Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

MATRISH

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Śmietnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 9:23, 20 Lis 2009 Temat postu: MATRISH

Moja misja to będzie MAPA niedługo wło(ż\rz)e zrzuty ekranu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Pią 22:50, 20 Lis 2009 Temat postu:

czekamy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 11:55, 21 Lis 2009 Temat postu:

Mam pytanie jak zrobić zrzuty w edytorze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 12:03, 21 Lis 2009 Temat postu:

Misja zrobiona w 88%

Niedługo wstawiam z(rz\ż)uty ekranu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 12:51, 21 Lis 2009 Temat postu: Scenariusz

Teraz napisze scenariusz:

Zaczynasz na wyspie MATRISH jesteś w obozie wojskowym.
Organizacja D.A.S. (Dewast Atack Swat to znaczy Organizacja Dewastacji Ataku na S.W.A.T.)
chce wpuscić trigeny na wyspę ale statek się rozbija i trigeny się uwalniają.
Twoim zadaniem jest odep(rz/ż/sz Weedman )eć atak trigen i D.A.S.
potem uciekaj z wyspy i płyń na lotnisko.


W misji jest dużo ( )szczelania!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 17:18, 21 Lis 2009 Temat postu:

Z zapowiedzi jest ciekawie, zobaczymy jak to się ma do screenów i samego gameplay`a. Hmm...88% skończone powiadasz, to kiedy wypuszczasz? Ile nad nią pracujesz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 20:03, 21 Lis 2009 Temat postu:

Narazie jeden screen



"Wypuszczam" za tydzień z wahaniami!


Trochę screenów:



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Sob 20:25, 21 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Sob 22:05, 21 Lis 2009 Temat postu:

ubogo tam z roslinnością Surprised

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez brda dnia Sob 22:05, 21 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 0:47, 22 Lis 2009 Temat postu:

I nie tylko z nią(ale mięsa armatniego to tam dostatek)...
Kilka uwag na początek:
-tekstury na terenie; przydałby się jakiś piasek, ścieżki i skały
-lightmapy; chodzi głównie o pomieszczenia(zostawmy już te na zewnątrz...)- ogólnie brak
-nie oszczędzaj na roślinności, kiedy dobrze ją zoptymalizujesz to nawet najgęstsza dżungla ma baardzo mały wpływ na wydajność, najlepiej żeby była też zróżnicowana
Tyle...to twoja pierwsza mapka jak się domyślam więc na razie dam Ci spokój Wink

Polecam lekturę dokumentacji na temat podstaw edytora z SDK, znajdziesz tam wiele przydatnych informacji które mogą Ci pomóc. Wiem że ludziowi zwykle się nie chce, ale wszystkiego nie załapiesz samemu( sam tak próbowałem ).

Tak czy inaczej, powodzenia! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 11:04, 22 Lis 2009 Temat postu:

Gdybym wiedział skąd sciągnąć tekstury terenu(piasek,skały itp.)to bym to zrobił.

Jak ktoś wie skąd ściągnąć rekstury terenu, to niech pisze.


EDIT:Dziś zabieram się za poprawki.

EDIT2:Nawalił mi plik mapa.cry teraz mapa ma 21%
OK!Naprawione dziś wrzuce jeszcze scneery!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Nie 12:33, 22 Lis 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 11:48, 22 Lis 2009 Temat postu:

Na 99% jestem w stanie naprawić ten plik, upnij go na jakiś server i daj mi linka na pw.

Tekstury na ziemię znajdziesz w "textures/terrain/...". Teksturę główną dajesz w .bmp a w "Surface Type" w .dds( nigdy na odwrót ). Nie zapomnij o materiałach na te tekstury, czasem i w większych produkcjach( Project FarCry...sic ) ogólne wrażenie jest zrównane z ziemią przez właśnie ich brak. Dziwnie się gra kiedy gracz chodzi po trawie, piasku a tu non stop dźwięk jakby chodził po skale...

EDIT:
I żeby żaden plik .cry albo jakikolwiek inny już Ci nie nawalił, NIE UŻYWAJ POLSKICH LITER ani innych udziwnień klawiatury, będzie dobrze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Nie 11:50, 22 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 16:31, 22 Lis 2009 Temat postu:

Zepsuł się tak ten plik ,że terenu nie było.A inne obiekty były.


