Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
farcrajowiec
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Czw 14:04, 10 Lip 2008 Temat postu: Pytania? |
|
Jak coś chcecie to piszcie.
90% rzeczy w crysis wiem jak zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 17:06, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
Witam! Zacząłem się bawić w Sandboxie 2 od kilku dni i mam problem ze zrobieniem takiego czegoś że...
Jeśli gracz lub ktoś inny wejdzie w dany punkt to coś się dzieje
Czyli że np. Idę sobie po ścieżce i jak dojdę do pewnego miejsca to z za drzew wyskakują wrogowie xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:12, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
zaa drzew wyskakują wrogowie, no niezbyt to pomysłowe, ale wystarczy dodać AI pointy z jakiego miejsca mają skoczyć.. muszę się bliżej przyjrzeć sprawie i dać konkretną odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pią 14:21, 17 Lip 2009 Temat postu: |
|
ja mam kolejne pytanie. Chciałbym, zrobić by Nomadowi zepsuł się wyświetlacz (jak w pierwszej misji w Crysisie). Nie wiem jednak jak to zrobić ;] Jeśli ktoś wie to niech napisze ;p Z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Sob 21:58, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
Zrzuć go z samolotu,a potem niech udezy w niego "alien" :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 10:28, 14 Lis 2009 Temat postu: |
|
Wie ktoś może jak np. dodać do danej sytuacji muzykę w crysis jak w kampani.
Mam już zrobioną mapę,ale nie moge dodać muzyki szukałem odp. na innych forach,ale nic może ktoś wie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 16:34, 06 Lut 2010 Temat postu: |
|
Witam. Chciałbym zrobić by w pewnym momencie gry zaczęła się trząść ziemia, w grze jest tak kilka razy. Wie ktoś jak to zrobić? Szukałem we Flow Graph i innych, ale nie mogę znaleźć. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 12:25, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
Mlody626 napisał: | Witam! Zacząłem się bawić w Sandboxie 2 od kilku dni i mam problem ze zrobieniem takiego czegoś że...
Jeśli gracz lub ktoś inny wejdzie w dany punkt to coś się dzieje
Czyli że np. Idę sobie po ścieżce i jak dojdę do pewnego miejsca to z za drzew wyskakują wrogowie xD |
Oczywiście do tego moim zdaniem należy użyć proximity triggers (najszybciej to ENTITY -> triggers) dodajesz go później do flow graph
i od wyjścia enter dalsze czynności (jeżeli ma działać także na AI to zaznacz odpowiednie pole)
co do AI pochowaj w lesie daj im discable jak wejdziesz w triggers to z flow graph daj im enecable i każ im przybiec w miejsce gdzie jest Triggers albo wyskoczyć np z drzewa
Vigo napisał: | ja mam kolejne pytanie. Chciałbym, zrobić by Nomadowi zepsuł się wyświetlacz (jak w pierwszej misji w Crysisie). Nie wiem jednak jak to zrobić ;] Jeśli ktoś wie to niech napisze ;p Z góry dzięki |
W falow graph w view -> componets -> zaznacz wszystko
teraz już tylko Add Node -> HUD -> teraz chyba HUD Control
Karolthas napisał: | Witam. Chciałbym zrobić by w pewnym momencie gry zaczęła się trząść ziemia, w grze jest tak kilka razy. Wie ktoś jak to zrobić? Szukałem we Flow Graph i innych, ale nie mogę znaleźć. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. |
W falow graph w view -> componets -> zaznacz wszystko
teraz już tylko Add Node -> camera -> teraz chyba coś gdzie powinno być ground only czy shake nie pamiętam bo dawno nie odpalałem sandboxa
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 12:38, 24 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 16:25, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
gdzie mogę znaleść zombie go gdzieś były i nie mogę ich znaleść?
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:14, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
zombie jako takich nie w sandboxie ale można je zrobić tylko że zaponialem jak:)wpisz w wyszukiwarce YT crysis sandbox tutorial zobie czy coś takiego to powinno i wyskoczyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 14:27, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
Witam. Mam problem ze wczytaniem map w crysisie . Zrobiłem już mapę w sandboxie wchodzę do gry i wczytuje (oczywiście przez con_restricted 0).Kiedy mapa już się wczyta to jest wybrakowana pewne elementy są a pewnych nie ma.Nie wszystko się pokazuje co dodałem. Jeśli ktoś wie jak to naprawić , to będę bardzo wdzięczny .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Czw 19:41, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
Zrób tak:
1. Wybierasz File
2. Wybierasz "Generate surface texture"
3. Zapisujesz mape, i gotowe ;p
Screen:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:02, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
mam pytanie jak zrobić tak że jak dojdziesz do pewnego miejsca to np kosmita sie zespawnuje za jakąś osłoną i przetnie ci na chwile droge potem pójdzie za osłone i znika ( tak jak na poczadku misji core c )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:31, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
Witam mam mały problem z grą.Zrobioną mapę w sandboxie wczytuję i na początku wszystko gra,ale gdy pojazd ma podążać jakąś ścieżką to gra omija te czynność i przechodzi do następnej .W edytorze normalnie działa.Wie ktoś jak temu zaradzić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 10:59, 04 Maj 2010 Temat postu: |
|
Vigo napisał: | Zrób tak:
1. Wybierasz File
2. Wybierasz "Generate surface texture"
3. Zapisujesz mape, i gotowe ;p
Screen:
|
Tak samo jak w przypadku Far Cry`a wystarczy kliknąć "Export to Engine"( co po wygenerowaniu tekstur dzieje się automatycznie ). MOżna w ten sposób zaoszczędzić sporo czasu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 18:22, 04 Maj 2010 Temat postu: |
|
Tak już robiłem i tak jest to samo więc może masz inne rozwiązanie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol57
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Udanin
|
Wysłany: Wto 13:11, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
Czy jak mam stację benzynową (wiem wiem wałkuje ją cały czas xd) i ustawie np. AIAnchor z typem COMBAT_HIDESPOT i np. Przed wybuchem jest on zbędny, a po się przyda koreańcom, to trzeba go właczać, wyłaczać? Czy oni sami się skapną, że teraz jest zbędny, a teraz się przyda? To samo pytanie jeżeli chodzi o AIPoint'a typu hide ;]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol57 dnia Wto 13:12, 27 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|