Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:52, 12 Paź 2009 Temat postu: |
|
Twój mod to po prostu podmiana map, czy zmienia on także HUD gry bądź menu, intro, autorów itd.?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 11:23, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
O podmianie map można mówić kiedy zostawiłby niezmienioną historię a zrobił tylko nowe mapki.
Zdanie Tofic`a \m/(-.-) :
A co w ogóle sądzisz przez stwierdzenie Modding?? Wypuszczenie gry niezmienionej pod innym tytułem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:24, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
KT napisał: | O podmianie map można mówić kiedy zostawiłby niezmienioną historię a zrobił tylko nowe mapki. |
W informatyce podmiana, to także zastąpienie jakichś plików innymi.
A jeśli jednak coś przeoczyłem to przepraszam za przejęzyczenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 22:09, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
Ja tam jestem informatykiem i wiem co to znaczy
Jest git...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pietrkar
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Janów
|
Wysłany: Nie 10:55, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
Co do tego imienia to moze Peter albo Mack
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pon 18:57, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
Postanowiłem zrobić tabelę , która przedstawia statystyki moda. (0-100%)
(uzupełniana w soboty )
Post został pochwalony 3 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Sob 13:56, 26 Gru 2009, w całości zmieniany 22 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Pon 21:47, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
b.dobry pomysł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 16:55, 26 Paź 2009 Temat postu: |
|
+1!
Dobre, teraz można śledzić postępy na bieżąco.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pon 22:09, 02 Lis 2009 Temat postu: |
|
Nowa Nowość !!!
Zrobiłem z obiektów "WW2 Industrial" i tekstur "temple" taką kulaśną piramidę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pon 22:10, 02 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Pon 22:47, 02 Lis 2009 Temat postu: |
|
śmiechowa :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 10:59, 03 Lis 2009 Temat postu: |
|
Fajna, tylko te ściany potrzebują jeszcze detali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Wto 21:21, 10 Lis 2009 Temat postu: |
|
Postanowiłem dzisiaj zabić wolny czas i zrobiłem trochę fajnych tekstur:
niebieski kamuflaż
czerwony kamuflaż
( te 2 tekstury musze trochę pociemnić bo zbyt jasne i daje po oczach )
nowy żółty
oraz pustynne barwy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Śro 11:17, 11 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Śro 10:29, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
Jak na razie najlepiej wygląda desert camo, resztę przyciemnij tak jak mówiłeś.
Dobra robota!
(i obrazek nie chce się władować)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:39, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
zrób reup tego pustynnego bo nie działa u mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pią 21:18, 20 Lis 2009 Temat postu: |
|
Misja 3 screeny :
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Pią 22:51, 20 Lis 2009 Temat postu: |
|
fajne ag36
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 12:58, 21 Lis 2009 Temat postu: Super |
|
Zapowiada się super mod !
Czekamy na screnny z kolejnych misji!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 17:11, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
@arcadius113
Za dużo postów pod rząd...używaj opcji edytuj bo za takie nabijanie postów dostaniesz warna(ostrzeżenie).
@Disturbed
Ładne lokacje, ale przydało by im się trochę naklejek brudu itp. baaardzo znacząco podnoszą jakość wykonania.
//posprzątałem-BRDA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Sob 17:51, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
Detale robię na końcu jak zawsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 19:26, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
Aaa, no to w takim razie mogę spać spokojnie ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 19:34, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
ok! KT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Śro 16:37, 16 Gru 2009 Temat postu: |
|
Zmiana nazwy na FC ZK
Bardziej pasi do modyfikacji .
