Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sonic96
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Pią 13:16, 22 Sty 2010 Temat postu: Problem z AI Forbidden Area. |
|
Otóż mam taki problem. Chodzi o to że postawiłem Asiana na pomoście i gdy go atakuje on wpada do wody. Jak zrobić żeby chodził po pomoście, lądzie i innych wyznaczonych miejscach. W Sandbox'ie 1 było tak, że robiło się Forbidden Area i po sprawie, ale tu to nie działa.
Help!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Pią 23:17, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
jeśli w cryengine 2 istnieją tagpointy to spróbuj jak w far cry zrobić żeby po tag pointach latał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sonic96
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Pią 23:32, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
Nie chodzi o trasę, chodzi o to żeby w pewne miejsca nie wchodził np do wody.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
XsErO
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:35, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
wiem że to stary temat , ale jak by ktoś tu zajrzał to odpowiedz na to pytanie jest w poradniku vigo i ma to związek w forbriden area :: D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|