Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pią 19:04, 21 Sie 2009 Temat postu: Dziwny problem z tunelem... |
|
Mam problem z tunelem. Nie widać go do końca... Zresztą dołączam filmik jak to wygląda... Jeśli ktoś wie co jest grane to niech napisze ;p
Filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=4oJf7eovwyI
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Pią 19:04, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pią 19:24, 21 Sie 2009 Temat postu: |
|
Nie znam sie na sandbox 2 ale w fc też tak jest z niektórymi rzeczami
kiedy postawiasz obiekt masz tabelki i masz cos takiego :
lodratio czy jakos tak i ze 100 zmieniasz na 255 (jeżelijest na 100 obiekt zniknie jeżeli oddalisz się o 100m)
jest jeszcze viewdistratio też to zmienia .
TAK JEST W SANDBOX I , MOŻE W SANDBOX II TEŻ TAK JEST . NIE WIEM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 1:52, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
LOD-low of detail - w podanej odległości podmienia dany obiekt na identyczny ale o mniejszej ilości polygonów i ew. gorszej jakości teksturze.
Z kolei to viewdistance odpowiada za znikanie obiektu po oddaleniu się na podaną odległość .
To tak dla wyjaśnienia tylko.
Jak wyżej, nie znam się na SB2 ale może to być to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Sob 7:44, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
Niestety nie pomogło :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 11:49, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
Hmm...użyj VisArea?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Sob 18:37, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
VisArena pomogła ale nie tak jak miała ;p Bawiłem się opcjami i jakoś rozwiązałem problem... już nie ma tego błędu więc VisArena nie będzie już potrzebna... ;D Czasami widać trzeba mieć szczęście xD a że ja głupi jestem to mam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Sob 18:38, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sonic96
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Pon 10:40, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
Dobra kurde mam to samo!
Vigo...
Podasz mi co zmieniłeś nie?
Ja sam spróbuję ale raczej mi nie wyjdzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pon 10:54, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
W zakładce Objects(RollupBar) a dokładniej w Area jest taka pocja jak VisArea. Użyj jej... Zrób VisArea na całym tunelu i zacznij sie bawić opcjami xDDDD ja sie bawiłem i zrobiłem... jak? tego nikt nie wie nawet ja ;p
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pon 11:01, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
Już wiem xD
Po zaznaczeniu opcji AffectedBySun tak żeby było True problem znika ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|