Niedługo koniec 3 misji
Jest tak pinknie, że f*jara minknie xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Śro 21:07, 16 Gru 2009 Temat postu: |
|
no nareszcie jakieś info
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
*V.I.P*
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:48, 19 Gru 2009 Temat postu: |
|
No, muszę powiedzieć że mod naprawdę fajnie się zapowiada. Nie mogę się doczekać kiedy będę mógł w niego zagrać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Sob 13:59, 26 Gru 2009 Temat postu: |
|
A więc tak . Postanowiłem z każdym nowym postem w tym temacie dodawać tabelę z postępem modyfikacji. A żeby nie było burdelu to poprzednie będę usuwał
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Sob 15:13, 09 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 14:22, 29 Gru 2009 Temat postu: Far Cry Zew Krwi |
|
Tytuł tego moda to
Daleki Krzyk Zew Krwi (Polski)
Far Cry Call Blood (Angielski)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Wto 14:23, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Czw 10:45, 31 Gru 2009 Temat postu: |
|
Zdaje mi się, że cry oznacza płacz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 10:50, 31 Gru 2009 Temat postu: Cry |
|
Są różne tłumaczenia ,,Cry,,
Płakać,płacz,drzeć się,krzyczeć
Takie są tłumaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Pią 22:32, 01 Sty 2010 Temat postu: |
|
co do far cry to można dyskutować,w końcowym filmiku w grze wersji angielskiej widzimy dyskietki (czy tam teczke) z napisaem far cry,a w polskiej wersji jest napisane "projekt mutant"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Sob 15:16, 09 Sty 2010 Temat postu: |
|
Właśnie ukończyłem 3 misję
1.Bunkier: (ukończona!!!)
2.Laboratorium:
Plan - 100%
Enviorment - 100%
Teren - 100%
Budynki zew - 100%
Budynki wew - 100%
Tekstury - 100%
Vegetation - 100%
Ai - 100%
Skrypty - 100%
Inne - 100%
Spolszczenie - 100%
Poprawki - 0% (parę błedów z ai , ułatwienie gry gdyż w pewnym miejscu jest bardzo trudno)
3.Piramida:
Plan - 100%Enviorment - 100%
Teren - 100%
Budynki zew - 100%
Budynki wew - 100%
Tekstury - 100%
Vegetation - 100%
Ai - 100%
Skrypty - 100%
Inne - 20%
Spolszczenie - 0%
Poprawki - 50%
4.Port:
Plan -50%
Enviorment -0%
Teren -50%
Budynki zew -15%
Budynki wew -0%
Tekstury -10%
Vegetation -10%
Ai -0%
Skrypty -0%
Inne - 0%
Spolszczenie - 0%
Poprawki - 0%
5.Łódź:
Plan -
Enviorment -
Teren -
Budynki zew -
Budynki wew -
Tekstury -
Vegetation -
Ai -
Skrypty -
Inne -
Spolszczenie -
Poprawki -
6.Wyspa:
Plan -
Enviorment -
Teren -
Budynki zew -
Budynki wew -
Tekstury -
Vegetation -
Ai -
Skrypty -
Inne -
Spolszczenie -
Poprawki -
7.Pustynia:
Plan -
Enviorment -
Teren -
Budynki zew -
Budynki wew -
Tekstury -
Vegetation -
Ai -
Skrypty -
Inne -
Spolszczenie -
Poprawki -
8.Rzeźnia:
Plan -
Enviorment -
Teren -
Budynki zew -
Budynki wew -
Tekstury -
Vegetation -
Ai -
Skrypty -
Inne -
Spolszczenie -
Poprawki -
9.Kanion:
Plan -
Enviorment -
Teren -
Budynki zew -
Budynki wew -
Tekstury -
Vegetation -
Ai -
Skrypty -
Inne -
Spolszczenie -
Poprawki -
10.Reaktor:
Plan -
Enviorment -
Teren -
Budynki zew -
Budynki wew -
Tekstury -
Vegetation -
Ai -
Skrypty -
Inne -
Spolszczenie -
Poprawki -
11.Lotnisko:
Plan -
Enviorment -
Teren -
Budynki zew -
Budynki wew -
Tekstury -
Vegetation -
Ai -
Skrypty -
Inne -
Spolszczenie -
Poprawki -
Legenda: Misje : Nieukończone
Ukończone
Punkty :Nieukończone,nierozpoczęte Ukończone
Plan-zanim zacznę robić mapkę najpierw przelewam wszystko na papier , żeby nie zapomnieć co mam zrobić i nie robić wszystkiego nagle z myśli:P
Enviorment-Nie trzeba tłumaczyć
Teren-J.W
Budynki wew , zew - no wiadomo o co chodzi . Ale to nie tylko ściany , podłogi itp tylko też skrzynie rury kraty i inne pierdoły bez których nie byłoby takiego klimatu
Tekstury-kolor terenu
Vegetation- SADZONKI !!!
