Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Harry
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:03, 04 Wrz 2009 Temat postu: Eksport modeli |
|
W jaki sposób mogę wyeksportować gotowy model z teksturą, armatura i ewentualnie animacjami do formatu .obj lub .3ds?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 20:51, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
a w jakim programie 3d robisz modele
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marcinLDZ dnia Pią 20:52, 04 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 21:49, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Przeważnie "File->Export"(tak jest w 3ds max)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 22:48, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
dokładnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Harry
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:56, 05 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Ale mi chodzi żeby z Sandboxa wyeksportować model np statków obcych do maxa, a nie na odwrót.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 7:25, 05 Wrz 2009 Temat postu: |
|
a to musisz wejść w pliki gry i znaleść plik potem import .cgf tak jest w far cry
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marcinLDZ dnia Sob 7:25, 05 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 8:35, 05 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Nie można importować modeli z Crysis`a...
1. Prawa autorskie
2. Nie ma takiego importera
FarCry to całkiem inna bajka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 9:40, 05 Wrz 2009 Temat postu: |
|
aha to sory za złe naprowadzenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Harry
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:02, 05 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Aha to szkoda. A czy w Crysis Warhead dostepny jest Sandbox z nowymi obcymi (egzoskafander boss, zieloni obcy z polem siłowym i te pomarańczowe latające ośmiorniczki słabsze od tych niebieskich)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 15:34, 05 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Edytor do Warhead`a jest dostępny do ściągnięcia, w nim możesz używać wszystkich bajerów z gry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Sob 17:15, 05 Wrz 2009 Temat postu: |
|
A mi się wydaje że w jednej modyfikacji do Crysis były importowane modele z FarCry... Przynajmniej tak mi się zdaje, ponieważ niektórych modeli nie widziałem w SandBox2, a przeglądnąłem wszystkie... no i przede wszystkim bunkry były identyczne jak w FarCry
EDIT!!!
to był ten mod
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Sob 17:44, 05 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 18:25, 05 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Do FC importera napisał koleś który teraz już pracuje dla Crytek`a, dlatego idzie importować modele do 3DS Max`a a potem łatwo exportować do Crysis`a( w zmienionej formie dzięki czemu Crytek nie może się do nich doczepić ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Harry
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:03, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
A gdzie mogę ściągnąc Sandboxa dla Warheada? Od przedwczoraj szukam w googlach i nic nie mogę znaleźć. Trzeba Warheada spatchować do 1.1?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol57
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Udanin
|
Wysłany: Śro 10:31, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
Możesz wyeksportować modele z Crysis'a do *.obj Wkładasz np. stację benzynową na mapę, zaznaczasz ją i Export Selected Geometry to .OBJ
//EDIT: Ehhh... to jest jednak dziadowskie... złe mapowanie tekstur, robi tylko jeden model, pomija modele fizyki, pomija kości łączące obiekty, obiekty Low of Detail... może Crytek nas czymś zaskoczy?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol57 dnia Pią 21:22, 30 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|