Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 20:28, 18 Lut 2010 Temat postu: Jak zrobić, aby czynności z Flow Graph działały w grze? |
|
Mam wszystko porobione we Flow Graph, jak patrole itd. Przy kazdym uruchomieniu edytora musze od nowa wczytywac wszystkie pliki xml z FG i dawac Generate all navigation (nie wiem, czy to normalne, czy nie, ale denerwujace).
Uruchomilem moja mape przy pomocy launchera do Crysisa z Crymod i zaden patrol nie wykonuje patrolu, zaden zolnierz nie wsiada do samochodu, ani nic innego zaprogramowanego we FG.
Wiec pytanie:
Jak zrobić, aby czynności z Flow Graph działały w grze na mojej mapie (chodzi mi o gre na mojej mapie w Crysisie, a nie w edytorze)?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
arozpl12
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:36, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
ja mam tak samo z ,,filmem''
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 15:52, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
Poki co doszedlem do tego, aby robic FG w danym obiekcie, czyli w menu obiektu, ktore pojawia sie w Rollpur Bar po jego kliknieciu, wybieram Create FG.
Np. z patrolem zrobilem tak, ze kliknalem na wozie, ktorym maja jechac zolnierze i dalem Create (w tym menu po prawej od roznych ustawien obiektu). Nazwalem je Patrol in truck. Potem wyskoczyl pusty Flow Graph i stworzylem tam caly patrol, czyli dodalem Start, te ciezarowke, 11 wojakow i reszte Node'ow.
Tworzac ekwipunek gracza i samo miejsce startu, to stworzylem SpawnPoint, dalem Create w jego menu, a potem w pojawionym sie FG stworzylem Node'y od spawnowanie i dodawania ekwipunku.
Krotko mowiac Tworze FG nie tak, jak w poradnikach (czyli New itd.), ale w menu obiektu Create i dopiero w okienku, ktore wyskoczy daje chciane Node'y.
Dzieki temu wszystko zapisuje sie wraz z obiektami do pliku levelu. Tylko nie wiem, co sie stanie, gdy obiekt z zapisanym FG zostanie zniszczony w grze (w przypadku ciezarowki i patrolu, to nie problem).
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 15:53, 20 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 12:41, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
Jak sie okazalo, takie cos dziala tylko wtedy, gdy startuje w poblizu obiektu z przypisanym mu Flow Graph. Jezeli wystartuje na plazy, to patrol czolgow, ktory startuje w srodku wyspy, nie wystartuje w grze, mimo ze w Sandboxie dziala wszystko dobrze.
Daje zawsze Generate All Navigation i Export to engine, zapisuje i dalej efektu nie widze w grze.
Jezeli ktos zrobil sobie mape z dzialajacym patrolem (ale z punktem rozpoczecia daleko od punktu startu gracza) i gral w nia w grze (nie Sandboxie), to porsze o pomoc.
EDIT 01.03.2010:
Pomoglo danie opcji Auto-disable na False przy kazdym obiekcie, ktory bierze udzial w moich Flow Graphs.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 14:13, 01 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol57
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Udanin
|
Wysłany: Wto 15:22, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
hmmm... nie chce mi się sprawdzać, ale stwórz jakąś skrzynkę w miejscu startu i do niej wpisz Flow Graph ... powinno zatrybić...
(wiem wiem... archeologia)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|