Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Czw 9:19, 23 Lip 2009 Temat postu: Zapowiedź moda "Far Cry Zew Krwi" |
|
Po zabiciu Krigera , Harlana i odwiezienu Val do bezpiecznego miejsca. Jack wypływa w rejs . Jego łódź zostaje zniszczona przez sztorm , a on budzi się na wyspie pełnej najemników. Po pewnym czasie dowiaduje się że Krige przeżył i jest w laboratorium. Jack postanawia się do niego dostac.
Aby do niego sie dostac musi stoczyc dużo walk z najemnikami i Krigenami
w dżungli , na morzu , w jaskiniach , bunkrach , laboratoriach i pustyni .
11 misji
6 ukrytych pokoi (jednak ukrytych pokoi nie będzie . pomysł był dobry ale po co robić coś takiego skoro broń można zdobyć od wroga )
Nowe skiny
Świetna muzuka pasująca do kilkumiutowych walk !!! : The Prodigy , dj Tiesto , Strings , Disturbed , Lostprophets , Alien Shooter soundtrack i wiele innych !!!
Modyfikacje spróbuje skończyc do 2010 ale nie wiem czy mi się to uda
Screeny z 1 misji można zobaczyc na forum/inne/screenshoty
Co jakiś czas będę dodawał screeny z moda w tym temacie . 1 misja :
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Śro 16:33, 16 Gru 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 12:24, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
Zapowiada sie niesamowicie fajnie;] Powodzenia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Czw 12:36, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
Specjalnie dla tego moda nie będę odinstalowywał FarCry ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Czw 13:26, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
Oto screen z 1 misji . będzie to opuszczony bunkier (to 2/3 tego budynku ,ponieważ jeszcze jest niedokończony)
Wszystko na screenie zrobiłem dzisiaj w 1,5 h więc jak tak dalej pójdzie to szybko to skończe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Nie 11:49, 02 Sie 2009 Temat postu: |
|
HA HA ! Jeszcze tylko decals i 1 misja ukończona !
Peace
Pół godziny później ....
Uff skończyłem teraz plany na druga misje : Laboratorium
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Nie 12:27, 02 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 13:11, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
Zapowiada się ciekawie, wygląda też nieźle. Czekam na dalsze postępy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pon 9:57, 17 Sie 2009 Temat postu: |
|
Dobra wiadomość co do moda , dodane zostaną:
*Nowe bronie
-AK47
-Micro-Uzi
-Colt Commando
-Beretta
-MP5k
*Nowe pojazdy
-Landspeeder
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pon 10:27, 17 Sie 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pon 10:41, 17 Sie 2009 Temat postu: |
|
pen pojazd to poduszkowiec, łudź ? Fajnie wygląda ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pon 11:18, 17 Sie 2009 Temat postu: |
|
To RAKIETA ! unosi sie ok 0.5 m nad ziemią jest głośna jak odrzutowiec (naprawde lepiej ściszyc głos) i jest 5 razy szybsza od buggy . a jak sie nią jedzie to kupa dymu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pon 16:51, 17 Sie 2009 Temat postu: |
|
o Kur...cze wypas... tego sie nie spodziewałem xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 18:07, 17 Sie 2009 Temat postu: |
|
Tak jakby znajomy ten pojazd, hehe. Zapowiada się coraz lepiej, oby tak dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pon 18:42, 17 Sie 2009 Temat postu: |
|
Jak będziesz miał czas to wrzuć garść nowych Screenów ;]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 14:30, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
to kiedy dasz screny?
wprost nie mogę się doczekać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Wto 19:46, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
No spoko na wasze życzenie
Misja 2 ...
Widok z góry (oczywiście w niektórych miejscach nie ma ścian , sufitu , Vis Area , i wogóle nie ma wrogów i wyposa(ż/rz???)enia . Ale to sie zrooobi:P)
Cała misja jest pod ziemią.
A teraz trochę od środka :
Ale jedno z miejsc jest bardzo podobne do schodów z misji Archiwum
No i to by było narazie na tyle bo wkońcu to co bedzie w grze musi być niespodzianką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 11:31, 21 Sie 2009 Temat postu: |
|
Nice.
Jak duże są/będą twoje mapy?(względem map z FC)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pią 11:31, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pią 11:43, 21 Sie 2009 Temat postu: |
|
To będzie jedna z większych (podziemnych )
Najmniejsza będzie mapka 5 "Łódź" Akcja toczy się w i na statku (ten z msji Łódź)
A największe mapy to : ta , Kanion , Pustynia i Dżungla (jest najwieksza )
do której zamierzam przeznaczyc teren o rozmiarach 8912x8912
Cel tej misji to zniszczenie 5 stacji radiowych umieszczone w 5 róznych miejscach . W górach , na wyspie , wulkanie , lesie x 2
Ps : względem map FC będą podobne (zależy które ) 2 lub 3 mapy będą troche mniejsze .
_____________________________________________________
Ciekawsze piosenki z moda :
Tool - Vicarious moja ocena: 10 !!!
