Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Nie 0:18, 02 Sty 2011 Temat postu: |
|
Chodzi Ci o zrobienie samych napisów, jak w filmach, lub w spolszczonej wersji SG-1, które zrobiłem? Coś takiego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Nie 10:16, 02 Sty 2011 Temat postu: |
|
tak napisów jak w filmach. Żeby się w odpowiednim momencie pojawiały np. wo wykonaniu zadania. Pamiętam np. TheResort w tym modzie były napisy same tylko różne osoby różne kolory i po wciśnięciu tab nic nie było żadnych zadań. a misison object były stawiane i od nich chyba zależało kiedy napis się pojawi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Czw 22:36, 06 Sty 2011 Temat postu: |
|
hehe Ty to potrafisz wymyślić coś takiego co powoduje to że odkrywam coś dla mnie nowego xD Wiem na przykład jak zaznaczyć na mapie dowolny punkt, który na mapie będzie widniał jako np "ku*wa czołg!" xD Można by to połączyć z wyświetlaniem tekstów i coś by z tego było. Wiem także jak zrobić aby namierzyć jakiś cel tak jak to było w misji Harbor z Crysisa, opiszę to w wolnej chwili (jutro z rana zapewne) na przedpołudnie będzie do ściągnięcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Pią 15:40, 07 Sty 2011 Temat postu: |
|
Miło mi słyszeć że pomagam pytaniami xD. Ale teraz coś co raczej nic ci nie odkryje :/
Oglądam twojego tutka odnośnie AI ze spadochronem i próbuje zrobić filmik z tego. Problem jest z tym że w flowgraph nie ma u mnie parachute control.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli się coś zmieni dam znać i powiem jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pią 16:35, 07 Sty 2011 Temat postu: |
|
W Flow Graph musisz mieć wszystko zaznaczone jak poniżej, wtedy będziesz widział wszystko...
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Pią 16:58, 07 Sty 2011 Temat postu: |
|
może nie ty ale ja się czegoś nauczyłem takie banalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sonic96
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Sob 13:19, 15 Sty 2011 Temat postu: |
|
Wiesz Vigo przydało by się jeszcze jak zrobić minimapę - bo za chiny nie mogę tego ruszyć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Wto 0:52, 25 Sty 2011 Temat postu: |
|
oke... zaniedługo powinien być tutek, jeśli dojdę jak zrobić minimapę xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Wto 8:31, 25 Sty 2011 Temat postu: |
|
ja chyba kiedyś widziałem taki przycisk xD zerknę ale raczej pewnie to co innego
Edit
xD tam gdzie zmienia się wysokość tekstury nakłada rośliny itp. w rolup bar jest jeszcze minimap ale lepiej na mapie ktorej nie potrzebujecie zobaczcie.
powiem tylko że jak nacisnąłem generate minimap to najpierw z cieniami mi szalał sandbox a potem wszystko było takie ładne jasne ale nie było zmiany z minimapą
Edit 2: to chyba coś ze skryptami http://www.youtube.com/watch?v=U4kQJ8eGwLI
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Wto 8:45, 25 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Wto 12:10, 25 Sty 2011 Temat postu: |
|
Jest i tutorial gotowy do ściągnięcia:
[link widoczny dla zalogowanych]
Miłej zabawy!
EDIT.
