Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Sob 17:22, 06 Lis 2010 Temat postu: |
|
A moze byscie jakies demo wypuscili czy cos? Od roku(na powaznie) czekam chocby na demo.
Ile lat mam jeszcze czekac?
2? 5? 10?
Nowy post Wysłany: Sob 17:24, 06 Lis 2010
Ano, i jeszcze jedno: te 9 dni juz minelo.
==//Szczeki:
Używamy opcji edytuj. Chciałbym przypomnieć że przez każdy taki post na świecie umiera 1 mały kotek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 21:17, 07 Lis 2010 Temat postu: |
|
Sprawy lekko się rypły, zwłaszcza w materii wolnego czasu(szkoła) jak i kontaktów międzyludzkich... Dam znać jeśli coś się zmieni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Czw 21:49, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
Aha, i jeszcze jedno.
1.Wszystkie mapy beda 2048x2048?
Jesli tak to bardzo sie ciesze dlatego ze nie wiem dlaczego
ale na mapkach 1024x1024 i mniejszych Far cry mi sie tnie.
2.Na czym polega zacinanie broni?
Naprawde nie wiem.
3.A ten Bizon to co to za typ broni?
Automatyczna strzelba czy jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Czw 22:58, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
a wypuścisz przez ciebie zrobione obiekty do ściągnięcia ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 1:19, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
@kata55
1. Wszystko zależy od wizji[czyt. wszystko okaże się podczas prac]. Ale raczej tak.
2. Nie wiem czy będzie to wprowadzone do gry, jak na razie lepiej o tym nie mówić aby nie zapeszyć
3. PP-19 Bizon to pistolet maszynowy kaliber 9mm
@domi401
Wszystkie pliki będą dostępne PO wypuszczeniu moda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 9:14, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
to fajnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Pią 11:02, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
Nom.
Mam nadzieje ze bizon nie bedzie zbyt spowalnial gracza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 12:38, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
Wbrew pozorom to dość lekka broń.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pią 12:38, 12 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Pią 14:57, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
:O Jeszcze jeden powod dla ktorego warto zagrac w killing time.
A ile (na oko) bedzie wazyl caly mod?(po skompresowaniu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pią 15:56, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
Na oko to można umrzeć ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Pią 16:21, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 17:27, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
Postaramy się zmieścić w mniej niż 1GB. Niczego jednak nie obiecuję bo aktualnie zajmuje ok 1.23GB, ale jest tam pełno różnych bzdet które zostaną wyrzucone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Nie 12:27, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
A mam jeszcze jedna prosbe:
Z powodu ze nie ma na tym forum tofica to moze bys przekazal mu zeby urozmaicil swoj minimotyw do firefoxa jakimis screenami a nie tylko logiem" KILLING TIME"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 14:25, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
Na dole masz jeszcze napis "Time to die"
Pogadam z nim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Nie 20:50, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
O, racja. Nie zauwazylem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
*V.I.P*
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:23, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
Yo!
Wybaczcie za opóźnienia co do update, ale cóż jak już Szczekus napisał wcześniej naprawdę nie mamy zbyt wiele czasu na moda( wiadoma szkoła a po za tym każdy ma swoje życie osobiste i też są rzeczy ważne i ważniejsze, ale jeśli chodzi o nas to wiem że wszyscy się starają jak mogą, przynajmniej tak myślę) Więc sam nie wiem kiedy wypuścimy update kolejnego. A co do demka pożyjemy zobaczymy
WICHER
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 11:08, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
Z racji tego że nagranie filmika z gry który pokazuje wszystkie nowe efekty( w tym nowy HUD ) graniczy z cudem, postanowiłem skoncentrować się na dopieszczeniu mapki Escape. Oto przykładowa zmiana:
[link widoczny dla zalogowanych]
W sumie to może i lepiej co do tego update`a, dzięki temu możemy się skupić nad pracą a nie nad tym co mamy pokazać.
Tak czy siak, moje postanowienie to nagrać filmik choćby dzisiaj . Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Nie 11:08, 21 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Pią 18:20, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
Moze jakis update czy cos?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 19:03, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
W trakcie tworzenia. Więcej czasu przeznaczamy na poprawki i postępy niż na update. Dlatego też "będzie kiedy będzie".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pią 19:07, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
Co jest zmienione na tym obrazku?
Obydwa wydaja mi się takie same ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 19:30, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
Chodzi o skały, mają nowe normal mapy dzięki czemu lepiej wyglądają, nie sa takie płaskie .