Linkin Park - Faint moja ocena: 8
-||- - In the end moja ocena:9
Disturbed - Decadence moja ocena 8.5
-||- - Ten thousand fist moja ocena 9
Lostprophets - ride moja ocena 10 !!!
Wszystkie te piosenki można znaleść na [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pią 16:29, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pią 11:15, 28 Sie 2009 Temat postu: |
|
I znowu dobra wiadomość .
Budynek Laboratorium jest praktycznie skończony .
Do końca misji zostało dorobienie Ceiling , Detale (rury ,kraty i wyposarzenie) , wrogowie , cele misji , ai pointy , mission script .
co zajmie mi bardzo mało czasu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 20:00, 29 Sie 2009 Temat postu: |
|
Wszystko super fajnie, ale ta mapka 8912x8912 to lekka przesada.
Na słabszych kompach człowieki będą miały "Out of memory" i po zabawie. W sumie gdyby to była pustynia to "może" by to działało, ale dżungla?
My używamy standardowej mapy o rozmiarach 1024x1024 i starcza, a nasza mapka to jak 2-3 z FC razem. Ale zrobisz jak chcesz, to tylko moja opinia, twój mod.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Sob 20:15, 29 Sie 2009 Temat postu: |
|
no tak dobrze mówisz .
mój komp tez cudem nie jest więc spróbuje zrobić trochę mniejszą .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 9:28, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
I tak ciężko jest wykorzystać tak wielką mapę, potem pojawiają się problemy z generowanie tekstury na terenie itp.
Najwyżej rozbij lvl na 2 części.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Nie 9:59, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
Taka mapa pewnie sie długo wczytuje w edytorze... ;p Ja rozbiłem mape 2048x2048 i podzieliłem ją taż że wyszły mi cztery misje ;p W tym ze trzy są na powierzchni wyspy a jedna wewnątrz góry...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Nie 10:00, 30 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 10:05, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
I im mniejsza mapa tym więcej osób ze słabszym sprzętem może w nią pograć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Nie 10:17, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
Zobacze co da sie zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 11:15, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
Mam pytanko, będziesz potrzebował zmianę szybkości poruszania się?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pon 11:17, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
HeHe no właśnie z tym problem bo po kliknieciu na konsole i zmianie parametrow szybkosci gracza jack chodzi tak samo xD .
Ale wymyśliłem nowa umiejętnosć ! Widzenie w ciemnościach
poprostu podczas gry w ciemnym miejscu ustawie zwiększenie gammy
Bedzie nocnym łowcą
A bo nawet zapomniałem napisać że jack znowu bedzie mutantem
PS : Pisze się krigen czy trigen xD
Ale dobra dosyc tego pisania . m,usze zabrać sie do roboty .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pon 11:20, 31 Sie 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 11:21, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
Trigen ^^
Skrypty na szybsze poruszanie się poślę razem z regeneracją jak będziesz potrzebował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 8:44, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Jakieś wieści?
EDIT:
Daj mi znać na 100% czy potrzebujesz potrzebował tego skryptu do szybkiego poruszania się, bo muszę to wszystko napisać w czystych skryptach i rozwiązać pewien mały problem który ktoś mi w nim zgłosił. Ale zobaczę jak by to działało u Ciebie.
P.S:Tak się zastanawiam czy nie dać tu info o naszym modzie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pią 9:20, 18 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pią 14:51, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Wieści są takie że kończe 2 misje najwiecej roboty jest z "Wystrojem"(rury barierki i wyposażenie różnych pomieszczeń)
zostały ai pointy i skrypty i cele misji .
i mam 2 pytania :
1 onlymyplayer i onlyplayer w triggerach to jakaś różnica ?
2 pytanie co do spolszczenia czy moze wyglądać tak i czy zawsze bedzie wyswietlane tak jak jest napisane w kolumnie polish
"key" "english" "Polish"
bla_bla bla_bla otwórz drzwi To dla przykładu
a z ta zmiana szybkości to mi dokładnie napisz o co chodzi na pw albo tu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pią 14:53, 18 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pią 15:08, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
AAA i nauczyłem się robic kałużę w której widać odbicie gracza i rzeczy wokół
robie gde_elipse z folderu decals i zmieniam jej teksture na taka jaką ma lustro :p
a jak bedzie mi się chciało to walne mase screenów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pią 15:40, 18 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 16:02, 18 Wrz 2009 Temat postu: |
|
1.Różnica teoretycznie jest, ale w FC jest ten sam wynik w obu przypadkach(obojętnie czego użyjesz to wyjdzie na to samo). Pewnie jakaś pozostałość po CryTek`u.
2. Chyba tak...szczerze to nigdy się z tym nie bawiłem.
Dobrze słyszeć że prace posuwają się naprzód
Koniec 2009 już coraz bliżej ;P
EDIT:
Luknij PW
EDIT2:
Screeny! ^^
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pon 10:44, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Nie 9:57, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Garść nowych screenów !!!