Zna ktoś jakiś dobry alternatywny serwer, który nie usuwałby pliku po 7 dniach?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Wto 12:31, 25 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:41, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
Vigo prosiłbym cię żebyś opisał jak zrobić film oraz jak dodawać muzyke do filmu , wybuchy itd itp wiem długa lista ale mi by się to wielce przydało . Oraz gdybyś mógł opisać jak zrobić aby dane dźwięki w odpowiedniej chwili grały np. jak coś jedzie do przodu to żeby grał dany dźwięk jak do tyłu inny itp . Oraz jak robić animacje postaci jak w misjach crysis, i animacje jadącego pociągu np . Lista długa ale to są bardzo przydatne rzeczy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Sob 18:57, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
ja bym tylko prosił o przykład jak w misji 1 że odprawa, skok, chwila spadochron i lądujemy w danym miejscu najlepiej na drzewie. Za bardzo mi się nie spieszy by poznać to a luki pewnie bardziej potrzebuje. Trochę próbowałem i wyszło mi:
Patrzymy w bok 2 sec póżniej skaczemy to za bardzo nie zrobię animacji i koniec cutscenki spadam ze spadochronem ale cargoplane wisi w miejscu a po otwarciu spadochronu lecę gdzie chce
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Sob 18:59, 29 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Sob 19:35, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
W tutorialu miałem zamiar zrobić scenkę jak idzie ten największy kosmita, którego musieliśmy pokonać w misji flet i powala na swojej drodze drzewa itp, ale widzę że będzie musiał coś nowego wymyśleć tak aby nieco więcej pokazać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shazzar
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 1:23, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
Mam pytanie , jak wlaczyc niesmiertelnosc w edytorze crysisa , tak aby nasz gosc nie wywracal sie i nie koziolkowal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Śro 14:04, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
Vigo wywalał drzewa mówisz? te palmy czy wszystkie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:02, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
jak tam prace nad poradnikiem vigo ?? bo w sandboxie 3 zasady działania są prawie takie same z tego co zauważyłem . Jeśli by się dało to prosiłbym o poradnik jak coś zrobić coś w tym stylu http://www.youtube.com/watch?v=xbEm9IYlW2g .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Śro 22:14, 23 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki1129
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:44, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
Witam ponownie.
Dawno mnie tu nie było, jednak w ostatnim czasie ponownie usiadłem do sandboxa i zacząłem myśleć nad stworzeniem bardziej 'profesjonalnej' mapy. Więc przydałaby się cutscenka (dobrze to piszę?), jednak nie mogłem znaleźć nigdzie dobrego poradnika. Dopiero później znalazłem kilka w języku angielskim.
Jednak uznałem, że zbyt długo szukałem. Dlatego napisałem własny, po polsku, ze zdjęciami i od podstaw (dla początkujących). Zamieściłem go na chomiku. Link:
[link widoczny dla zalogowanych]*c4*85+track+view+i+flow+graph,555841178.pdf
Oraz efekt końcowy:
http://www.youtube.com/watch?v=IssnRHoMPaw
EDIT: Link do chomika jest źle zaznaczony. Prawdziwy rozpoczyna się od [link widoczny dla zalogowanych] i kończy na .pdf .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luki1129 dnia Śro 21:46, 13 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
koszyk
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CryEngine 2
|
Wysłany: Sob 15:31, 23 Lip 2011 Temat postu: |
|
Mam nadzieje, że jeszcze się tym zajmujecie, bo mam prośbę. Zrobiłem mapkę i tam trzeba zniszczyć wrogie AAA's. I zrobiłem particle effect ten, który one strzelają w niebo. Zrobiłem tak, że jak się zbliżę to particle effect znika, a jak oddalę to znów się pojawi. Ale nie umiem zrobić tak, że jak zniszczę AAA to particle effect znika na zawsze. Wie ktoś jak to zrobić? Aha i jeszcze jedno. Kiedyś robiłem tak, że samochód był zamknięty, ale teraz tego sobie za chiny nie umiem przypomnieć. Wie ktoś? Proszę o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
koszyk
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CryEngine 2
|
Wysłany: Sob 13:46, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
Sory za podwójny post, ale mam pewną sugestię. Vigo w twoim poradniku o minimapie nie ma informacji o tym, że najlepiej na czas robienia jej włączyć na mapie ustawienia low. Ja gdy robiłem na very high to mi źle robiło te zdjęcie mapy z paskami i podświetleniami. W końcu gdy zajrzałem do innego poradnika udało mi się zrobić normalną mapę. Czyli gdy źle wam robi zdjęcie mapy upewnijcie się, że macie ustawienia low.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ketrab9713
Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:22, 27 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Sorry że odświeżam temat którego i tak nikt już nie czyta ale mam pytanie bo kiedyś u brata grałem w Crysis Warhead i o ile dobrze pamiętam była misja gdzie była zamarznięta woda, zawierucha i wszystko co związane z obcymi. Mam pytanko co do tego da się zrobić coś takiego w oryginale Crysis? (tak wgl to mi nie działają tekstury zimowe )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ketrab9713 dnia Nie 22:31, 27 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|