Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

SAPD-MOD:Far Cry: Call of Duty Death of the Nation

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Śmietnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 9:22, 05 Lut 2011 Temat postu: SAPD-MOD:Far Cry: Call of Duty Death of the Nation

Po angielsku ten mod nazywa się
Far Cry: Call of Duty Death of the Nation
Po polsku(Lepiej w ang. brzmi)
Far Cry: Zew: Obowiązek Śmierć Narodu

Ten mod powstanie w nowo powstałej drużynie SAPD(nie pytać się co to znaczy)
Aktualny skład:
arcadius113
domi401(tu znany jako Bołmen)

Więc tak:

1.Ciekawostki:

-Podczas gry będziesz kierował 4 postaciami(to nie jest pewne).
-Gdy będzie niebezpiecznie czas się zwolni(nawet będziesz mógł uciec trigenie[małej]przed drapnięciem, podczas testów nie oderwałem ani kulki w walce na pustym terenie z trigeną z AG-36 [dzięki Slomo{ode mnie}])
-Gdy do pomieszczenia wpuścisz gaz osoby bez maski gazowej ,,zdechną''
to samo dotyczy CIEBIE więc uważaj Very Happy.(Są też kolesie z maskami[trudno ich zabić])
-Więcej podam później

2.Screeny:

Na razie brak
Nowe trigeny(domi):

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

3.Scenariusz ogólny:
Jack Carver(reszty 3 narazie nie podam)
Urodził się w roku 2050.
Dołączyć do Army U.S. w roku 2069.
Od 2074 jest komandosem.
W misji:
Trening:
Ma 26lat(2076rok)

4.Scenariusz do misji(nie wiem ile będziemy mieli misji)
1.Training
Co tu dużo mówić po prostu misja treningowa.
2.Crash:
Lecisz samolotem jednak ktoś go zestrzeli.
4.Look into the eyes of death:
Masakra woda sięga 200m.

RESZTĘ BĘDĘ PODAWAŁ PÓŹNIEJ!
Muzyka w menu(prawdopodobnie):Linkin Park-Bleed it out

Misje:
1.Training(robi domi)
2.Crash Zrobiłem Very Happy
3.Wspomnienie (robi domi)
4.Look into the eyes of death
5.Epilogue

Zapowiedz:
Dałem filmik(sorry za jakość nie umiem lepiej nagrywać w edytorze).
link:http://www.youtube.com/watch?v=Ss-RtgX6qbc


UPDATE 22.07.2011

Co pokaże w Gameplayu:

-Zapowiedz
-SlowTime.
-HeliSlowTime.
-Nowe bronie.
-Nowy pojazd.
-Nowych wrogów.
-Nowy silnik fizyczny.(AI dostanie nowy mózg)
-70!metrowy ocean.
-I BOSS'a
-I wiele wiele innych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Pią 13:41, 22 Lip 2011, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Sob 11:11, 05 Lut 2011 Temat postu:

Nie no dobre to kiedy zaczynamy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:26, 05 Lut 2011 Temat postu:

O a jak można zrobić spowalnianie czasu w sandbox 2 ?? Rozumiem że coś w flow graph i będzie podobnie w sandboxie 1 co nie ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 11:46, 05 Lut 2011 Temat postu:

Kwestia skryptów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Sob 15:05, 05 Lut 2011 Temat postu:

Jeśli chodzi o misję trening to ją prawie kończe.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Nie 11:13, 06 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 9:44, 06 Lut 2011 Temat postu:

Nie zrozumiałem co napisałeś. Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 15:29, 06 Lut 2011 Temat postu: Re: SAPD-MOD:Far Cry: Call of Duty Death of the Nation

arcadius113 napisał:
Po angielsku ten mod nazywa się
Far Cry: Call of Duty Death of the Nation
Po polsku(Lepiej w ang. brzmi)
Far Cry: Zew: Obowiązek Śmierć Narodu

Kto to wymyślał? CO do tłumaczenia bez komentarza Razz .

arcadius113 napisał:

-Gdy będzie niebezpiecznie czas się zwolni

Cały czas nie daje mi to spokoju jak chcesz to zrobić aby działało to dobrze zarówno przy małej jak i dużej ilości fps...

arcadius113 napisał:

(nawet będziesz mógł uciec trigenie[małej]przed drapnięciem

Trigen -> wydaje mi się że to raczej rodzaj męski.

arcadius113 napisał:

Urodził się w roku 2050.
Dołączyć do Army U.S. w roku 2069.
Od 2074 jest komandosem.
W misji:
Trening:
Ma 26lat(2076rok)

Zapowiada się coś bardziej futurystycznego. Mam nadzieję że będą nowe bronie i inne umilacze pasujące do tych czasów. Inaczej będzie trochę, no dziwnie Wink .

arcadius113 napisał:

Zapowiedz:
Dałem filmik(sorry za jakość nie umiem lepiej nagrywać w edytorze).
link:http://www.youtube.com/watch?v=Ss-RtgX6qbc

Nie wiem co tak naprawdę chciałeś pokazać w tym filmiku. I czegoś takiego nie można nazwać zapowiedzią.


Zobaczymy co z tego wyjdzie jako całość.
Powodzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pon 12:50, 07 Lut 2011 Temat postu:

Co do nowych broni: ja tam nie umiem robić takich rzeczy.Ale może Arcadius coś wmyśli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pon 13:36, 07 Lut 2011 Temat postu:

Arcadius potrzebuje tych dialogów do nowej misji którą robię. a konkretne dialogi podam ci na GG około 15

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 16:53, 07 Lut 2011 Temat postu:

1.
Cytat:
KT/Szczekus napisał:

Zapowiada się coś bardziej futurystycznego. Mam nadzieję że będą nowe bronie i inne umilacze pasujące do tych czasów. Inaczej będzie trochę, no dziwnie Wink .

Bronie nowe będą.
2.Postaram się zrobić kombinezon(taki jak w Crysis tam są podobne czasy 2020 na początku gry).

Wiec na razie zawieszam pracę nad mapą i zaczynam robić skrypt na kombinezon i nowe bronie Very Happy .Hmm.. chociaż niektóre nie zrobię.Ewentualnie przerobie standardowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Śro 10:10, 09 Lut 2011 Temat postu:

Mapa Wspomnienia w 40%gotowa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Czw 20:44, 10 Lut 2011 Temat postu:

Co do trigenów:będe jeszcze z nimi kombinował będą troche bardziej do tych czasów pasować creeny jeszcze dam.
EDIT:podobają się nowe trigeny?

EDIT2:Zrobiłem nowego mutanta(wysokoskoczek):jest bardzo szybki i bardzo wysoko skacze, jak będą w grupie nie będziecie mieli szans. oto one

Admin edit:
Po kiego grzyba wstawiasz taki byczny screen, skoro masz miniaturkę?


miniatura:[link widoczny dla zalogowanych]
mutant Lavovy:
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Pią 11:06, 11 Lut 2011, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Pią 10:52, 11 Lut 2011 Temat postu:

heh mutant lavovy ;p
Też tak kiedyś robiłęm i każdy miał inny kolor, ale to nie jest zbyt dobry pomysł. Trochę dziwnie to wygląda.

A jeżeli chcesz, żeby takie były mutanty to do każdego popodczepiaj particle effect z wybuchem i ustaw, że jak go zabijesz to mutant zniknie i particle effect wybuchnie ;p (pulse)

Na razie brak
Nowe trigeny(domi): xD ten z prawej mnie rozwałił Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pią 10:56, 11 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pią 11:03, 11 Lut 2011 Temat postu:

Czemu?Ale w dobrym czy złym sensie?
EDIT: Szukam grafików którzy stworzyli mi by nowe detale mutantów a szczególnie grubasów jacyś chętni Smile?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Pią 11:05, 11 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Sob 15:29, 12 Lut 2011 Temat postu:

nooo ciekawie może być,cały pomysł ze spowolnieniem i "gazem" wydaje się ciekawy,co prawda film zapowiedzi wiele nie przedstawia ale widac ze typki mają nowe bronie,m16 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kodeman




Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: za sałatą

PostWysłany: Sob 16:17, 12 Lut 2011 Temat postu:

ten pierwszy taki ogromny masywny z małym pistolecikiem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pon 21:09, 14 Lut 2011 Temat postu:

Pytanie do was -Czy chcecie mieć bosy(Będą miały dużo życia)pod koniec rund?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:00, 14 Lut 2011 Temat postu:

fajnie by było ale dobrzy aby były jakieś bardziej wymyślne od reszty mięsa armatniego . Wiadomo o co chodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 13:57, 19 Lut 2011 Temat postu:

Postępy?

Nie przekombinujcie tego, bo trochę śmiesznie niektóre rzeczy zaczynają wyglądać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Sob 15:36, 19 Lut 2011 Temat postu:

Chodzi o trigeny?

