FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
->
Mapy dla wielu graczy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Strona główna
----------------
Strona główna forum
Regulamin Forum
----------------
Regulamin!
Informacje , aktualności i nowości!
----------------
Newsy
Wymagania sprzętowe
Gry
Sandbox.fora®Forum i Administracja™ Opinie
----------------
Nasze Forum
FarCry® Ogólne Rozmowy
----------------
Informacje
Dyskusje
Pomoc Techniczna
Far Cry® Edytor Sandbox ™ Singleplayer
----------------
[FC]Teren, Tekstury i Oświetlenie
[FC]Obiekty: organizacja i wstawianie
[FC]Skrypty oraz MODy do Far Crya
[FC]Sztuczna inteligencja
[FC]Mapy, MapPacki oraz wiele innych rzeczy do Multi
[FC]Skrypty , Eventy i Triggery
[FC]Gotowce
[FC]Zapowiedzi Map i Modów
[FC]Ukończone mody i mapy do ściągnięcia
[FC]Poradniki, instrukcje
Far Cry® Edytor Sandbox™ Multiplayer
----------------
Podstawowe zagadnienia map sieciowych
Mapy dla wielu graczy
Crysis® Ogólne Rozmowy
----------------
Informacje
Cuda Graficzne
Pomoc w przejściu.
Pomoc Techniczna
Crysis® Edytor Sandbox 2 ™ Singleplayer
----------------
Teren, Tekstury i Oświetlenie
Obiekty: organizacja i wstawianie
Sztuczna inteligencja (AI)
Skrypty , Eventy i Triggery
Gotowce
Zapowiedzi Map i Modów
Ukończone mody i mapy do ściągnięcia
Poradniki, instrukcje
Crysis® Edytor Sandbox 2 ™ Multiplayer
----------------
Podstawowe zagadnienia map sieciowych
Mapy dla wielu graczy
Crysis 2, CryEngine 3
----------------
CryEngine 3™
Download i inne
----------------
Strefa downloadu
Głupoty
Pomoc Techniczna
Inne
Kosz
----------------
Śmietnik
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Sniper
Wysłany: Nie 20:58, 01 Sie 2010
Temat postu:
O i to mi się bardzo podoba! Świetnie napisany poradnik + screeny. Post już pochwaliłem. Doceniamy takie poradniki. Pozdro
brda
Wysłany: Pon 21:16, 19 Lip 2010
Temat postu:
świetna robota
Kien
w końcu jakiś szpec od mp
Kien
Wysłany: Nie 14:27, 18 Lip 2010
Temat postu: Poradnik: Jak zrobić FFA/TDM.
Poradnik do map FFA/TDM, trudność: średni, górki i wzniesienia we własnym zakresie.
Zanim w ogóle włączycie edytor, zastanówcie się, jaka ma być ta mapa, otwarta, zamknięta, mała, duża, co ma na niej być itp.
1. File-New. Nazwa powinna brzmieć "mp_nazwamapy", i nie powinna być za długa, żeby potem uniknąć kłopotów, np nazwa
"mp_extrememapforexpert_byl0l_v1.0" nie jest odpowiednia.
2. Naciskamy
NEW MISSION
i nazywamy ją FFA.
(Jak chcemy tylko FFA, lub FFA\TDM, jak tylko TDM to nazywamy "TDM")
USUWAMY
"Mission0"
3. File-Generate Surface Texture-OK
4. Naciskamy
TERRAIN
.
5.
PRZYCISKAMI
ustalamy wielkość pędzla, i "malujemy" mapę. Nie przejmujemy się kolorami. Mapa ma być idealnie płaska, więc naciskamy tak długo
NOISE.
, aż kropka się zrobi czarna. Jak ktoś umie, może sobie zrobić wzniesienia, ale początkującym nie radzę. Naciskamy OK.
6. Niestety, teraz mapę zalewa woda.
7. Aby to naprawić, w RollupBar, w
TERRAIN
, wybieramy
MODIFY
, w "type" wybieramy "rise/lower"
i ustawiamy
TAK
. Kilka razy naciskamy na mapę, ąż uzyskamy zadowalający wynik.
8. Teraz wstawiamy obiekty, najbardziej przydają nam się Brush-OutDoor i Brush-InDoor. Podłogi są w Brush-glm-ww2style-floor.
9. Możemy też wstawić pojazdy, są w Enity-Vehicles. żeby zrobić respawn wstawiamy nad pojazdem Enity-Multiplayer-Phoenix, naciskamy na pojazd i w Input/Output Events klikamy na "On OnDeath" i wybieramy PICK NEW i łączymy z Phoenixem. W phoenixie ustawiamy tak:
by Sniper
10. Możemy wstawić bronie, są w Enity-Pickups, żeby się respiły ustawiamy "respawn time" w "enity properties" na 30.
11. Jak już mamy mapę jaką chcieliśmy, wstawiamy min. 10 TagPoint-Respawn, i każdy nazywamy "players"
12. Wstawiamy kilka Enity-Player-Spectator.
13. Jak chcemy dodać TDM, to naciskamy na
DUPLICATE MISSION
, i nazywamy ją TDM.
14. Jak chcemy osobne respawny dla drużyn, zmieniamy w TDM nazwy respawnów na "red" i "blue"
15. W obu misjach jeszcze raz File-Generate Surface Texture-OK
16. File-Save, i zamykamy edytor.
17. Ekran Startowy. Robimy server na naszej mapie, jako obserwator robimy screena, i zapisujemy w folderze z mapą jako "loadscreen_nazwamapy.jpg", w rozmiarze 1024 na 768pix.
Tu jest pusty wstęp do map, oczywiście możemy zrobić inny jak chcemy.
http://www.wstaw.org/w/8sK/
Dziękuję za uwagę, proszę moderatorów o poprawki w razie znalezienia błędu.
Ten poradnik nie powstał by bez Snipera, JackaGTA, i KT.
Pochwały mile widziane.
P.S. Jak się spodoba, a ja się poduczę, to napiszę poradnik "ASSAULT"
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by
JR9
for
stylerbb.net
Regulamin