Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szpak
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:09, 07 Mar 2011 Temat postu: Kilka pytań odnośnie AI |
|
Witam, jestem zupełnie zielony w używaniu sandboxa, przestudiowałem cały poradnik od Vigo (polecam ) ale cały czas mam kilka pytań dotyczących AI:
1. Jak ustawić poruszanie się grupki żołnierzy (ew. pojedynczych).
2. Jak postawić Azjatę na stacjonarnym mg.
3. Czy można dać rozkaz "utrzymać pozycje", chodzi mi o to, że jak postawie czołg to żeby on strzelał z miejsca zamiast jeździć sobie gdzie mu się podoba.
4. Czy można wyposażyć żołnierzy w dowolnie wybraną broń, np Marins z wyrzutnią rakiet (oryginalnie chyba tam takiego nie ma).
I jeszcze kilka niezwiązanych z AI (żeby nie zakładać więcej tematów):
5. Czy można ustawić eksplozje, które będą losowo pojawiać się na jakimś obszarze, ew ustawić miejsca w których co jakiś czas będzie wybuch, chcę stworzyć wrażenie ostrzału z moździerza/artylerii.
6. Jak ustawić, żeby np efekt Gravity Volume aktywował się po jakimś czasie albo po tym jak gracz dojdzie w określone miejsce.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
koszyk
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CryEngine 2
|
Wysłany: Pią 18:11, 27 Maj 2011 Temat postu: |
|
Przede wszystkim chciałem się przywitać :p Po drugie nie wiem czy autor tego tematu już to wie lub już tu nie wchodzi ale napiszę...
1. Oj długoby tłumaczyć... Zobacz na Youtubie. Ja tam się właśnie tego nauczyłem. Użytkownik CryZeu albo Cryazy...
2. Tutaj dodajemy Shiten'a i robimy AIUseObject. Start (output)--->AIUseObject(Sync) oraz EntityId(TutajShiten(id))--->AIUseobject(ObjectId)
3. Niestety u mnie czołg też ma samowolkę ;(
4.Marines z wyrzutnią rakiet jest tylko nie pamiętam, który to... Ale wchodzisz w ustawienia NPC i tam jest EqupimentPack. Możesz zrobić własny lub wybrać inny.
5. Można ale to dużo roboty, a na razie nie mam czasu...
6. Robisz Area Trigger i w FlowGraph uruchomienie czyli: Enter---> Enable.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
dawka01
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:41, 29 Maj 2011 Temat postu: |
|
Co do 4 to jest amerykaniec z wyrzutnią rakiet ale tylko ma ją na plecach i z niej nie strzela nawet jak w pobliżu jest obcy pojazd. ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
koszyk
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CryEngine 2
|
Wysłany: Nie 20:33, 29 Maj 2011 Temat postu: |
|
Tak dokładnie. Trzeba by mu w ekwipunku zmienić bazookę na Primary Weapon lub Secondary...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
eto
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:31, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
1. banalne tagpointa nazwij tak jak żołnierza_p0, potem p1,p2 itp. sam będzie chodził, albo zrób na flowgraphach, tam masz więcej możliwości i jest bardziej przejrzyście
3. proste. dodaj entity a potem w FG disable engine w dowolnym momencie
5. też proste - logic:random
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
koszyk
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CryEngine 2
|
Wysłany: Sob 19:59, 11 Cze 2011 Temat postu: |
|
Cytat: | banalne tagpointa nazwij tak jak żołnierza_p0, potem p1,p2 itp. sam będzie chodził |
Próbowałem i jakoś sam nie chodzi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
eto
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:29, 05 Sie 2011 Temat postu: |
|
generowałeś si?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
koszyk
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CryEngine 2
|
Wysłany: Pią 22:07, 05 Sie 2011 Temat postu: |
|
Oczywiście. Nie wiem o co kaman..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
|