Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pią 9:17, 24 Lip 2009 Temat postu: SandBox 2 Poradnik |
|
Postanowiłem opublikować dotychczasowe moje wypociny czyli SandBox 2 Manual DEMO PL czyli innymi mówiąc poradnik do SandBox 2. Zawarte są w nim 32 lekcji (110 stron). Zachęcam do ściągania i do wystawienia opinii. Jeśli zauważycie jakiś błąd: PISZCIE ;]
[url]beta.chomikuj.pl/zabujca36[/url]
OTO POJEDYŃCZE TUTORIALE WYKONANE NA ŻYCZENIE:
Misja(tworzenie prostej misji)
Chomikuj:
[link widoczny dla zalogowanych]
(lub w głównym poradniku)
i na alternatywny serwer:
Pobieranie danych taktycznych(stworzenie komputera z którego możemy pobrać dane taktyczne)
Chomikuj:
[link widoczny dla zalogowanych]
i na alternatywny serwer:
Minimapa(tworzenie minimapy)
Chomikuj:
[link widoczny dla zalogowanych]
i na alternatywny serwer:
Mission Objective(tworzenie swój własnych celi misji)
Chomikuj:
[link widoczny dla zalogowanych]
i na alternatywny serwer:
Pliki w serwisie chomikuj.pl nie są kasowane, tak jak to jest w przypadku innych serwisów tego typu.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Śro 2:16, 18 Sty 2012, w całości zmieniany 10 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Harry
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:00, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Hej. Super ci to wyszło, bardzo dobrze przekazane informacje choć znalazło sie kilka błedów ortograficznych. Można liczyć na jakiś uptade z AI?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Czw 17:40, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Niestety narazie brak czasu przesuwa premierę następnej części ;/ jeśli będzie jakiś długi weekend (wolny od nauki) to dokończę kolejny dział
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pon 20:35, 23 Lis 2009 Temat postu: |
|
AKTUALIZACJA:
Plik z poradnikiem przeniesiony do folderu Sand Box -> Poradnik SandBox 2 DEMO PL
Aktualizacja samego poradnika niebawem ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 21:06, 23 Lis 2009 Temat postu: |
|
Dobrze wiedzieć, czekamy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Śro 17:30, 25 Lis 2009 Temat postu: |
|
Nowa wersja dodana... Kolejne 10 lekcji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pon 20:54, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
Dodano do poradnika kilka nowych lekcji:
Teren, Tekstury i Oświetlenie:
- Śnieg
- Rzeka
Obiekty: organizacja i wstawianie:
- Promieniowanie radioaktywne
Sztuczna inteligencja (AI):
- AI ze spadochronem
Flow graph:
- Spawn Points
- Spawn w pojeździe
- Dodawanie amunicji (graczowi) .
- Dodawanie przedmiotów, broni (graczowi)
Kolejne lekcje wkrótce... Plik został upnięty na chomikuj.pl
LINK:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Śro 8:32, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Wto 21:58, 04 Maj 2010 Temat postu: |
|
Vigo umieść link do swojego chomika w opisie,ułatwisz dostep użytkownikom którzy nie znaja go
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Sob 19:42, 15 Maj 2010 Temat postu: |
|
OGŁOSZENIE!
Proszę pisać w tym temacie jakie chcecie zobaczyć lekcje w poradniku. Podawajcie jakie macie problemy, co chcecie stworzyć ale nie wiecie jak... Ja postaram się, aby Wasze pomysły, rozwiązania problemów znalazły się w kolejnej odsłonie poradnika.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Sob 19:43, 15 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:34, 15 Maj 2010 Temat postu: |
|
ja bym chciał wiedzieć jak pojazd zrobiony w programie 3d zmusić do działania w crysisie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:31, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
a ja jak zrobić film ytak iz dialogami kamerami różniymi itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 19:59, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
Prosiłbym bardzo o lekcję, jak "wcielić się" do mapy zrobionej w sandboxie... bo nigdzie draństwa nie mogę znaleźć.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 19:59, 20 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Czw 20:18, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
wcielić się?he sprecyzuj to,masz moze na mysli zeby przejśc do trybu gry?jesli tak to spróbuj tak jak w cryengine 1 ctrl+g
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Śro 14:49, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
W dniu dzisiejszym (7.07.2010), postanowiłem szturmem ruszyć z moim poradnikiem. Na moim celowniku w pierwszej kolejności stoi dział AI, w którym zostaną zamieszczone te oto lekcje:
- AI w pojeździe
- AI porusza się pojazdem
- AI leci helikopterem
- AI wykonuje czynności
- Patrol
- AI wzywa posiłki
- Walka w budynku
- Spawn AI za zasłoną
- Strefa zamknięta dla AI
Update poradnika do ściągnięcia najprawdopodobniej za kilka dni.
Lekcje które skończyłem będę pogrubiał w ten sposób: przykład
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Sob 11:29, 01 Sty 2011, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sonic96
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Czw 10:45, 15 Lip 2010 Temat postu: |
|
Good work team!
Ja mam taką sugestie: jako że Chomik jest średnio wygodny, proponuje przenieść ten poradnik na inny serwis (to tylko sugestia, Vigo nie patrz tak na mnie ). Może Przeklej.pl?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pią 9:40, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
Chomikuj jest wygodny, trzeba sie tylko zarejestrować ;p i możesz 50 MB co tydzień za free ściągać, a poradnik nie jest aż tak duży aby ten limit przekroczyć. A jeśli kiedyś zostanie przekroczony to podziel;ę go tak aby można go było pobrać ;].
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Sob 12:56, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
Moderator forum mnie chyba zabije xD - kolejny "post pod postem", ale to tylko dlatego aby było widoczne ze coś się dzieje i pojawiła się aktualizacja postępu prac nas poradnikiem ;]
Przejdźmy do sedna sprawy:
Zauważyłem podczas pracy że nie skończyłem, a właściwie nie zrobiłem kilku lekcji w dziale "Obiekty: organizacja i wstawianie". Chodzi mi o te lekcje:
- Dźwięk
- Muzyka w grze
- Teleportacja
- Misja
- Film
Szczerze mówiąc nie wiem dlaczego ich nie zrobiłem . To się zmieni i zobaczycie te lekcje w następnej aktualizacji poradnika. Jedynie co może zostać nie zrobione to lekcja "Film", gdyż najprawdopodobniej będzie ona najbardziej rozbudowana ze wszystkich które się ukażą w poradniku. Stworzenie tej lekcji będzie mnie kosztowało dużo czasu i roboty, co by opóźniło wydanie aktualizacji z lekcjami z AI. Tak więc po wydaniu aktualizacji wezmę się za Film Później pewnie wezmę się za NOWY dział który stworzę w poradniku. Jak się będzie nazywał i o czym będzie musicie się domyślić...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Sob 12:57, 24 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Nie 20:53, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
masz szczęście tym razem cię oszczędzę,ale to tylko dlatego że:
Vigo napisał: | ale to tylko dlatego aby było widoczne ze coś się dzieje i pojawiła się aktualizacja postępu prac nas poradnikiem |
BTW milo widzieć jakąkolwiek aktualizacje na naszym forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki1129
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:59, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
Witajcie, jestem nowy na forum.
Postanowiłem rozpocząć pisanie poradnika do Sandbox2. Jak na razie napisałem 10 stron (poradnik typu więcej tekstu niż obrazków). Wysyłam go tylko żeby się dowiedzieć, czy opłaca się pisać dalej, czy raczej nie marnować czasu.
Proszę o odpowiedź i dziękuję.
na chomikuj, konto luki1128
Folder Dokumenty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Sob 20:11, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
ja tworze poradnik w którym pokazuję jak zrobić konkretną rzecz, także nie jest to "ogólny" poradnik do Sand Box 2 lecz można się z niego troche nauczyć ;] Jeśli powstanie drugi poradnik to bardzo dobrze, gdyż będzie można wybrać między nimi no i w jednym może nie znaleść się akurat to czego szukamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki1129
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:56, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
W takim razie piszę dalej, dziennie wychodzi jakieś 5-6 stron. Mam nadzieję, że w takim tempie do końca wakacji opiszę wszystkie główne zagadnienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Harry
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:09, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
Witam. Bardzo podoba mi się ten poradnik i zapewne będę często do niego zaglądał jednak zauważyłem parę błędów związanych z tekstem i myślę, że warto by było je poprawić:
- I: Nowa mapa ukarze->ukaże (błąd występuje 2 razy)
- III: Chmury 3D pokarzę->pokażę
- V: Śnieg Viev->View
- VI: Tekstury pokarzę->pokażę Terrian->Terrain
- VII: Modyfikowanie terenu pocji->opcji
- XIII: Rekin pokarzę->pokażę Gry->Gdy
- XIV: Śnieżna, Deszczowa Wyspa Vegotation->Vegetation samie->same
Jeszcze mała adnotacja dotycząca opcji Frozen i Dynamic Frozen. W oficjalnym manualu pisze, że opcję Frozen należy stosować do obiektów statycznych, natiomiast do obiektów dynamicznych (które się np. przesuwają i obracają) Dynamic Frozen.