==// No między innymi.
Bołmen: postaram się to zmienić.
==// To się cieszę..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Pon 18:12, 21 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 1:07, 21 Lut 2011 Temat postu:

POST ZOSTAŁ USUNIĘTY PRZEZ AUTORA.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Wto 19:49, 22 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Wto 15:19, 22 Lut 2011 Temat postu:

Po pierwsze:Szczekus ty Ty jesteś tym wysłannikiem szatana, Smile?
Po drugie:Mapka "Wspomniania" jest już w 90% gotowa
Scenariusz: Lecisz na akcje ze swoimi żołnierzami sił specjalnych, przylatując na wyspę wysiadacie, i jedziecie samochodem mały kawałek na pomoc swoim ludziom,na polu bitwy znajdujesz bunkier,a w nim teleport który telepnie cię..... I tu już dalej nie powiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 19:51, 22 Lut 2011 Temat postu:

Map Wreck wyśle dziś lub jutro mam nowy NET 1mb/s.Więc zdołam wysłać.
A co to FC CoD DoN przerywam na razie pracę.Powody osobiste.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 21:24, 05 Mar 2011 Temat postu:

Screeny:
Screeny.Powiedzcie czy się fajnie zapowiada.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Sob 21:24, 05 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:31, 05 Mar 2011 Temat postu:

No no no fajnie fajnie . Ale w czym robisz nowe bronie i pojazdy oraz jak wstawiasz je do gry ?? Da się importować model z sketch up np ?? Blendera się dopiero ucze obsługiwać .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Sob 21:38, 05 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 1:21, 06 Mar 2011 Temat postu:

Akurat broń widoczna na screnach krąży po necie gotowa do użycia w modzie Wink.
Ze sketch up musiałbyś exportować do 3ds max, maya albo blender`a, dopiero potem do FC/Crysis`a .

A ogólnie wygląda dobrze, przydałoby się jedynie trochę urozmaicenia na mapie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Nie 9:44, 06 Mar 2011 Temat postu:

Tak,trochę więcej roślin i więcej rodzai drze , ale po za tym dobrze wygląda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 9:50, 06 Mar 2011 Temat postu:

Ale tą mapę skończyłem rok temu Razz .Więc teraz jestem jeszcze lepszy.Mapa Assault ukończona w 99%.Zostały tylko 2 poważne błędy.
1.W tunelu wkracza (nazwy nie pamiętam) Area Która zabija.
2.Na 2 wyspie w połowie gdzieś gra nie wytrzymuje roślin ale są tam dwie rośliny.
Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:14, 06 Mar 2011 Temat postu:

A mógłbyś mi znaleźć poradnik jak exportować ze sketh up do blendera a potem do crysisa ?? będę wdzięczny . Najlepiej żeby był po polsku . Ja jakoś nie moge znaleść .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 12:49, 22 Lip 2011 Temat postu:

Niedługo wyśle zapowiedz taki mały gameplay.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 13:41, 22 Lip 2011 Temat postu:

UPDATE
Czytaj 1 post


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 19:09, 22 Lip 2011 Temat postu:

No...ciekaw jestem co pokażesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 12:19, 23 Lip 2011 Temat postu:

Uwaga!
Osoby które mogą dostać zawał od strachu:
NIE PRZECHODZIĆ MISJI TRENINGOWEJ.
Boo... Będzie strasznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 14:53, 24 Lip 2011 Temat postu:

Ok, fajnie tylko jakbyśmy mieli CO przechodzić...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 18:31, 24 Lip 2011 Temat postu:

O to się nie martw. Cool
Już trwają pracę nad Trailerem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Nie 19:59, 24 Lip 2011 Temat postu:

UPDATE

NanoSuit

90%

Opcje:

-SuperSiła - 100%
Możliwość popychania obiektów i ich podnoszenia oraz rzucania.(także ludzi żywych i trupy Very Happy ).
-Niewidzialność - 100%
Nie muszę objaśniać.
-Regeneracja - 100%
Regenerujemy rany.Coś jak apteczka.Ale w kombinezonie.
-SuperSkok - 70%
Można wysoko skakać.





P.S.
Założyłem forum mojego moda.Tam będą aktualizacje podawane i oczywiście tu Very Happy Very Happy .

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Nie 20:00, 24 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 14:58, 02 Wrz 2011 Temat postu:

Update?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 21:31, 06 Wrz 2011 Temat postu:

Na forum moda ;]
[link widoczny dla zalogowanych] PL!
[link widoczny dla zalogowanych] ENG!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 21:18, 25 Paź 2011 Temat postu:

Uwaga!
Sprawa jest taka że zamiast moda.Zrobię osobną grę.
Chętni do pomocy(Blender i jacyś graficy) proszeni są o zgłoszenie się na PW.


//EDIT

Przyda się jeszcze skrypter. Ale o tym powiem na PW do chętnych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Śro 15:51, 26 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Śmietnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin