Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 13:03, 24 Lut 2010 Temat postu: Jaki format dźwięków do dialgów? |
|
Bawię się dialogami i oczywiscie moich wlasnych ani nie slychac, ani nie widac, a gdy w FG podmienie na np. AB1_Beginning z ascension, to je widac i slychac w grze.
Wiec jakie parametry dokladnie musi miec plik audio z wypowiedzia NPC, aby bylo je slychac (a drugie pytanko: co zrobic, zeby bylo je widac?)?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 13:19, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
nie jestem pewien ale chyba mp2(tym są wszystkie dialogi oryginalne zrobione)
wrzucasz do folderu games a jak wyszukujesz plik to pod napisem play masz browse files dajesz do góry aż do games tam powinieneś widzieć plik mp2 który wrzuciłeś
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 18:43, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
OK, dziala.
Ale jak zrobic, aby glosnosc dzwieku byla taka sama przez caly czas trwania dialogu.
Gdy skacze na spadochronie i oddalam sie od mowcy, to dzwiek zanika i w koncu urywa sie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 14:36, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
Ponieważ w dialogu rozmówcą jest np AI i jak sie oddalasz to tak jak w realu. Ustaw że każdy dialog mówi Gracz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 18:27, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
Teraz dziala.
Ciagle tylko pozostaja ostre piski pomiedzy dzwiekami dialogu. Odtwarzajac te dzwieki w WMP nie slychac tych piskow.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|