Kod: | Frozen layer: Frozen layer that is used in Ice levels. Your object will have snow on top and frost on the sides. It is normaly used for static objects. If an object is rotating, the layer won’t rotate and the snow will always face into Z-direction.
Dynamic frozen: Frozen layer for dynamic objects. Snow will no always face in positive Z-direction. If an object is rotating, the layer will rotate as well. |
-XIV: Oświetlenie jaki kol wiek->jakikolwiek
- I: Dodawanie przedmiotów kolka->kilka
- II: Obrót przedmiotów PRZDMIOTÓW->PRZEDMIOTÓW
- IV: Solid pokarzę->pokażę nom->nim(?) StepSize - niedomknięty nawias
- VII: testy Nuklearne Pora dodać kilka dwie rzeczy(?) ouyput->output pokarzę->pokażę
- X: Zamrożony człowiek Falshe->False
- I: AI ze spadochronem objekt->obiekt
I jeszcze taka mała uwaga do najczęstszego błędu: pokarzę od pokarać, a pokażę od pokazać
Man nadzieję, że trochę pomogłem i nie zdenerwuje Cię ten post, ponieważ niektórzy nie lubią jak się im wytyka takie błędy
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Harry dnia Pon 13:11, 23 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pon 19:28, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
I O TO CHODZIŁO! ;D dobra robota, poradnik pisany jest szybko i jeśli Word sam tego nie poprawi to ja mogę niektóre rzeczy przeoczyć ;] dzięki za posta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Harry
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:52, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
Cieszę się, że pomogłem Jeszcze znalazłem jedną literówkę w poradniku dotyczącym rekina Entiti->Entity
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arozpl12
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:33, 15 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Możesz wstawić do poradnika instrukcję dotyczącą narzędzia Animation Graph(o ile się tak pisze ;p)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol57
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Udanin
|
Wysłany: Pon 19:13, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Dobra no to zaczynam. Na pierwszy ogień leci SandBox 2 Manuall (3.V.2010) autorstwa Vigo.
- Co do chomikuj nic nie mam. Inni mają wielki problem z założeniem konta. Wrzuć jeszcze na RS i może 50kb/s ich nauczy...
- Pierwsza strona ładnie wygląda. Nie jest oczoj**na. [+]
- Artur Chruściel „Vigo” 2009-07-15 hmm... w tytule jest 3.V.2010
- Teren, Tekstury i Oświetlenie - oddziel od spisu treści (na następną stronę).
- Poradnik nawet zrozumiały. [+]
- Rzeka - ***** zabije!!! Jeżeli jeszcze raz zobaczę, że ktoś materiału dla rzeki szuka w terrain to... Ty patrzyłeś w ogóle jak to wygląda w edytorze? TO JEST TEKSTURA NA PODŁOŻE POD RZEKĘ. Materiały na rzekę są w Materials -> Ocean... Oczywiście nie czepiałbym się aż tak. Ale widzą to już w którymś poradniku pod rząd... To od razu widać, że rzeka jest dziwna...
- Obiekty: organizacja i wstawianie -- tutaj nic nie powiem... początkującym się przyda. Osobiście wolę niektóre przedmioty sam tworzyć... Czyli entity--> i szukam to co najbardziej pasuje... i szukam modelu.
- Solid -- no... ta opcja głównie służy temu by zrobić np. most i wyeksportować go do 3ds max'a.
- Drogi...
- SortPriority - o p c j a n i e p r z y d a t n a - no chyba se jaja robisz... gdy kładziesz asfaltową drogę i do niej wjeżdżający polniak to oczywiście że musisz tutaj ustawić by to miało ręce i nogi.
- TileLength – o p c j a n i e p r z y d a t n a - przydatna ale nie początkującym...
- StepSize – ustala „kanciastość” (im większa wartość tym mniejsza „kanciastość") chyba na odwrót... (im mniejsza wartość tym mniejsza "kanciastość")
Ogólnie poradnik mi dużo przypomniał więc się aż tak nie czepiam, bo "mało komu się chce takie rzeczy pisać". Mam nadzieję, że każda następna wersja będzie lepsza.
Teraz drugi poradnik Poradnik(beta1) autorstwa luki1129.
No kolego... tutaj to się postarałeś. Dużo tekstu. Zrozumiałe. No jedyne co mogę się przyczepić to mało obrazków. Ale ilość tekstu sprawia, że są one zbędne.
-------------------------------------------------------------------------------------
Ogólnie widzę 2 dobre poradniki.
Teraz takie ogólne zlecenie na koniec waszych obu poradników. Gdy czytelnik skończy swoją ******** w kosmos mapę i nie znajdzie na niej błędów to czas na najważniejszą rzecz!
File --> Generate surface texture --> 16384 x 16384 +HQ +Calculate Terrain Sky Accesssiblity.
Co to robi? A proszę:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście po uprzednim ustawieniu Time of Day:
To była tylko krótka chwila w której napadła mnie wena. Poradniki przeglądnięte kolejny raz "na szybko". Więc jak coś pominąłem to inny zobaczy. Jak do czegoś się przyczepiłem bezpodstawnie mówić.
Nie wiem jak inni, ale jeżeli chodzi o moje osobiste upodobania to nie lubię czegoś takiego:
"tutaj wpisz 5 bo tak ma być"
Pierwsze myśli jakie mam po takim zdaniu:
- Co to jest za parametr?
- Czemu 5, a nie 5.001?
- Czemu jak dam 1 to działa tak samo?
Przy sprawdzaniu waszych poradników nie czepiałem się o to, bo może niektórzy mają to w gdzieś do czego to służy i się jarają, że jak wpiszą 5 to wyskoczy im np. "czołg".
Ogólnie na pewno znajdzie się ktoś komu to się przyda ;] Jak mnie się przydało, to na pewno innym też.
-------------------------------------------------------------------------------------
Dla osób znających angielski polecam: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez karol57 dnia Pon 19:14, 20 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Czw 1:03, 02 Gru 2010 Temat postu: |
|
Kolejny update poradnika przewidziany jest na koniec roku 2010.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Czw 8:27, 02 Gru 2010 Temat postu: |
|
ej w jakim programie to odtworzyć? kiedyś ściągnąłem 1 poradnik i git było a teraz nie mogę odtworzyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Czw 10:47, 02 Gru 2010 Temat postu: |
|
Adobe Reader 8
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Pią 20:23, 03 Gru 2010 Temat postu: |
|
dzięki. Mnie najbardziej boli to, że bardzo się napracowałeś a większość użytkowników używa do farcry poradników, można się nauczyć ale niestety crysis jest mniej popularny :/ Ze wszystkich chyba w polsce ty tworzysz najlepsze mapy ja stworzyłem kilka nawet niezłe, ale niestety nie umiem tworzyć misji, dialogow, filmów,
własnych modeli, nie umiem ściągać map/modów i nie stworzę profesjonalnego AI :/ więc moje mapy kończą się zwykle na oprawionej wyspie i bazie wroga bez AI
i jeszcze jak wchodzę na mapy oryginalnego crysisa, widać różne linie a ja nawet nie wiem po co one są :/ tylko kumam jedną do rekina Może stworzę mape z tego co wiem i podeślę ci ją byś ocenił? I powiedział byś ile milionów rzeczy muszę poprawić ? Zawsze coś ale nie che byś czas marnował bo nawet masz szanse by zaprosili cię do cryteka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Pią 20:25, 03 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pią 23:43, 03 Gru 2010 Temat postu: |
|
Jedną rzecz już mogę Ci pomóc zrobić, chodzi mi o misję. Mam gotowy tutorial także tylko przekopiować do nowego dokumentu i upnąć na serwer i pobierasz ;D Zaraz to zrobię...
EDIT:
Mówisz masz:
Chomikuj:
[link widoczny dla zalogowanych]
i na alternatywny serwer:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Sob 0:04, 04 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Sob 9:34, 04 Gru 2010 Temat postu: |
|
wow dzięki a masz poradnik jak pobierać dane jak z tych misji dodatkowych?
P.S Gdy tylko zrobie następny format kompa to wypróbuje bo mi się zawiesza czasem i potrzeba płyty z windowsem by się uruchomił :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Sob 9:37, 04 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Nie 11:21, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
Chodzi Ci o taki laptop z którego się pobiera dane w grze?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Nie 11:21, 05 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Nie 11:37, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Nie 13:54, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
W takim razie skoro już wiem co co chodzi zrobię tutorial. Będzie za jakieś 30min, no max 40...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Nie 14:17, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
dzięki poświęcasz się dla mnie bardzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Nie 15:46, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
Nie wiem dlaczego nie mogę FlowGraph zapisać w pliku xml.....
EDIT:
Udało się:
Chomikuj:
[link widoczny dla zalogowanych]
i na alternatywny serwer:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Nie 16:23, 05 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Nie 17:46, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
dzięki hmm otworzyło się w internet exploler 1 plik a drugi normalnie w adobe. Mam nadzieję, że w tym pliku z explolera było powiększone zdjęcie flowgraph. Naszczęście mam dobre oczy i jest małe przybliżenie jeszcze raz dzięki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Nie 17:50, 05 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Nie 18:14, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
tamten plik xml trzeba o edytorze otworzyć, a dokładnie w FlowGraph.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Nie 18:24, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Nie 19:06, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
ej jak chcesz mogę ci pomóc w tutorialu. Nieznam się ale niektóre rzeczy mógłbym opisać w wordzie i dać tam parę obrazków a potem podesłał bym ci a tym byś na adobe przerobił.
o jeszcze w wyrazie props wdarła się literóweczka i wyszło propos.
o i jeszcze ważne wypróbowałem i działa świetnie ale jak zrobić by po włączeniu mapy to zadanie mi się włączyło bo podchodzę i ściągam ale nie wyświetla mi się zadanie że ukończone itd.
P.S. Już nawet dużo umiem. W większości dzięki twoim tutorialom. Spełniasz świetną robotę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Pon 21:36, 06 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 0:25, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
Przykleiłem i przeniosłem temat.
Vigo, wszystkie linki itp. zamieść/zamieszczaj w pierwszym poście .
EDIT: Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Wto 0:59, 14 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Wto 1:00, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
Mówisz (a raczej piszesz) masz, szefie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 1:06, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
A tam "szefie" zaraz, ale jak trzeba to nie odmówię
Ważne że forum staje się dzięki takim użytkownikom jak ty miejscem miłym i wartym odwiedzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Sob 13:00, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
I tak z kilku godzinnym opóźnieniem wrzucam na chomikuj kolejną wersję mojego poradnika... Zapraszam do czytania i oceniania/wytykania błędów/propozycji itp. link do folderu znajduje się w pierwszym poście, jednak dodam go także w tym poście:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Sob 13:52, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
wow skorzystam wielki +. Tylko powinieneś coś dodać więcej do filmu...
bo dużo się nie nauczyłem xD. I jeszcze czemu na końcu tutorial wykonał karol57?
strona 138:
AI porusza się pojazdem jest napisane "Najsampierw" wchodzimy....
Jeśli tego nie zrobimy pojazd nawet "niedrganie" z miejsca…
koniec story 158:
Teraz jedynie wystarczy "połaczyć"…
Później poczytam dokładniej poradnik gdy będę coś tworzył i przy okazji jak będą to wskaże błędy. Wykonujesz świetną robotę gratulacje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Sob 14:14, 01 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Sob 18:18, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
kodeman napisał: | wow skorzystam wielki +. Tylko powinieneś coś dodać więcej do filmu...
bo dużo się nie nauczyłem xD. I jeszcze czemu na końcu tutorial wykonał karol57?
strona 138:
AI porusza się pojazdem jest napisane "Najsampierw" wchodzimy....
Jeśli tego nie zrobimy pojazd nawet "niedrganie" z miejsca…
koniec story 158:
Teraz jedynie wystarczy "połaczyć"…
Później poczytam dokładniej poradnik gdy będę coś tworzył i przy okazji jak będą to wskaże błędy. Wykonujesz świetną robotę gratulacje |
1. Filmem teraz się zajmę.
2. Napisałem mże wykonał go karol57, ponieważ On go zrobił- logiczne. Link do tutorialu: http://www.sandbox.fora.pl/skrypty-eventy-i-triggery,40/timer-jak-zrobic-odliczanie,516.html Zastosowałem go bo opisał przydatną rzecz, no i opisał ją bardzo czytelnie.
najsampierw --> najpierw/na początku/nasamprzód
Nauczyciel tak w szkole mówi i spodobało mi się to słowo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Sob 18:23, 01 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Sob 19:17, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
Spoko napisałem co było dla mnie nie jasne. Co do karola to myślałem że może ci w całym pomagał bo na końcu tutorial wykonał karol. myślałem że chodzi o cały a nie cząstkę. Nieważne, chciałem podziękować bo na pewno skorzystam z tych tutoriali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Sob 19:52, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
W końcu nie robię to dla siebie, tylko dla Was...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Sob 22:54, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
Vigo a chyba wiesz jak to zrobić a ja sobie zadaje takie pytanie. W wielu modach nie ma misji ani rozmów tylko pojawiają się napisy w odpowiednich momentach. Wiesz może jak coś takiego zrobić? Zaoszczędziło by to sporo pracy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|