Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:41, 07 Maj 2011 Temat postu: Crysis 2 - Narzędzia dla moderów latem |
|
Cytat: | Moderzy świata - łączcie się! Zapewne podobał Wam się Crysis i jego fenomenalna oprawa graficzna. Być może sami marzyliście o stworzeniu takiego cudeńka. Nic prostszego - latem Crytek opublikuje narzędzie dla moderów, aby stworzyli mapki, bronie czy inne dodatki do Crysis'a 2, zaś w sierpniu developer ma zamiar wrzucić do sieci darmową wersję silnika CryEngine 3!
Tą dobrą nowinę przekazał na forum CryMod szef studia, Cevat Yerli. Forum to zrzesza przynajmniej część moderskiego światka. Tą część, która wielbi Crytek naturalnie.
Przy pomocy owych narzędzi będziemy mogli stworzyć grę od zera. Jeżeli udostępnimy ją za darmo to developer nie zechce od nas żadnej zapłaty. Odwrotnie się stanie, jeżeli zechcemy oddać nasze wypociny na drobną opłatą. Wtenczas musimy uiścić drobne myto panom z Crytek'u za licencję.
|
źródło: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Sob 18:41, 07 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:18, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
Co powiecie o jakimś dużym forumowym projekcie z najbardziej aktywnymi członkami który doprowadzi do powiększenia zainteresowania na forum ?? jak wyjdzie silnik cry engine 3 ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 10:19, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
Jeśli wliczam się do nich to mogę robić modele ale projekt musiał by być w realiach wojennych i bez nanosuita bo tak to nie będzie mi się chciało robić modeli do projektu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marcinLDZ dnia Wto 10:21, 17 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:40, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
No ba że bez nanosuita on mi się już przejadł szczerze a spec od modeli się przyda tylko trza by wymyślić scenariusz . potrzebujemy jeszcze kogoś od tekstur terenu i roślinności oraz speca od skryptów ja mogę zająć się ustawianiem wszelakich elementów na mapach . A tak wogóle to mogła by być osobna gra na tym silniku jak wyjdzie darmowa wersja w sierpniu .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Wto 10:46, 17 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 11:18, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
Spec?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:29, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
No co tak mi się napisało :p Ja jestem zielony w tych "klockach" jedyne w czym umiem coś robić to sketh up googla . Po prostu przyda się ktoś od modeli .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Wto 11:31, 17 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|