Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Sob 18:46, 18 Gru 2010 Temat postu: Takie dziwne AI |
|
Robię taką mapkę jedną z lepszych jakie zrobiłem. Reszta to dziadowe xD Gdy robię AI generate ai navigation i tylko czasem się udaję. Zwykle muszę zresetować czasem nawet kilka razy grę. Np. ustawiam przyjaciela generate. ustawiam tag pointy chyba dobrze znowu na wypadek generate. Gdy włączam grę stoi. Niczym nie wzruszony może by chodził po tagpointach ale wogóle nie reaguje walnę go to sie nie rusza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mati09876
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:18, 29 Sty 2011 Temat postu: Ai |
|
Tego powodem może być uszkodzonym lub nie oryginalnym Edytorze. Więc moim zdaniem powinieneś albo go przereinstalować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Sob 13:39, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
Jeśli robisz "ścieżkę" po której ma chodzić gość to używaj AIPointów, a jeśli tylko wyznaczasz punkty do których ma dojść to używaj TagPointów. Tylko nie wiem co robisz, może właśnie w tym tkwi problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Sob 15:22, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
właściwie ostatnio jest dobrze ale wcześniej nie używałem tagpointów ani ai pointów tylko po prostu stawiałem przyjaciół i się nie ruszali nie zwracali na nic uwagi tak jak przed generate AI navigation
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|