Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:32, 19 Paź 2010 Temat postu: Koreańcy biegają gdzie popadnie |
|
A więc jak w temacie koreańcy zamiast mnie atakować to bezmyślnie biegną w przeciwnym do mojego kierunku i przy okazji strzelają do mnie choć atakiem tego nazwać nie można :/ wiecie czemu tak się dzieje ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
karol57
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Udanin
|
Wysłany: Wto 19:55, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
Hmmmm.... mi się tak działo jak nie dałem im broni, ale skoro strzelają do ciebie to znaczy, że ją mają...
Mózgi też wygenerowane bo się ruszają... ale tutaj musi być błąd. Spróbuj wyklikać pierwsze 4 opcje z menu AI...
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:36, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
dobra zadziałało a mam jeszcze pytanie jak zrobić aby koreańcy chowali się za przeszkodami ( wiem że potrzebny będzie AIarchor ) i nie wychodzili z określonego obszaru ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Nie 20:05, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
stary temat pewnie wiesz już ale dla tych co nie wiedzą.
AI Anchor zrób i wybierz w nim Anchor type - combat hidespot i pojawią się 2 czerwone linie i one muszą opierać się o jakąś powierzchnię nie pomyl z alien hidespot
screeny wrzucę na jedno zdjęcie. Ważne. Z tego co wiem na stonę np. budynku można stworzyć maks 1 ai achnor czyli chcesz by mógł się chować z każdej strony po jednym ai achnorze na strone pokazane na screenie.
forbidden area za jego pomocą stworzysz wielokąt do którego AI nie wejdzie może być dowolny kształt i rozmiar więc jak sprawnie zrobisz kilka to nie wyjdzie z obszaru
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|