Ai-Wrogowie , ai pointy , Anchory , tagi
Skrypty-MissionScript i cele misji
inne-Triggery , przyciski , filmiki ,
Spolszczenie-Polskie znaki i usunięcie znaczka @
Poprawki-Przechodzę misje w FC . Sprawdzam czy jest możliwe do przejścia , czy nie jest za łatwo , wszystko działa , i nie ma błędów z Ai i z obiektami .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 23:18, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
Przynajmniej idzie Ci szybciej niż nam
Screeny? ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:14, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
no ciekawie się zapowiada, oby tak dalej to może ktoś nowy dołączy do naszej ekipy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Śro 14:03, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
I jak tam?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Czw 17:55, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
Tak śrenio ;/
robie to ponad pół roku i dopiero 3.5 misji ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 20:48, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
I to według Ciebie jest długo? Moim zdaniem nieźle Ci idzie. No i lepiej żebyś to robił choćby i 2 lata, ale wszystko dopracował. Liczy się efekt końcowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Wto 17:47, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
No dodałeś mi wiary w siebię ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 18:14, 09 Lut 2010 Temat postu: |
|
Starałem się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 0:16, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
No jasne nikt nie goni to nie wyścig tylko zabicie czasu pożytkiem
"przyjemne z pożytecznym to sukces odwieczny"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 16:28, 10 Maj 2010 Temat postu: |
|
kiedy wyjdzie ten mod???
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 17:08, 10 Maj 2010 Temat postu: |
|
Na chwilę obecną nie mamy kontaktu z twórcą, więc data ta pozostaje niewiadomą .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pon 15:11, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
Ehh... Zdaje się, że nic z tego nie wyjdzie.
Jednym z problemów jest nauka.
Nie mam czasu na zajęcie się modyfikacją. Prawdopodobnie nie zostanie ukończona. Po drugie mod nie wyszedł mi zbyt dobrze. Występuje dużo zauważalnych błędów, że aż ręce opadają.
Modyfikację zostawiam na razie tak jak jest. Aktualnie nie zamierzam nic robić.
... Ale być może kiedyś do tego wrócę. Lecz nie nastąpi to zbyt szybko. A jeżeli mam wrócić to zanim to zrobię, wymyślę dobrą historię. Nie czekajcie aż TEN mod, aż zostanie ukończony. Przykro mi, że was zawiodłem.
Na razie was żegnam. Miło było pisać z tak ciekawymi ludźmi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pon 15:13, 17 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Pon 20:09, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
nie przejmuj sie,wiekszość ciekawych projektów nie jest kończona,wszyscy powinni się do tego przyzwyczaić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 9:43, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
Wielka szkoda że nie ukończysz tego moda, zapowiadał się ciekawie. Ale z drugiej strony nie ma co rozpaczać. Wiesz ile naszych prac poszło do kosza zanim zabraliśmy się za KillingTime?No coś ponad 20 na 100%, tak tego dużo że ciężko mi policzyć dokładnie ile tego było. Najważniejsze przy tym jest to że zdobyłeś sporo doświadczenia które pomoże Ci w twoim następnym modzie;). Co do nauki, idą wakacje, może podczas wylegiwania się w słońcu pomyśl nad nową historią i zacznij powoli "dłubać". Moje wsparcie masz w 100%, pomogę jak tylko będę umiał. Zawsze kiedy masz jakieś poważne problemy możesz podesłać moda do mnie, naprawię co będzie trzeba i powiem na co musiałbyś zwrócić uwagę następnym razem. Taki przykład jak by to mogło wyglądać .
Całkiem inną opcją jest np. dołączenie do grupy która tworzy już swoją modyfikację i skoncentrowanie się tylko na jednym aspekcie moddingu np. tworzenie map czy też testy, porady. To także jest dobrą formą zbierania doświadczenia ^^.
Ale się rozpisałem, mam nadzieję że o niczym nie zapomniałem:P. W każdym bądź razie mam nadzieję że kiedyś jeszcze zobaczę tutaj twój nowy projekt
Do zobaczenia!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 1:28, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
Temat zamknięty.
Otwarcie na życzenie autora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|