Ostatnie zmiany:
- tekstury są na nowo konwertowane do formatu DDS
*lepsza jakość, działające mipmapy i 8bitowy alpha channel
- wdrażanie nowych skryptów, testy
- przegląd generalny map Escape i Prison po względem optymalizacji i sprawdzenia czy wszystko trzyma się kupy
- koncept ekranu ładowania( na przykładzie mapy escape )
[link widoczny dla zalogowanych]
- ukończony model nowej snajperki M200 Intervention ( tutaj chyba jeszcze o niej nie wspominałem )
[link widoczny dla zalogowanych]
Reszta niech pozostanie tajemnicą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pią 19:44, 26 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pią 20:51, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
Jaki rozmiar musi mieć obrazek loadscreenu aby było w całośći widać pasek ładowania i jego ramki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Pią 20:57, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
No nareszcie ktos napisal jakis post.
Fajna snajperka ta M200.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 21:00, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
1024x1024
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Sob 17:27, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
Ale wtedy mam loadscreena na cały monitor.
A ja chcę mieć taki efekt jak w FC.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 18:38, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
Wysłałem Ci na PW .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 20:38, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
Zamieszczam mały test co do kompresji filmików. Celem było uzyskanie dobrej jakości przy tym zachowując bardzo mały rozmiar pliku.
Do tego możecie zobaczyć w akcji nowy skrypt. Teraz podczas scenki gracz może się rozglądać, jednak ruch ten jest ograniczony. W sumie zobaczcie sami.
P.S: Zezwoliłem na korzystanie ze znacznika "iframe", dzięki czemu można zamieszczać w postach filmiki z serwisu vimeo.
<iframe src="http://player.vimeo.com/video/17493826?color=ff0000" width="400" height="225" frameborder="0"></iframe>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:45, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
Rewelka, warto tu zaglądać od czasu do czasu. Mod KT zapowiada się rewelacyjnie. A ten krwisty HUD, mega.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Nie 20:53, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
zapowiada sie drugi crytek xD
Myślałem, że mam szanse dogonić was w tworzeniu map ale widzę, że będe musiał na sandboxa 3 poczekać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Nie 20:59, 05 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Nie 22:04, 05 Gru 2010 Temat postu: Potęga |
|
Z tego co czytam tam i siam o KT.
Wiem ,że może dorównacie Delta Sector i dojdziecie go zespołu Crytek.
Życzę powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 11:30, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
Hehe, nie ukrywam że jest to moim marzeniem od dłuższego czasu. Do tego jednak długa droga przed nami.
Ok, teraz wracamy do tematu.
Mam do wszystkich z was ważne pytanie, zadaje je zarówno tu jak i na forum crymod.
A brzmi ono tak: Zdaje się że w końcu znalazłem sposób jak zrobić działający skrypt zacinających się broni. Pytanie to czy chcecie żeby ta funkcja została dodana do Killing Time? Macie jakieś pomysły, wizje jak miałoby to wyglądać?
Jeśli tak, piszcie. Każda podpowiedz ma wpływ na losy moda, więc uwaga co piszecie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Pon 12:35, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
będzie realistyczniejsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pon 17:14, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
Według mnie:
1.KT:Cieszę się ,że to twoje marzenie.
2.A wracając do tematu:Sądzę tak jak kodeman.
3.KT:Poza tym to upewni twoje marzenia ,mod upodobni się do gry Far Cry 2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 17:24, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
Może zrób tak że na najniższym poziomie trudności się nie zacina tylko na wyższych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Pon 18:15, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
Dobry Pomysł,marcin.
Też jestem tego zdania.
Co do zacinania się to daj tak aby tylko niektóre bronie się zacinały.
A poza tym jak działa ten skrypt?
Co do filmu, to wystraszyłem się( poważnie ) jak coś wpadło do tego pomieszczenia po pociągnięciu dźwigni.
Co to było?
Niezbyt lubię takie stresujące sceny.
To dlatego ponieważ jestem bardzo wrażliwy emocjonalnie, to jest np. problemy innych ludzi czasami mnie przejmują, a czasami robi mi się smutno kiedy widzę że niewinny człowiek cierpi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kata55 dnia Pon 19:15, 06 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pon 19:35, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
kata55 napisał: |
Co do filmu, to wystraszyłem się( poważnie ) jak coś wpadło do tego pomieszczenia po pociągnięciu dźwigni.