Wygląd gracza będzie się zmieniał podczas gry :
Do oczu dodałem jeszcze czerwone łzy i krew z nosa ale nie chce mi sie tego zdjęcia juz dwac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Nie 12:04, 27 Wrz 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:30, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
chętnie zagram w betę i skrytykuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:20, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Sniper napisał: | i skrytykuje |
Ja już to zrobię:
patrząc się na niektóre screeny, wyglądają one niemal że identycznie, jak te z orginalnej fabuły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Śro 15:29, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Z gry FC zrobiłem PODOBNE :
Schody z misji archwium
Magazyn z regulatora
Korytarz z regulatora
no i jeszcze takie 2 pomieszczenie z archiwum i cooler .
Takie rzeczy będą tylko w tej misji.
W innych misjach bedzie zupełnie cos innego niż w grze FC
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 18:28, 01 Paź 2009 Temat postu: |
|
Nowa wiadomość dla Disturbed na PW
Mam tylko prośbę żebyś nie rozpowszechniał skryptów które Ci napisałem(poza modem). Zwłaszcza że będzie to tez użyte w naszym modzie^^.
PS:Ładne miejscówki, zwłaszcza ta "trzymajcie się poręczy".
Oby tak dalej, nie mogę się już doczekać żeby w to "szpilnąć"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Czw 18:37, 01 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Sob 11:31, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
Nowy wygląd i muzyka w menu !
Muzyka: Disturbed-Haunted
Wygląd:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 11:59, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
Zajedwabiste
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:04, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
a ja bym zrobił tak:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:49, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
Chodzi wam o menu jako menu, czy coś, co zastąpi to:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 16:41, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
To chyba bardziej reklama
A tego "splashscreen`a" nie zastąpisz...znaczy się idzie to zrobić ale będzie to działać tylko dla wersji FC która nie wymaga płyty w napędzie.
Ja ten obrazek zmieniłem, ale nie wszystkim będzie dane go oglądać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:59, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
KT napisał: | znaczy się idzie to zrobić ale będzie to działać tylko dla wersji FC która nie wymaga płyty w napędzie. |
Czyli coś dla mnie
Przed chwilą sprawdziłem - działa. Szkoda, że akceptowane są tylko bitmapy.
A skoro jesteśmy już przy tych technicznych sprawach gry, wiesz może jak zastąpić intro?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 17:03, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
Tak, ale nie róbmy tu offtop`u(PW albo nowy temat )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Sob 17:16, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
No Sniper ładnie to przerobił
Tylko problem w tym że ja photoshopa 1 raz wczoraj otworzyłem
Ps : Jeżeli powiecie mi jakim programem i skąd ściągnąć (np HyperCam)
moge nagrać filmik i zobaczycie co będzie w 1 misji
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Sob 17:24, 03 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 17:28, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
HyperCam->duuuuuużo mniejsze pliki niż ma Fraps
Tu masz linka :
[link widoczny dla zalogowanych]
Filmik!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Sob 17:29, 03 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Sob 19:05, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
aj z tym filmikiem to mi coś nie wyjszło :/
Wyskakuje coś że ustawienia HC są za duże :/
A na najniższych jest Chyba se ten filmik odpuszzce i wszyscy zobaczą jak zagrają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:34, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
Pobierz [link widoczny dla zalogowanych].
To jeden z najlepszych programów do nagrywania pulpitu i nie tylko.
A HiperCam'a nie polecam, bo (tak mi się wydaje) dodaje niechciany podpis wodny typu ze swoją nazwą.
A tak na marginesie...
I znowu photoshop! Pobierz [link widoczny dla zalogowanych] - darmowego odpowiednika o takich samych funkcjach i w pełni po polsku. Najnowsza wersja wydana została w sierpniu - i jak dotąd 2 miliony pobrań. A photoshop CS4? Na dobreprogramy.pl jest już od końca 2008, a ma zaledwie 15 tysięcy kliknięć w przycisk "pobierz".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Sob 19:47, 03 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Sob 20:23, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
Disturbed napisał: | Chyba se ten filmik odpuszzce i wszyscy zobaczą jak zagrają |
popieram,wieksze zaskoczenie i element zagadki logicznej sie uchowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 22:47, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
Ale jakaś zapowiedź by się przydała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Nie 11:01, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
screeny wystarczą(Jak dla mnie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Nie 14:03, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
Cytat: | A tak na marginesie...
I znowu photoshop! Pobierz GIMPa (klik!) - darmowego odpowiednika o takich samych funkcjach i w pełni po polsku. |
Ja mam photoshopa 7.0 [PL] też darmowy
No to tak ...
W modzie będzie paru nowych bohaterów:
Nick,wróg Jacka , (to ten w czapce na tym zdjeciu w menu)
Larry:P brat Val (będzie pomagał graczowi razem z Val w ostatnich 2 misjach)
no i Jack bedzie miał jeszcze jednego wroga tylko nie wiem jak go nazwać dajcie jakieś fajne propozycje xD
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pon 19:23, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|