Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:08, 24 Mar 2008 Temat postu: Klika słów o inteligencji AI |
|
Teraz wypadało by wspomnieć o zachowaniach przeciwników, ponieważ inteligencja w grze jest dopracowana do perfekcji.
Wykorzystamy w tym celu naszą mapkę. Idziemy na pomost. Ustawiamy dwóch baranów naprzeciwko siebie i pomiędzy nich wstaw AiAnchor który jest w zakładce AI.
W AiAnchor Params szukamy Ai i z listy wybieramy np.: AIANCHOR_SMOKE. Uwaga! Trzeba również zmienić w najemniku w Ai inną rolę, koniecznie Job_Observe. Czyli podsumowując- obserwuj a w wolnym czasie zajaraj:
Aby zobaczyć podgląd wciskamy no dole AI\Physics:
Jest też obok taki kwadrat z kropkami, on umożliwia przemieszczanie przez wszystko. To tak jak kod na przechodzenie przez ściany.
Teraz zrobimy żeby się ruszali: Na pomoście robimy AINavigationModifier który jest w zakładce AI. Ustawiamy mu wysokość czyli nHeight na 5. Tworzymy 6 AiPointów tak jak niżej:
Zauważ że jak są w niebieskim AINavigationModifier stają się niebieskie a nie czerwone.
Dwa pierwsze muszą być poza tym kwadratem i jedno musi być wejściem a drugie wyjściem, kolejno Entry i Exit Point. Na środku pomostu tworzymy Hide Point i wszystko łączymy za pomocą Pick. Gościa wstawiamy na środku i dajemy mu zadanie Ai Job_PatrolPath. Możemy również przy kancie pomostu wstawić AiAnchor i wybrać FISH_HERE, wtedy najemnik zrobi sobie przerwę na łowienie.
Post został pochwalony 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 14:28, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
W takim wypadku nie musi być exit pointa. Entry point działa również jak exit point, ale exit point nie działa jak entry point. Exit pointa można wstawić jeśli koniecznie chcemy aby AI tędy wychodziła, jeśli nie można wstawić kilka entry pointów i AI sama zdecyduje którędy mu lepiej wchodzić i wychdzić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Śro 15:57, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
Hahaha najlepsze jest w 1 misji jak najemnik pompki robi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Wto 20:59, 07 Wrz 2010 Temat postu: |
|
To jest AIANCHOR_EXERCISE_THERE czy jakos tak i bedzie pakowal 1 pompka 2 pompka 3 pompka 4,5,6,7,8,9,10 i tak dopoki mu nie przerwiesz albo dopoki nie skonczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|