Co to było? |
Wyglądało to na trigena, który uprawia parkour nad barierka ;p
Co do tego skryptu z rozglądaniem się chodzi tu o to, że po ruszeniu myszką obraz się obraca a broń po chwili?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pon 19:38, 06 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Pon 20:59, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
Ja myślę że nie. Ten skrypt jest orginalnie w grze i można go ustawić za pomocą parametru Lazy Weapon lub w polskiej wersji Bezwładność broni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Pon 21:01, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
Disturbed napisał: | kata55 napisał: |
Co do filmu, to wystraszyłem się( poważnie ) jak coś wpadło do tego pomieszczenia po pociągnięciu dźwigni.
Co to było? |
Wyglądało to na trigena, który uprawia parkour nad barierka ;p
|
Heh może to nowa możliwość trigenów?
Np. Trigen żeby cię zabić przeskakuje przez najemnika(oczywiście parkurem
).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 21:13, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
@Disturbed:Tobie to nic nie umknie .
Co do pytania: nie, to nie jest Crysis . To tak jak używamy minigun`a, nie można się obracać o 360 stopni a np o 160. Z tym jest podobnie, tylko że ograniczenie zależy od kamery która jest w scence. Wygląda to tak:
Czarny obiekt to kamera w scence, czerwone pole to maksymalne kąty w jakich gracz może obracać kamerą.
[link widoczny dla zalogowanych]
Idealne rozwiązanie aby skierować uwagę gracza tam gdzie chcemy( w końcu ile można wieszać plakatów z gołymi babami w każde miejsce gdzie ma się patrzeć gracz? ).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pon 22:17, 06 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Pon 21:17, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
ej kt pomyślałem o nowej broni. Pamiętasz w black ops tą broń nie pamiętam jak się nazywała ten "wydymiacz" xD który wiatrem rozwalał wszystkie zombie.
Może użyć go w grze? było by mało ammo a można by więcej tych stworków wstawić w grę, ponieważ za dużo jest "niedoprzejścia" a z tą bronią co ma mało ammo można było by więcej trigenów postawić. Żeby nie było za łatwo wydymiacz tylko okalecza i żeby pokonać trzeba walnąć 2 razy lub kilka kulek po 1 strzale.
jak myślisz dobry pomysł?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Pon 21:17, 06 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
*V.I.P*
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:44, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
Cóż wydymiacz. Hmm ja dokładnie nie wiem o jaka bron chodzi ale wiem ze w naszym modzie będzie futurystyczna bron do której będzie trochę ammo. Oczywiście owa broń będzie prawie jedyną szansą na przetrwanie wśród hordy potworów demonów itp,itd..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 14:37, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
Tak jak wspominał Wicher, będziemy mieli własną taką broń, nawet "lepsiejszą"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Wto 15:41, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
tylko gratulować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 18:46, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
Postanowiliśmy że nie robimy żadnych dużych update`ów, w sumie kto lubi czekać pół roku na jakiekolwiek informacje...
Zatem oto filmik pokazujący "surowy" jeszcze gameplay z pierwszej mapy.
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ioV21WHo1gY?fs=1&hl=pl_PL&rel=0&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ioV21WHo1gY?fs=1&hl=pl_PL&rel=0&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>
Polecam oglądanie w HD, inaczej nie wszystko może być widoczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Wto 19:37, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
1. Ten koleś w pomarańczowym stroju (chyba 40 sekunda) rzucając granata ma trochę inny głos. To są pobrane dźwięki, czy sam robiłeś?
2. ten korytarz (sciany, sufit, podłoga) w 35 sekundzie jest z modeli FC (jakich?) czy twojej roboty ?
A tak przy okazji mapka zajebioza.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Wto 19:38, 07 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Wto 19:44, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
powiem tak. Też chce takie mapy umieć robić
oświetlenie/tekstury/grafika itd. 10/10
Al trochę za późno zaczyna strzelać 8/10
i reszta 10/10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 19:58, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
@kodeman
To że AI późno zaczyna strzelać jest nader błogosławieństwem, chciałbym wspomnieć że to średni poziom trudności. Filmik nagrywałem chyba z 5 razy... Większość kolesi jednak strzela raz jak zobaczą gracza, to zależy od charakteru.
@Disturbed
1. To poprawione spolszczenie Cenegi, do ściągnięcia z sieci
2. Wszystko to modele z FC, jedynie tekstury ścian są nowe( chyba tylko ścian, nie pamiętam bo dużo tego ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Wto 20:10, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
Mógłbyś mi na pw podać ścieżkę tych modeli? (sciany, podłoga i te "trimy" )Przydadzą się w przyszłości.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Wto 20:10, 07 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Wto 20:27, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
A czemu napisy są angielskie? Mówiłeś że Killing Time będzie po polsku.
I poza tym czemu na większości filmików o KT widzę tylko standardowe bronie? A HK 416?SPAS12?Bizon P90?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|