Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Wzywanie posiłków

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Sztuczna inteligencja (AI)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 17:23, 09 Kwi 2009 Temat postu: Wzywanie posiłków

1. Najpierw wstawiacie obiekt: AI >> AIReinforcementSpot. Pojawi się wysoki, okrągły obszar. Wewnątrz tego obszaru ustawcie jednego Koreańca ( ten będzie wzywał ), a potem gdziekolwiek indziej drugiego ( ten to posiłki ).

2. Kliknijcie na ustawiony wcześniej reinforcementspot i utwórzcie mu Flow Graph:
a) Kliknijcie na szarym, posiatkowanym polu, które wam się pokaże prawym przyciskiem myszy i wybierzcie opcję: Add Selected Entity.
b) Kliknijcie na Koreańca wewnątrz obszaru "reinforcement" ( bez zamykania Flow Graph! ), a potem kliknijcie na szarym polu we Flow Graph prawym przyciskiem myszy i znowu wybierzcie opcję: Add Selected Entity. Dokładnie to samo zróbcie z drugim żołnierzem.
c) Kliknijcie na szarym polu prawym przyciskiem i zaznaczcie opcję: Add Node >> Misc >> Start.
d) Kliknijcie i przytrzymajcie lewy przycisk myszy na punkcie output ( na utworzonym właśnie Misc Start ) i niepuszczając klawisza przeciągnijcie nad punkt "Disable" na entity: Grunt ( to te tabelki Razz ) żołnierza, który ma stanowić posiłki. Tebele powinny się połączyć niebieskimi strzałkami.
e) To samo zróbcie z punktem called w entity: AIReinforcementSpot ( to również tabelka, tyle że ta pierwsza ) z tym, że przeciągnijcie to na "Enable", a nie "Disable". Operację wykonajcie dla tabel obu żołnierzy.

3. W efekcie od początku gry, żołnierz, który ma stanowić posiłki nie będzie istnieć. "Urodzi" się dopiero wtedy, gdy żołnierz w obszarze ReinforcementSpot zauważy was i zacznie wymachiwać rękami.

Jeżeli czegoś nie zrozumieliście, napiszcie. Smile
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 20:27, 11 Cze 2009 Temat postu:

JA nie rozumiem... tzn ty jakos zle wytlumaczyles mogles najlepiej screena zrobic

start lacze z z disabled (z dwoma japoncami) a to call lacze z enabled (tez z dwoma japoncami) i gowno... nikogo nie ma -,-
ale nauczylem sie spawnowac Very Happy big thx xD
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 20:52, 11 Cze 2009 Temat postu:

MAM! udalo sie wkoncu xD macie screena jak to ma wygladac



czerwone strzalki pokazuja kto kim jest
gosc biegnie niebieska strzalka do pamaranczowego krzyzyka (w grze dokladnie staje tam gdzie zolta choragiewka) na tym krzyzyku macha co w rezuyltacie (zielona strzalka) pojawia drogiego goscia xP[/img]
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Sztuczna inteligencja (AI) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin