Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Eksport modeli

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Obiekty: organizacja i wstawianie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Harry




Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:03, 04 Wrz 2009 Temat postu: Eksport modeli

W jaki sposób mogę wyeksportować gotowy model z teksturą, armatura i ewentualnie animacjami do formatu .obj lub .3ds?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 20:51, 04 Wrz 2009 Temat postu:

a w jakim programie 3d robisz modele

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marcinLDZ dnia Pią 20:52, 04 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 21:49, 04 Wrz 2009 Temat postu:

Przeważnie "File->Export"(tak jest w 3ds max)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 22:48, 04 Wrz 2009 Temat postu:

dokładnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Harry




Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 0:56, 05 Wrz 2009 Temat postu:

Ale mi chodzi żeby z Sandboxa wyeksportować model np statków obcych do maxa, a nie na odwrót.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 7:25, 05 Wrz 2009 Temat postu:

a to musisz wejść w pliki gry i znaleść plik potem import .cgf tak jest w far cry

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marcinLDZ dnia Sob 7:25, 05 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 8:35, 05 Wrz 2009 Temat postu:

Nie można importować modeli z Crysis`a...
1. Prawa autorskie
2. Nie ma takiego importera

FarCry to całkiem inna bajka...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 9:40, 05 Wrz 2009 Temat postu:

aha to sory za złe naprowadzenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Harry




Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:02, 05 Wrz 2009 Temat postu:

Aha to szkoda. A czy w Crysis Warhead dostepny jest Sandbox z nowymi obcymi (egzoskafander boss, zieloni obcy z polem siłowym i te pomarańczowe latające ośmiorniczki słabsze od tych niebieskich)?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 15:34, 05 Wrz 2009 Temat postu:

Edytor do Warhead`a jest dostępny do ściągnięcia, w nim możesz używać wszystkich bajerów z gry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vigo
Ekspert
Ekspert



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SandBox2

PostWysłany: Sob 17:15, 05 Wrz 2009 Temat postu:

A mi się wydaje że w jednej modyfikacji do Crysis były importowane modele z FarCry... Przynajmniej tak mi się zdaje, ponieważ niektórych modeli nie widziałem w SandBox2, a przeglądnąłem wszystkie... no i przede wszystkim bunkry były identyczne jak w FarCry

EDIT!!!
to był ten mod
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Sob 17:44, 05 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 18:25, 05 Wrz 2009 Temat postu:

Do FC importera napisał koleś który teraz już pracuje dla Crytek`a, dlatego idzie importować modele do 3DS Max`a a potem łatwo exportować do Crysis`a( w zmienionej formie dzięki czemu Crytek nie może się do nich doczepić ).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Harry




Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:03, 09 Wrz 2009 Temat postu:

A gdzie mogę ściągnąc Sandboxa dla Warheada? Od przedwczoraj szukam w googlach i nic nie mogę znaleźć. Trzeba Warheada spatchować do 1.1?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol57




Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Udanin

PostWysłany: Śro 10:31, 28 Lip 2010 Temat postu:

Możesz wyeksportować modele z Crysis'a do *.obj Wkładasz np. stację benzynową na mapę, zaznaczasz ją i Export Selected Geometry to .OBJ

//EDIT: Ehhh... to jest jednak dziadowskie... złe mapowanie tekstur, robi tylko jeden model, pomija modele fizyki, pomija kości łączące obiekty, obiekty Low of Detail... może Crytek nas czymś zaskoczy?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol57 dnia Pią 21:22, 30 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Obiekty: organizacja i wstawianie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin