu: |
|
Oczywiście zgłaszam się na beta testera .
Nie ukrywam że już bym sobie pograł .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pią 11:36, 24 Gru 2010 Temat postu: |
|
Roślinność to głównie z TDS i farcryskins (które rzadziej używam) No i oczywiście drzewa z paczki stalker objects.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 12:57, 24 Gru 2010 Temat postu: |
|
Elo! Możemy mieć pewność że mod nie pójdzie do kosza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pią 15:09, 24 Gru 2010 Temat postu: |
|
Do kosza nie pójdzie na pewno! A jeżeli będę miał dość robienia tego moda Tzn nie będzie mi się chciało to zrobię sobie najwyżej trochę przerwy.
Tym razem się nie poddam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 15:34, 24 Gru 2010 Temat postu: |
|
I bardzo dobrze! Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 14:34, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
Disturbed napisał: | Do kosza nie pójdzie na pewno! A jeżeli będę miał dość robienia tego moda Tzn nie będzie mi się chciało to zrobię sobie najwyżej trochę przerwy.
Tym razem się nie poddam |
Tak trzymać! W końcu dla mnie to jeden z najciekawszych modów które teraz powstają, nie ma mowy o tym żebyś dał ciała .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
*V.I.P*
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:37, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
Yo
Tak trzymać! Zazwyczaj taka mała przerwa daje możliwość namysłu, stworzenia nowych pomysłów.
Ale nie można z nią też za bardzo przesadzać
Wicher
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Śro 17:27, 29 Gru 2010 Temat postu: |
|
Jakieś postępy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Śro 17:52, 29 Gru 2010 Temat postu: |
|
Właśnie zaczynam drugą mapkę.
Lokalizacja: Kotlina Kongo. (czy jak to się nazywa)
Tom ma za zadanie zniszczyć główną bazę łączności.
PO jej zniszczeniu Amerykanie będą mogli zaatakować Rosję.
Żeby było wiadomo o co chodzi:
W 2015 roku rozpoczęła się wojna nuklearna. Rosja zajęła półkulę wschodnią. Świat podzielił się na część Amerykańską i Rosyjską (ludność Europy przeniosła się do Ameryki północnej oraz południowej. Japonia i kontynent afrykański zawarł sojusz z Rosją.
W 2024 roku nastąpił rozejm, lecz rząd amerykański zaczął się niepokoić szybkim rozwojem Rosji i dostał informację, że Rosja szykuje się do ataku.
Tom Craven, najlepszy rzołnierz U.S Army podjął się ważnej misji.
Ma zniszczyć kluczowe lokalizacje, aby sparaliżować Rosję i udostępnić Stanom drogę do drugiej półkuli oraz odkryte przez rosjan technologie.
Po tej misji wojska Amerykańskie wkroczą na teren Rosyjski i zaczną szturm na Moskwę, główną siedzibę i laboratorium Michaiła Gawriłowa - dyktatora...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Czw 17:37, 30 Gru 2010 Temat postu: |
|
Miodzio!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Czw 16:06, 06 Sty 2011 Temat postu: |
|
Zdecydowałem się nad inną muzyką w menu niż podałem wcześniej.
Jest to Rammstein - Engel "wersja gregoriańska" , ale nie mogę nigdzie znaleźć idealnej wersji. Potrzebuję taką jak na tym filmiku : link
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Czw 18:01, 06 Sty 2011 Temat postu: |
|
Znalazłem!
Tu macie link do wysłuchania i pobrania:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Czw 20:50, 06 Sty 2011 Temat postu: |
|
Witam,Mniej więcej kiedy wyjdzie mod?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 22:26, 06 Sty 2011 Temat postu: |
|
Gregorianie rlz, i tyle. Dobry wybór!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Czw 22:52, 06 Sty 2011 Temat postu: |
|
sie doczekać nie mogę ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 11:09, 07 Sty 2011 Temat postu: |
|
Jak każdy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wujek
Gość
|
Wysłany: Śro 10:28, 12 Sty 2011 Temat postu: |
|
co jest ciociu ? kiedy wydzie modek? chce se pograć i go obrać jam jest wujek twoj co sie wywiod z ziemii egipskiej z domu niewoli
LUBIE PLACKI
==//AdminEdit:
Przypominam o stosowaniu się do zasad ortografii.
Dziękuję i witam na forum.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 17:28, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
Witam,jak tam mod? Postępy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Sob 10:58, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
Tak. Druga mapka skończona w połowie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 13:50, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
Streszczaj się bo ni ma w co grać .
Tak tak, musiałem nabić posta żeby mieć 666...taki mały żarcik, na serio czekam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Sob 21:44, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
Przez jakiś czas musiałem zrezygnować z edytora bo mam trochę nauki.. wiecie jak to jest. Niedługo wezmę się porządnie do roboty i dam screeny.
Seeya
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Nie 10:48, 20 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 11:42, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Wto 20:25, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
I jak tam idzie? Może jakiś Update
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Wto 20:25, 16 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 14:56, 02 Wrz 2011 Temat postu: |
|
Disturbed nie odpowiada, nawet na maila :/ .
Nie porzucam nadziei że jednak wróci, szkoda takiego modera stracić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 21:36, 06 Wrz 2011 Temat postu: |
|
Św. Prawda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Nie 20:38, 18 Wrz 2011 Temat postu: |
|
No odezwij się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 3:52, 28 Kwi 2012 Temat postu: |
|
<center>
</center>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|