Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:13, 30 Mar 2009 Temat postu: Symulacja ataku |
|
Dopiero teraz zacząłem się bawić z sandbox'em i większość rzeczy co się chciałem dowiedzieć, już się dowiedziałem. Ale mam taki problem. Załóżmy, że tworzę mapkę ataku US na Koreańców w wiosce. Jak tam wstawić gdzieś gracza i jak rozkazać US'om atakować? Są oni, powiedzmy 500m od wioski, i najpierw muszą ostrożnie przejść przez dżunglę, potem otoczyć wioskę i atakować.
P.S. Prosiłbym również, żeby mi wyjaśnić, jak atak piechoty zsynchronizować z atakiem, nieco szybszych pojazdów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 19:56, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
Odświeżam temat i jeszcze jedno pytanie:
Ustawiłem kilku żołnierzyUSA i nadałem im z pomocą Graphu i Tag pointów scieżkę trasy. No i niby działa, ale jest jeden problem. Po pierwszym napotkanym przyczółku Koreańców USy albo zajmują przyczółek i siedzą w miejscu wypatrując wrogów (ruszają się dopiero wtedy, gdy jakiegoś wroga zobaczą ) , albo ignorują wrogów i po prostu biegną dalej.
Jak zrobić skrypt ataku, w którym żołnierze po napotkaniu wroga strzelają, a po zlikwidowaniu ich ruszają dalej punktami trasy? Obojętne mi jest, czy będzie to wymagało Tag pointów czy ścieżek.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Nie 20:13, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
Wiem że to było dawno ale spróbuje pomóc. Co do chodzenia strzlenia i chodzenia znowu to nie próbowałem ale możę AI patch ustaw go i będzie bez przerwy chodził gość po linii albo lepiej włącz oryginalną mapę w sandboxie tam jest pewnie atak jakiś to poobserwujesz i skopiujesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Nie 23:51, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
Kubicor napisał: | Odświeżam temat i jeszcze jedno pytanie:
Ustawiłem kilku żołnierzyUSA i nadałem im z pomocą Graphu i Tag pointów scieżkę trasy. No i niby działa, ale jest jeden problem. Po pierwszym napotkanym przyczółku Koreańców USy albo zajmują przyczółek i siedzą w miejscu wypatrując wrogów (ruszają się dopiero wtedy, gdy jakiegoś wroga zobaczą ) , albo ignorują wrogów i po prostu biegną dalej.
Jak zrobić skrypt ataku, w którym żołnierze po napotkaniu wroga strzelają, a po zlikwidowaniu ich ruszają dalej punktami trasy? Obojętne mi jest, czy będzie to wymagało Tag pointów czy ścieżek.
Z góry dziękuję za odpowiedź. |
Trzeba pop rostu zrobić takie coś, że jak masz skrypt "chodzenia" do punktu po takpointach, to musisz do niego dodać coś takiego że jeśli już dojdą (a tak uważają jeśli natrafią na koreanów i ich zabiją to uważają ze doszli do celu) to zrób aby szli od początku, tzn dodać Logic:Any i połącz Done z punktu docelowego z Logic:Any, a Logic:Any z Synic (zacznij podróż), i powinno działać. Jeśli nie do daj Time:Daley (opóźnienie) żeby co kilka sekund zaczynali podróż... Mi się wydaje ze to pomoże ;d przynajmniej ja bym tak kombinował....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|