Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sonic96
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Sob 13:42, 29 Sie 2009 Temat postu: Jak zrobić swoją drużynę |
|
Witam!
Chciałbym zrobić swoją drużynę tak żeby za mną chodzili, jak zauważą wroga to niech strzelają a jak będą skakać z dużej wysokości niech otworzą spadochron.
Sory że taka duża lista życzeń ale jestem początkującym a chciałbym zrobić coś takiego.
Z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Disturbed
Specjalista

Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Sob 20:14, 29 Sie 2009 Temat postu: |
|
Życzenie 1 :
kiedy postawisz najemnika zjedź do linii "SPECIES" i ustaw z 1 na 0
Życzenie 2 :
Żeby za tobą chodzili ustw prox~ trigger i w "ON ENTER" ustaw follow (i na najemnika)
Życzenie 3 :
Tego życzenia nie da sie spełnic .
W FC nie ma czegoś takiego jak spadochron . niestety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vigo
Ekspert

Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Nie 6:31, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
ja Ci dziś napisze jak zrobić by mili spadochron ale troche później bo teraz zbieram sie do kościoła i nie mam zbytnio czasu ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Disturbed
Specjalista

Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Nie 9:21, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
Tu chodzi o Ai w FC czy CRYSIS ??? Bo ja napisałem o FC
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vigo
Ekspert

Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Nie 9:23, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
Jednoznacznie stwierdzam że chodzi o Crysisa ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Disturbed
Specjalista

Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Nie 10:19, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
No zauważyłem xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vigo
Ekspert

Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Nie 20:31, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
wiem już jak zrobić żeby za Tobą chodzili... jutro napiszę dokładnie co i jak ;D dzisiaj mi sie już nie chce zbytnio ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sonic96
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Pon 10:37, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
Jeżeli podasz odpowiedź to spełnią się wszystkie moje 'życzenia'.
Będą za mną chodzić, strzelać, no i skakać ze spadochronu.
Powodzenia w pisaniu życzę!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vigo
Ekspert

Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pon 10:49, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
Więc jak to zrobić? Tak:
Klikasz na swojego gościa w zakładce FlowGraps Klikasz Create... i tworzysz coś takiego:
Wszystko musi byś tak jak na obrazku ;p
W razie pytań pisz !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Pon 10:50, 31 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sonic96
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Pon 11:01, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
Nie mam AI AlertnessFilter
Mam tylko AI Alertness ale bez Filter
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vigo
Ekspert

Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pon 11:04, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
Zobacz czy masz włączone wszystkie opcje. W tym celu w okienku FlowGraph wchodzisz do View -> Components Wszystko ma być zaznaczone ;] Wtedy powinno być widoczne AlertnessFilter
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sonic96
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Pon 11:08, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
Aha a ja miałem tylko jedno zaznaczone...
I tak mi nie działa zamieszczam skriny:
Użyłem squadmates sykes (czy coś takiego)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sonic96 dnia Pon 11:27, 31 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vigo
Ekspert

Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pon 14:57, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
Ale zaznacz tego gościa i w AlertnessFilter i w AIExecute przyciśnij PPM i wybierz Assign selected entity. Zmień też w AlertnessFilter Threshold=1 na Threshold=2. I jeszcze wybierz w AIExecute w Action opcje sprint_combatalerted
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sonic96
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Pon 15:29, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
Kurde ale porombany. Sory ze takie powalone pytania zadaje...
Działa ale jak wsiądę do samochodu to chłopiec na posyłki nie nadąża....
Ale to tego dojdę sam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sonic96
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Pon 15:45, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
Gość nie strzela, zacina się
Ale największą miałem pojarke miałem jak wsiadłem do VTOLa....
Aż chciało się powiedzieć "Pieseczku szybciej"
Trochę to naciągane, ale to nie twoja wina
Ty wykonałeś dobrą robotę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vigo
Ekspert

Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pią 9:45, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
Jest możliwe to aby wsiadał za Tobą do każdego pojazdu na mapie, ale ten Flow Graph byłby tak duży (zależy od ilości pojazdów na mapie) że nie wiem czy by się zmieścił, i byłby widoczny na stronce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sonic96
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Pią 14:57, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
Cytat: | ale ten Flow Graph byłby tak duży (zależy od ilości pojazdów na mapie) że nie wiem czy by się zmieścił, i byłby widoczny na stronce. |
Wystarczy zapisać w XML (jeżeli się nie mylę) i wstawić do postu jako załącznik...
Ale jak to zrobić to już mniej więcej wiem, ale jak zwykle thx za pomoc![/u]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
karol57
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Udanin
|
Wysłany: Wto 15:13, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Vigo napisał: | Jest możliwe to aby wsiadał za Tobą do każdego pojazdu na mapie, ale ten Flow Graph byłby tak duży (zależy od ilości pojazdów na mapie) że nie wiem czy by się zmieścił, i byłby widoczny na stronce. |
Czy, aby na pewno?
Kod: |
<Graph Description="" Group="Group">
<Nodes>
<Node Id="1" Class="Start" pos="-200,50,0" flags="1">
<Inputs InGame="1" InEditor="1"/>
</Node>
<Node Id="2" Class="Logic:Any" pos="-60,-180,0" flags="1">
<Inputs />
</Node>
<Node Id="5" Class="AI:AlertnessFilter" pos="90,-260,0" flags="1" GraphEntity="0">
<Inputs entityId="0" Threshold="2"/>
</Node>
<Node Id="10" Class="Game:LocalPlayer" pos="40,20,0" flags="1"/>
<Node Id="11" Class="Game:ActorSensor" pos="210,80,0" flags="1" InHideMask="7" OutHideMask="8191">
<Inputs entityId="0"/>
</Node>
<Node Id="12" Class="Vehicle:Enter" pos="710,20,0" flags="1" GraphEntity="0">
<Inputs entityId="0" VehicleId="0" SeatNumber="0" Fast="1"/>
</Node>
<Node Id="14" Class="Logic:Any" pos="510,30,0" flags="1" InHideMask="63" OutHideMask="1">
<Inputs />
</Node>
<Node Id="16" Class="Logic:Any" pos="510,140,0" flags="1" InHideMask="63" OutHideMask="1">
<Inputs />
</Node>
<Node Id="18" Class="entity:Grunt" pos="-110,120,0" flags="1" InHideMask="511" OutHideMask="63" GraphEntity="0">
<Inputs entityId="0" Disable="0" DisableUsable="0" Enable="0" EnableUsable="0" Kill="0" Spawn="0" Used="0" WakeUp="0"/>
</Node>
<Node Id="25" Class="Entity:EntitiesInRange" pos="450,-140,0" flags="1">
<Inputs Entity1="0" Entity2="0" Range="10"/>
</Node>
<Node Id="26" Class="Entity:EntityId" pos="290,-130,0" flags="1" InHideMask="1" OutHideMask="1" GraphEntity="0">
<Inputs entityId="0"/>
</Node>
<Node Id="29" Class="Logic:Gate" pos="270,-250,0" flags="1">
<Inputs Closed="0"/>
</Node>
<Node Id="30" Class="Logic:Any" pos="110,-190,0" flags="1" InHideMask="63" OutHideMask="1">
<Inputs />
</Node>
<Node Id="31" Class="Logic:Any" pos="110,-130,0" flags="1" InHideMask="63" OutHideMask="1">
<Inputs />
</Node>
<Node Id="34" Class="AI:AIExecute" pos="620,-140,0" flags="1" InHideMask="127" OutHideMask="7" GraphEntity="0">
<Inputs entityId="0" objectId="0" soaction_action="sprint_combatalerted" maxAlertness="2" HighPriority="1"/>
</Node>
<Node Id="35" Class="Vehicle:Unload" pos="710,130,0" flags="1">
<Inputs entityId="0" Seat="0"/>
</Node>
<Node Id="36" Class="Time:Delay" pos="220,160,0" flags="1">
<Inputs delay="1"/>
</Node>
</Nodes>
<Edges>
<Edge nodeIn="2" nodeOut="1" portIn="in1" portOut="output" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="11" nodeOut="1" portIn="Enable" portOut="output" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="30" nodeOut="1" portIn="in1" portOut="output" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="5" nodeOut="2" portIn="Input" portOut="out" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="2" nodeOut="5" portIn="in2" portOut="High" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="29" nodeOut="5" portIn="In" portOut="Low" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="11" nodeOut="10" portIn="entityId" portOut="entityId" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="25" nodeOut="10" portIn="Entity2" portOut="entityId" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="34" nodeOut="10" portIn="objectId" portOut="entityId" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="12" nodeOut="11" portIn="VehicleId" portOut="EnterVehicle" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="14" nodeOut="11" portIn="in1" portOut="EnterVehicle" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="16" nodeOut="11" portIn="in1" portOut="ExitVehicle" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="30" nodeOut="11" portIn="in2" portOut="ExitVehicle" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="31" nodeOut="11" portIn="in2" portOut="EnterVehicle" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="35" nodeOut="11" portIn="entityId" portOut="ExitVehicle" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="36" nodeOut="11" portIn="in" portOut="ExitVehicle" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="14" nodeOut="12" portIn="in2" portOut="fail" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="12" nodeOut="14" portIn="sink" portOut="out" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="35" nodeOut="16" portIn="sink" portOut="out" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="11" nodeOut="18" portIn="Disable" portOut="Dead" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="31" nodeOut="18" portIn="in1" portOut="Dead" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="2" nodeOut="25" portIn="in3" portOut="True" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="34" nodeOut="25" portIn="sink" portOut="False" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="25" nodeOut="26" portIn="Entity1" portOut="Id" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="25" nodeOut="29" portIn="Trigger" portOut="Out" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="29" nodeOut="30" portIn="Open" portOut="out" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="29" nodeOut="31" portIn="Close" portOut="out" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="2" nodeOut="34" portIn="in5" portOut="fail" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="2" nodeOut="34" portIn="in4" portOut="succeed" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="16" nodeOut="35" portIn="in2" portOut="fail" enabled="1"/>
<Edge nodeIn="2" nodeOut="36" portIn="in6" portOut="out" enabled="1"/>
</Edges>
</Graph>
|
Instrukcja:
1. Zaznaczyć tekst
2. Skopiować
3. Odpalić Edytor
4. Zrobić kolesia
5. Flow Graph --> Create
6. Nazwa jaka tam masz czy ci pasuje
7. PPM -> Paste with links
8. Nastawiać pojazdów
9. I gotowe!
Tak wiem wiem, że to z 17 lipca ale może komuś innemu się przyda.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol57 dnia Wto 15:13, 21 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sonic96
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Czw 17:59, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
Dzięki, dzięki! To nic że temat stary, ja i tak przeglądam nowe wątki (i nowe posty). Przyda się jak będę miał czas to przetestuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|