Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:26, 22 Maj 2011 Temat postu: Animacja i nanosuit |
|
Siema jak zrobić aby nanosuit był wyłączony , jak zrobić animacje ludzi i siebie i jak zrobić animacje walącego się budynku coś jak w misji na moście w c2 ( coś w tym stylu ) i jak zrobić trzęsienie ziemi coś jak w misji z czołgami ?? będę wdzięczny za pomoc przyda się do mapy mojej .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Nie 17:28, 22 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:24, 24 Maj 2011 Temat postu: |
|
odpowie ktoś ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
Kacper314
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:08, 05 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Jeśli chcesz zrobić awarię HUD-u, taką że wszystko miga na czerwono, to tworzysz następujący Flow Graph:
Tworzysz okienka "Misc: Start" i "HUD: HUDControl". Następnie opcję "Output" łączysz z "BreakSeq". Wtedy po włączeniu gry będziesz miał uszkodzony HUD. Możesz zmienić Misc:Start na np. AreaTrigger. Opcja BootSeq sprawia, że masz restart HUD-u z "napisami na ekranie", a RebootSeq sprawia, że HUD od razu zaczyna działać.
Co do innych spraw, to niestety nie wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|