Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:41, 19 Sty 2011 Temat postu: Poszukuję : Speed Tree + crack |
|
Witam poszukuję programu Speed Tree 5.1 z crackiem ( jest to program do tworzenia drzew i eksportowania ich do 3dmax i z niego bym konwertował je do sandboxa . Wiem że nie popieracie piractwa ale program będzie użytkowany tylko do sandboxa . Widziałem różne filmiki i jest nawet fajny (przekopałem prawie całe Google i nie znalazłem ) . Oto opis programu [link widoczny dla zalogowanych] .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Śro 18:45, 19 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Śro 18:51, 19 Sty 2011 Temat postu: |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
direct download jak złe bo nie ściągałem to kilka wyników bedzie pod Speed Tree 5.1 download
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:33, 19 Sty 2011 Temat postu: |
|
Niestety to nie to :/ Plik zajmuje tylko 4 mb a jak demo ściągałem to 55 mb ale w demie nie można drzew robić :/
EDIT; Zapomniałem zobaczyć czy niżej są jakieś linki i znalazłem ściągam teraz i jak będzie działać to będzie super . Przydałby się jakiś konwerter jeszcze co by konwertował pliki 3d maxa do tego co crysis obsługuje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Śro 23:55, 19 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 16:13, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
tree[d]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam ci ten programik jest darmowy do zastosowan niekomercyjnych jak i chyba komercyjnych . Łatwy i zawiera w sobie 50 tekstur.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:44, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
ściągnąłem speed tree i w errorach jest błąd z Open GL i nie mogę nic robić :/ i jednak z filmików ten program co poszukuję wydaje sie lepszy (bardziej zaawansowany)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Czw 17:50, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
xswedc1
Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:41, 16 Lip 2011 Temat postu: |
|
Witam samą zabawę osobiście zacząłem z programem SpeedTree w wersji 3.1 bawiąc się z UnreralEd 2 przechodząc przez wersję 4.2 (istnieje w necie wraz z lekarstwem i możliwością exportu) do 5.0. Nie istnieje żadna wersja 5.XX + crack, która nie pozostawiała by co 5 dziury na powierzchni drzewa. Wielu się nad tym mocno głowiło jak obejść ten problem. Rozwiązań tego tematu jest kilka. Nie podam tutaj pełnych gotowców jak to zrobić, lecz krótki opis i nazwy forów, na których siedzą dobrzy ludzie opisując swoje rozwiązania.
forum. cgpersia (wpisać w serach speedtree)
Zawsze można pobrać najnowszą wersję z UDK (Unreal Development Tools ) za darmo i tworzyć drzewa w tym edytorze gdyż posiada już wbudowaną aktualną wersję SpeedTree 5. Niestety nie można tutaj eksportować drzew jako pliku FBX lub OBJ, ale można je zapisać i skompilować w Compiler SpeedTree. Następna czynność to import skompilowanego drzewa do UDK, gdzie należy przypisać materiał do siatki. Utworzyć prosty teren w UDK i załadować swoje drzewa do utworzonej wcześniej sceny. Wybierz poszczególne drzewo które chcesz użyć w swoich dalszych projektach i wyeksportuj je jako plik obj wraz z materiałami. Następnie można zaimportować ten plik obj do każdego pakietu 3D.
forum. rl-team
Inne rozwiązania znajdziemy na forum forum rl-team – w dziale - Game Development, w temacie „SpeedTree 5 Mesh Mender” gdzie leżą gotowe skrypty z opisem do połatania dziur w wyeksportowanych drzewach jako obj, (z wersji Speedtree 5 crack) lecz zawsze pozostaje kilka dziur i potrzebna jest ich ręczna edycja. Innym wspaniałym rozwiązaniem opisanym na tym forum jest podgląd karty graficznej i przechwycenie siatki wraz z materiałami za pomocą programu glintercept - pobranego z … (proszę wpisać w google bo mi nazwy stron nie przechodzą.), gdzie otrzymujemy jakość siatki w pliku obj wygenerowanej w naszym Speedtree 5. Tutaj otrzymujemy pojedyncze drzewo rozbite na wiele małych obj, np.: pień, gałęzie, konar i to wszystko osobno - tutaj też czeka nas poskładanie tego wszystkiego w całość , za to jakość jest rewelacyjna, nawet za dobra jak na potrzeby game engine.
kurka sami blokują mi adresy do innych forum i nie wiem co z tego opisu przejdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Nie 14:24, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
jbc. to w ngplants można robić rośliny w tym drzewa. Piszę tu tylko bo może się komuś przydać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|