Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 9:22, 05 Lut 2011 Temat postu: SAPD-MOD:Far Cry: Call of Duty Death of the Nation |
|
Po angielsku ten mod nazywa się
Far Cry: Call of Duty Death of the Nation
Po polsku(Lepiej w ang. brzmi)
Far Cry: Zew: Obowiązek Śmierć Narodu
Ten mod powstanie w nowo powstałej drużynie SAPD(nie pytać się co to znaczy)
Aktualny skład:
arcadius113
domi401(tu znany jako Bołmen)
Więc tak:
1.Ciekawostki:
-Podczas gry będziesz kierował 4 postaciami(to nie jest pewne).
-Gdy będzie niebezpiecznie czas się zwolni(nawet będziesz mógł uciec trigenie[małej]przed drapnięciem, podczas testów nie oderwałem ani kulki w walce na pustym terenie z trigeną z AG-36 [dzięki Slomo{ode mnie}])
-Gdy do pomieszczenia wpuścisz gaz osoby bez maski gazowej ,,zdechną''
to samo dotyczy CIEBIE więc uważaj .(Są też kolesie z maskami[trudno ich zabić])
-Więcej podam później
2.Screeny:
Na razie brak
Nowe trigeny(domi):
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
3.Scenariusz ogólny:
Jack Carver(reszty 3 narazie nie podam)
Urodził się w roku 2050.
Dołączyć do Army U.S. w roku 2069.
Od 2074 jest komandosem.
W misji:
Trening:
Ma 26lat(2076rok)
4.Scenariusz do misji(nie wiem ile będziemy mieli misji)
1.Training
Co tu dużo mówić po prostu misja treningowa.
2.Crash:
Lecisz samolotem jednak ktoś go zestrzeli.
4.Look into the eyes of death:
Masakra woda sięga 200m.
RESZTĘ BĘDĘ PODAWAŁ PÓŹNIEJ!
Muzyka w menu(prawdopodobnie):Linkin Park-Bleed it out
Misje:
1.Training(robi domi)
2.Crash Zrobiłem
3.Wspomnienie (robi domi)
4.Look into the eyes of death
5.Epilogue
Zapowiedz:
Dałem filmik(sorry za jakość nie umiem lepiej nagrywać w edytorze).
link:http://www.youtube.com/watch?v=Ss-RtgX6qbc
UPDATE 22.07.2011
Co pokaże w Gameplayu:
-Zapowiedz
-SlowTime.
-HeliSlowTime.
-Nowe bronie.
-Nowy pojazd.
-Nowych wrogów.
-Nowy silnik fizyczny.(AI dostanie nowy mózg)
-70!metrowy ocean.
-I BOSS'a
-I wiele wiele innych.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Pią 13:41, 22 Lip 2011, w całości zmieniany 8 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Sob 11:11, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
Nie no dobre to kiedy zaczynamy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:26, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
O a jak można zrobić spowalnianie czasu w sandbox 2 ?? Rozumiem że coś w flow graph i będzie podobnie w sandboxie 1 co nie ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 11:46, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
Kwestia skryptów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Sob 15:05, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
Jeśli chodzi o misję trening to ją prawie kończe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Nie 11:13, 06 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Nie 9:44, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
Nie zrozumiałem co napisałeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 15:29, 06 Lut 2011 Temat postu: Re: SAPD-MOD:Far Cry: Call of Duty Death of the Nation |
|
arcadius113 napisał: | Po angielsku ten mod nazywa się
Far Cry: Call of Duty Death of the Nation
Po polsku(Lepiej w ang. brzmi)
Far Cry: Zew: Obowiązek Śmierć Narodu |
Kto to wymyślał? CO do tłumaczenia bez komentarza .
arcadius113 napisał: |
-Gdy będzie niebezpiecznie czas się zwolni |
Cały czas nie daje mi to spokoju jak chcesz to zrobić aby działało to dobrze zarówno przy małej jak i dużej ilości fps...
arcadius113 napisał: |
(nawet będziesz mógł uciec trigenie[małej]przed drapnięciem |
Trigen -> wydaje mi się że to raczej rodzaj męski.
arcadius113 napisał: |
Urodził się w roku 2050.
Dołączyć do Army U.S. w roku 2069.
Od 2074 jest komandosem.
W misji:
Trening:
Ma 26lat(2076rok) |
Zapowiada się coś bardziej futurystycznego. Mam nadzieję że będą nowe bronie i inne umilacze pasujące do tych czasów. Inaczej będzie trochę, no dziwnie .
Nie wiem co tak naprawdę chciałeś pokazać w tym filmiku. I czegoś takiego nie można nazwać zapowiedzią.
Zobaczymy co z tego wyjdzie jako całość.
Powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pon 12:50, 07 Lut 2011 Temat postu: |
|
Co do nowych broni: ja tam nie umiem robić takich rzeczy.Ale może Arcadius coś wmyśli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pon 13:36, 07 Lut 2011 Temat postu: |
|
Arcadius potrzebuje tych dialogów do nowej misji którą robię. a konkretne dialogi podam ci na GG około 15
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pon 16:53, 07 Lut 2011 Temat postu: |
|
1. Cytat: | KT/Szczekus napisał:
Zapowiada się coś bardziej futurystycznego. Mam nadzieję że będą nowe bronie i inne umilacze pasujące do tych czasów. Inaczej będzie trochę, no dziwnie Wink . |
Bronie nowe będą.
2.Postaram się zrobić kombinezon(taki jak w Crysis tam są podobne czasy 2020 na początku gry).
Wiec na razie zawieszam pracę nad mapą i zaczynam robić skrypt na kombinezon i nowe bronie .Hmm.. chociaż niektóre nie zrobię.Ewentualnie przerobie standardowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Śro 10:10, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
Mapa Wspomnienia w 40%gotowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Czw 20:44, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
Co do trigenów:będe jeszcze z nimi kombinował będą troche bardziej do tych czasów pasować creeny jeszcze dam.
EDIT:podobają się nowe trigeny?
EDIT2:Zrobiłem nowego mutanta(wysokoskoczek):jest bardzo szybki i bardzo wysoko skacze, jak będą w grupie nie będziecie mieli szans. oto one
Admin edit:
Po kiego grzyba wstawiasz taki byczny screen, skoro masz miniaturkę?
miniatura:[link widoczny dla zalogowanych]
mutant Lavovy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Pią 11:06, 11 Lut 2011, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pią 10:52, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
heh mutant lavovy ;p
Też tak kiedyś robiłęm i każdy miał inny kolor, ale to nie jest zbyt dobry pomysł. Trochę dziwnie to wygląda.
A jeżeli chcesz, żeby takie były mutanty to do każdego popodczepiaj particle effect z wybuchem i ustaw, że jak go zabijesz to mutant zniknie i particle effect wybuchnie ;p (pulse)
Na razie brak
Nowe trigeny(domi): xD ten z prawej mnie rozwałił
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pią 10:56, 11 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 11:03, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
Czemu?Ale w dobrym czy złym sensie?
EDIT: Szukam grafików którzy stworzyli mi by nowe detale mutantów a szczególnie grubasów jacyś chętni ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Pią 11:05, 11 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Sob 15:29, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
nooo ciekawie może być,cały pomysł ze spowolnieniem i "gazem" wydaje się ciekawy,co prawda film zapowiedzi wiele nie przedstawia ale widac ze typki mają nowe bronie,m16
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Sob 16:17, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
ten pierwszy taki ogromny masywny z małym pistolecikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pon 21:09, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
Pytanie do was -Czy chcecie mieć bosy(Będą miały dużo życia)pod koniec rund?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:00, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
fajnie by było ale dobrzy aby były jakieś bardziej wymyślne od reszty mięsa armatniego . Wiadomo o co chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 13:57, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
Postępy?
Nie przekombinujcie tego, bo trochę śmiesznie niektóre rzeczy zaczynają wyglądać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Sob 15:36, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
Chodzi o trigeny?
==// No między innymi.
Bołmen: postaram się to zmienić.
==// To się cieszę..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Pon 18:12, 21 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pon 1:07, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
POST ZOSTAŁ USUNIĘTY PRZEZ AUTORA.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Wto 19:49, 22 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Wto 15:19, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
Po pierwsze:Szczekus ty Ty jesteś tym wysłannikiem szatana, ?
Po drugie:Mapka "Wspomniania" jest już w 90% gotowa
Scenariusz: Lecisz na akcje ze swoimi żołnierzami sił specjalnych, przylatując na wyspę wysiadacie, i jedziecie samochodem mały kawałek na pomoc swoim ludziom,na polu bitwy znajdujesz bunkier,a w nim teleport który telepnie cię..... I tu już dalej nie powiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 19:51, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
Map Wreck wyśle dziś lub jutro mam nowy NET 1mb/s.Więc zdołam wysłać.
A co to FC CoD DoN przerywam na razie pracę.Powody osobiste.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 21:24, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
Screeny:
Screeny.Powiedzcie czy się fajnie zapowiada.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Sob 21:24, 05 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:31, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
No no no fajnie fajnie . Ale w czym robisz nowe bronie i pojazdy oraz jak wstawiasz je do gry ?? Da się importować model z sketch up np ?? Blendera się dopiero ucze obsługiwać .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Sob 21:38, 05 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 1:21, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
Akurat broń widoczna na screnach krąży po necie gotowa do użycia w modzie .
Ze sketch up musiałbyś exportować do 3ds max, maya albo blender`a, dopiero potem do FC/Crysis`a .
A ogólnie wygląda dobrze, przydałoby się jedynie trochę urozmaicenia na mapie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Nie 9:44, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
Tak,trochę więcej roślin i więcej rodzai drze , ale po za tym dobrze wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Nie 9:50, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
Ale tą mapę skończyłem rok temu .Więc teraz jestem jeszcze lepszy.Mapa Assault ukończona w 99%.Zostały tylko 2 poważne błędy.
1.W tunelu wkracza (nazwy nie pamiętam) Area Która zabija.
2.Na 2 wyspie w połowie gdzieś gra nie wytrzymuje roślin ale są tam dwie rośliny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:14, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
A mógłbyś mi znaleźć poradnik jak exportować ze sketh up do blendera a potem do crysisa ?? będę wdzięczny . Najlepiej żeby był po polsku . Ja jakoś nie moge znaleść .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pią 12:49, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
Niedługo wyśle zapowiedz taki mały gameplay.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pią 13:41, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
UPDATE
Czytaj 1 post
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 19:09, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
No...ciekaw jestem co pokażesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 12:19, 23 Lip 2011 Temat postu: |
|
Uwaga!
Osoby które mogą dostać zawał od strachu:
NIE PRZECHODZIĆ MISJI TRENINGOWEJ.
Boo... Będzie strasznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 14:53, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
Ok, fajnie tylko jakbyśmy mieli CO przechodzić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Nie 18:31, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
O to się nie martw.
Już trwają pracę nad Trailerem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Nie 19:59, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
UPDATE
NanoSuit
90%
Opcje:
-SuperSiła - 100%
Możliwość popychania obiektów i ich podnoszenia oraz rzucania.(także ludzi żywych i trupy ).
-Niewidzialność - 100%
Nie muszę objaśniać.
-Regeneracja - 100%
Regenerujemy rany.Coś jak apteczka.Ale w kombinezonie.
-SuperSkok - 70%
Można wysoko skakać.
P.S.
Założyłem forum mojego moda.Tam będą aktualizacje podawane i oczywiście tu .
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Nie 20:00, 24 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 14:58, 02 Wrz 2011 Temat postu: |
|
Update?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 21:31, 06 Wrz 2011 Temat postu: |
|
Na forum moda ;]
[link widoczny dla zalogowanych] PL!
[link widoczny dla zalogowanych] ENG!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 21:18, 25 Paź 2011 Temat postu: |
|
Uwaga!
Sprawa jest taka że zamiast moda.Zrobię osobną grę.
Chętni do pomocy(Blender i jacyś graficy) proszeni są o zgłoszenie się na PW.
//EDIT
Przyda się jeszcze skrypter. Ale o tym powiem na PW do chętnych.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Śro 15:51, 26 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|