Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 20:22, 07 Kwi 2009 Temat postu: Patrol ludzi w pojazdach |
|
Tworzysz np US'a naciskasz na niego i w RollupBar* w zakładce Folow Graph naciskamy "Create"
*Jeśli takiego czegos nie masz, nacisnij na zakladke View w prawym gornym rogu i "Show Rollup Bar"
Otworzy nam sie szare, kratkowane tlo, klikamy w nie PPM (Prawy Przycisk Myszy) wybieramy Add Note > Misc > Start
naciskamy znowu na szre tlo PPM i wybieramy ostatnia opcje tzn. "Fit Graph to View" powinno sie na srodku pokazac okienko. Na prawo od niego naciskamy PPM i wybieramy Add Note > Vehicle > Enter, laczymy output z sync. W okienku Vehicle:Enter jest czerwony pasek z napisem "Choose Entity" naciskamy na niego PPM i wybieramy 1 opcje tzn. "Assing Graph Entity" powinien sie zrobic niebieski pasek z napisem "<Graph>"
Pod startem dajemy Add Note > Entity > EntityId
Entity:EntityId łączymy z Vehicle:Enter ale do VehicleId!
Powinniscie miec widok swojej mapy obok, naciskamy tam na pojazd ktorym ma jechac pozniej nacisnij na zcerwony pasek PPM i wybierz tym razem 1 opcje! tzn "Assing Selectet Entity" Powinien sie zrobic zielony pasek z nazwa pojazdu
teraz klikanij na Vehicle:Enter powinno sie podswietlic, w okienku Inputs* w czesci Inputs powinny byc 4 okienka, pierwsze 2 sa nie wazne zato 3 i 4 bardzo.
*Jesli takiegoi okienka nie ma nacisnij w okienku Flow Graph zakladke View i nacisnij Node Inputs
3 opcja tzn "Seat" wybieramy na jakie miejsce ma nasz US wsiazc, w tym celu naciskamy na prawo Any i na prawo strzalke w dol i wybieramy Driver (kierowca), Gunner (strzelec, nie we wszystkich pojazdach, np w helikopterze chinczykow wejdzie do dzialka minigun czy co to jest) oraz reszta miejsc - Seat03 itd. do Seat11. Dla tego osobnika wez Driver.
Teraz na preawo od Vehicle:Enter tworzymy AI > AIFollowPatchSpeedStance. Vehicle:Enter laczymy z AI:AIFollowPatchSpeedStance tzn z done do sync. w okienku AI:AIFollowPatchSpeedStance naciskamy czerwony pasek i tak jak to bylo w przypadku Entity:EntityId - PPM i klikamy Assing Selectet Entity ze zaznaczonym pojazdem w tle! Powinien sie zrobic zielony pasek z nazwa pojazdu.
Klikamy na AI:AIFollowPatchSpeedStance i w okienku Inputs zmieniamy Lops, domyslnie jest 0 czyli przejedzie droge ktora ma do przejechania i stanie (lup przeleci i zawisnie w miejscu) polecam ustawic -1 (minus jeden) zeby jezdzil/latal bez przerwy. w path_name wpisujemy nazwe trasy (robi sie ja identycznie jak dla patrolu ludzi umieszczonym w innym temacie)
UWAGA!
Jak robisz patrol w helikopterze PAMIĘTAJ zeby droge PODNIESC kilka metrow nad ziemie, jak tego nie zrobisz bedzie latal/jezdzil po ziemi
kiedys sie namyslalem zanim doszedlem do tego...
I to w zasadzie tyle... owy patrol w pojezdzie (jak to bedzie wrog) przejedzie obok... jak wstawiles gunnera to chwile postrzela i pojedzie dalej za to helikopter sie satrzyma...
moze ktos tu wyjasni co zrobic bo sam jestem ciekawy
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 15:30, 08 Kwi 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 17:28, 27 Cze 2009 Temat postu: |
|
Sam tego nie rozumiem...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:06, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
no to powoli, czego nie rozumiesz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|