Postanowiłem zrobić kilka nowych map:
Oto 2 sceenery z mapa3.cry:




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Nie 17:09, 22 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Nie 16:55, 22 Lis 2009 Temat postu:

Jeżeli chcesz żeby na twojej mapce był "klimacik Razz" misji np.Rzeka
To zrób tak:
-wejdź na mapkę rzeka
-wejdź w znaczek z górą (dodawanie tekstur ) i eksportuj tekstury z tej mapki do jakiegoś folderu
-ze światłem (żarówka ) zrób jak wyżej
-wejdź w enviorment i weź przepisz na kartkę albo do notatnika wszystkie parametry.

Podem wejdź na mapkę swoją i kliknij znaczek góry (ten taki szary)
i importuj tekstury z folderu do którego wcześniej zapisałeś te pliki
Ze światłem zrob to samo i ustaw w enviormencie te same parametry co na tamtej mapce


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 18:59, 22 Lis 2009 Temat postu:

Generowałem tekstury 7596 sekund do tej mapy!
Oto screeny:

















Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Nie 19:01, 22 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 21:00, 22 Lis 2009 Temat postu:

Piszesz że generowałeś tekstury a cieni jak nie było tak nie ma...
- ustaw roślinności "CastShadow" i "PrecalcShadow"
- trawie włącz "Alpha blend"
- wejdź w Lighting i Sky Color ustaw na szary, dzięki temu pozbędziesz się różowego piasku, fioletowych cieni itp.
- mając wciśnięty lewy "alt" możesz ustawiać wielkość np. drzew, przyda Ci się

Napisałem Ci już że jestem w stanie naprawić twoją mapkę, ale skoro nie chcesz to nie będę Cię do niczego zmuszał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 0:11, 23 Lis 2009 Temat postu:

bardzo przepraszam, ale co ty masz za kompa ze nie uciaga nawet shaderow i oswietlenia Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Śro 13:06, 02 Gru 2009 Temat postu:

Jakieś postępy? Bom ciekaw Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Śro 18:11, 02 Gru 2009 Temat postu:

Długo mnie nie było ale postępy:

AI:91%
Skrypty:80%%
Teren:100%
Vegation:1,900,000%
Inne:83%
Poprawki:50%

Łącznie:86%

TEKST-zakończone
TEKST-Poczatkowe prace
TEKST-Ostatnie wykończenia
TEKST-Nie zaczęte
TEKST-Tragedia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Czw 21:00, 03 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Śro 18:25, 02 Gru 2009 Temat postu:

No nawet "przejżysta tabela Very Happy" ja mam troszeczkę większą xD
(strona 4)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Śro 18:25, 02 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:46, 03 Gru 2009 Temat postu:

A powiedz nam, jak długo "siedzisz" już w edytorze?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Pią 16:52, 04 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 16:15, 04 Gru 2009 Temat postu: No i tragedia

Prace stop!
Naprawić trzeba mapę. Toilet monster


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Śro 18:39, 16 Gru 2009 Temat postu: !

mapka naprawiona

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Sob 17:57, 18 Wrz 2010 Temat postu:

ej umiesz robic visarey? Nie? To Sie naucz bo kompa mam slabego i wez zrob troche vis arei

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 2:00, 27 Wrz 2010 Temat postu:

Twórca prawdopodobnie dał sobie spokój z modem, więc nie ma co pisać nawet... Neutral

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 15:36, 08 Paź 2010 Temat postu:

Ten Mod mapka to była 1 część Map Wreck Mapa zagłady teraz to jest porzucone wszystkie mapki poszły z niezapowiedzianym formatem.
Przychodzę do domu a tu system się reinstaluje. Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 19:17, 08 Paź 2010 Temat postu:

Ale chyba Far Cry`a miałeś na innej partycji niż system? Czy ktoś formatował cały HDD...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 8:50, 09 Paź 2010 Temat postu:

Całą zawartość.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 10:03, 09 Paź 2010 Temat postu:

No cóż...ludzie są nieobliczalni. Dlatego pozostawię to bez komentarza...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 8:55, 06 Gru 2010 Temat postu:

Mam dwie wiadomości:
1.Jakimś cudem znalazłem te moje mapki na jakiejś stronie internetowej te mapy to:
-mapa0.1
-mapa0.9
-mapa1.1
-mapa1.2
-mapa1.3
-mapa1.4
2.Druga wznawiam pracę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Śmietnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin