Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:40, 22 Wrz 2009 Temat postu: Nowy MOD Crysis Real-Life-sis |
|
Mo Real-Life-sis czyli, przepiękny MOD który poprawia grafikę w silniku Crysis. Oto screeny:
Do pobrania tu: [link widoczny dla zalogowanych]
szczegóły tu: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Wto 16:38, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
orientujesz sie czy na mojej minimalnej grafice tez to coś poprawi czy to tylko dla lepszych kompów???
BTW Świetnie wygląda
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez brda dnia Wto 16:41, 22 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:48, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
tylko dla lepszych kompów i użytkowników Vista / Windows 7żyt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Wto 18:04, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Kuuurde grafika w Crysis jest zaje....dwabista Szkoda że nie mogę sobie w niego pograc na moim kompie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:23, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Z tego co się oriętuje, jest to po prostu zwykła podmiana obiektów, więc po instalce na 7 można wyodrębnić pliki i przenieść na XPka - a jakby pokombinować... to nawet do Far Cry'a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:38, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Nie, to nie zamiana obiektów. MOD zajmuje 500Kb (tak, dobrze napisałem 0,5MB) i wystarczy go wkleić do folderu z grą. Jest to autoconfig, który odblokowuje DX10,1 oraz polepsza Enviroment (otoczenie) oraz cała masa ustawień. Kolorystyka i tekstury wyglądają rewelacyjnie. Niestety na moim kompie na full max średnio 28 FPS ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Sob 19:16, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
A jak zrobic zeby far cry na DX10 dzialal?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 21:05, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
kata55 napisał: | A jak zrobic zeby far cry na DX10 dzialal? |
Nie ten dział. No i kolejny kandydat do archeologa roku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|