Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kacper314
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:01, 10 Kwi 2012 Temat postu: Poradnik: bomba atomowa detonowana komputerowo |
|
Cześć. W tym poradniku (moim pierwszym) pokażę, jak stworzyć eksplozję jądrową, którą można odpalić zdalnie. To nie takie trudne, jak się wydaje.
1. Tworzymy na mapie 2 obiekty:
a) komputer, który w Crysisie służy do pobierania danych taktycznych (View > Open View Pane > DataBase View > Entity Library > Props > electronic_devices > computers > LaptopBig_Download)
b) wybuch jądrowy (View > Open View Pane > DataBase View > Particles > explosions > TAC > small_close_new)
2. Umieszczamy oba obiekty na mapie i tworzymy taki oto FlowGraph: [link widoczny dla zalogowanych]
a) Misc:Start
b) entity:InteractiveEntity (klikasz na komputer, a potem w FlowGraph "Add Selected Entity")
c) entity:ParticleEffect (klikasz na wybuch i postępujesz jak wyżej)
d) łączysz jak na obrazku.
Mam nadzieję, że pomogłem. Jeśli chcecie, wrzucę tutorial, jak zrobić, żeby po użyciu komputera pojawiło się odliczanie i dopiero wtedy wybuch. W razie problemów piszcie. Pozdrawiam!
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Kacper314 dnia Wto 17:38, 10 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Wto 16:43, 10 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Tutorial przydatny, jednak zmień temat na "Poradnik: bomba atomowa zdetonowana komputerowo", gdyż wyrażenie "sterowana bomba" może zostać zinterpretowane inaczej niż ma to miejsce w rzeczywistości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|