Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sindbad dwanascie
Gość
|
Wysłany: Sob 23:32, 13 Mar 2010 Temat postu: Far Cry - lornetka i drzwi |
|
Witam.
Zacznę od przywitania się ze wszystkimi na forum i zadam pytanie.
Otóż : wkrótce będę znowu przechodził Far Cry'a, tym razem na realisticu i patchu 1.43. Czy jest jakiś sposób na wyłączenie namierzania najemników w lornetce (będzie fajniej), oraz na pozbycie się z ekranu napisów typu "Press Use key to open the door" (cytat z pamięci, pewnie nie dokładny)?
Dodam może jeszcze, że grzebanie w plikach konfiguracyjnych nie jest dla mnie problemem, nie wiem tylko, gdzie tego szukać.
Za odpowiedzi z góry dziękuję.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Nie 22:05, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
co to tekstu to bez problemu,tylko trzeba przeszukać skrypt mapy,a z lornetką,wydaje mi sie ze to zadanie dla modmakerów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 23:46, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
Co do lornetki:
W pliku System.cfg(otwórz go notatnikiem) dopisz na końcu "cl_motiontracker="0" "
Można to zmienić bezpośrednio w grze, poprzedzając tę komendę tym znakiem "\". Aby włączyć zamiast 0 wpisz 1.
Z resztą to dużo zabawy by było z wyłączaniem tego tekstu, bo na to nie ma już komendy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sindbad dwanascie
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:49, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
Dzięki za odpowiedzi.
Wybróbowałem w jednej misji granie bez wykrywacza ruchu i... będzie cholernie trudno;) Na początku miałem nadzieję, że można wyłączyć samo namierzanie w lornetce bez ruszania tego co dzieje się na mapce/kompasie. No cóż, widocznie nie można mieć wszystkiego. Mam nadzieję, że po krótkim (lub nie) przyzwyczajeniu się klimat gry tylko na tym zyska.
P.S. Jak pochwalić posta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Śro 12:11, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
lol a mi sie zrobilo raz takie cos ze jak mialem mp5 i nie patrzylem przez lornetke to mi i tak wykrywalo wrogow.
fajnie, co nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Śro 12:23, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Taki motyw będziemy wprowadzać w Killing Time . Wszystko jest do zrobienia, wystarczy tylko wiedzieć jak .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Śro 22:15, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
no racja ty to zawsze wiesz co do czego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|