Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sindbad dwanascie
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:39, 30 Paź 2010 Temat postu: The Delta Sector Mod |
|
Witam.
Szukam dodatkowych materiałów odnośnie tego moda: jakieś wywiady, ciekawe recenzje. Od paru dni jestem pod wrażeniem ogromu pracy w niego włożonej i chciałbym się dowiedzieć ile osób robiło tę grę, jak długo, poznać jakieś nazwiska, szczegóły produkcji itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 18:05, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
Lider projektu pracuje już dla Crytek`a, jego strona to [link widoczny dla zalogowanych] . Tam znajdziesz niektóre potrzebne(?) Ci rzeczy.
W sumie to nie rozumiem tego całego halo wokół tego "przeciętnego" moda...
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Sob 18:06, 30 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 18:22, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
Żeby nie było, pisałem serio . Na początku też się podniecałem. Aż zobaczyłem jak to naprawdę wygląda. Muszę przyznać że widoki są naprawdę świetne, modele także, reszta 'ssie'( głównie gameplay ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sindbad dwanascie
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:48, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
Hmmm....
Też się nad tym zastanawiałem..... Przeciwnicy trochę słabo się przemieszczają, jednak na plus można zaliczyć to, że strzelają prawie jak żywi ludzie (takie przynajmniej odnoszę wrażenie) tzn. potrafią puścić serię i trafić tylko raz, a reszta pocisków idzie w kamienie, ale potrafią też dobrze przycelować i strzelić Heada z porządnej odległości.
No cóż zobaczymy, na razie bawię się w pierwszej misji, dotychczas głównie zachwycałem się grafą. Zacząłem grać na średnim poziomie i po ciężkim początku, kiedy nauczyłem się odróżniać przeciwników od roślinności idzie coraz lepiej. Zastanawiam się czy nie zwiększyć poziomu trudności dopóki jeszcze nie jestem daleko...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 19:10, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
To że przeciwnicy strzelają jak prawdziwi ludzie to akurat żadne osiągnięcie. W drugiej strony jak mają takiego cela to co to za żołnierze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Wto 9:15, 16 Lis 2010 Temat postu: |
|
heh ale ten mod to mi się ciął na najniższych ustawieniach więc nie zachwyca mnie on jakoś.
Myślę że Killing Time ocenię wyżej niż Delta Sector
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|