Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 17:23, 09 Kwi 2009 Temat postu: Wzywanie posiłków |
|
1. Najpierw wstawiacie obiekt: AI >> AIReinforcementSpot. Pojawi się wysoki, okrągły obszar. Wewnątrz tego obszaru ustawcie jednego Koreańca ( ten będzie wzywał ), a potem gdziekolwiek indziej drugiego ( ten to posiłki ).
2. Kliknijcie na ustawiony wcześniej reinforcementspot i utwórzcie mu Flow Graph:
a) Kliknijcie na szarym, posiatkowanym polu, które wam się pokaże prawym przyciskiem myszy i wybierzcie opcję: Add Selected Entity.
b) Kliknijcie na Koreańca wewnątrz obszaru "reinforcement" ( bez zamykania Flow Graph! ), a potem kliknijcie na szarym polu we Flow Graph prawym przyciskiem myszy i znowu wybierzcie opcję: Add Selected Entity. Dokładnie to samo zróbcie z drugim żołnierzem.
c) Kliknijcie na szarym polu prawym przyciskiem i zaznaczcie opcję: Add Node >> Misc >> Start.
d) Kliknijcie i przytrzymajcie lewy przycisk myszy na punkcie output ( na utworzonym właśnie Misc Start ) i niepuszczając klawisza przeciągnijcie nad punkt "Disable" na entity: Grunt ( to te tabelki ) żołnierza, który ma stanowić posiłki. Tebele powinny się połączyć niebieskimi strzałkami.
e) To samo zróbcie z punktem called w entity: AIReinforcementSpot ( to również tabelka, tyle że ta pierwsza ) z tym, że przeciągnijcie to na "Enable", a nie "Disable". Operację wykonajcie dla tabel obu żołnierzy.
3. W efekcie od początku gry, żołnierz, który ma stanowić posiłki nie będzie istnieć. "Urodzi" się dopiero wtedy, gdy żołnierz w obszarze ReinforcementSpot zauważy was i zacznie wymachiwać rękami.
Jeżeli czegoś nie zrozumieliście, napiszcie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 20:27, 11 Cze 2009 Temat postu: |
|
JA nie rozumiem... tzn ty jakos zle wytlumaczyles mogles najlepiej screena zrobic
start lacze z z disabled (z dwoma japoncami) a to call lacze z enabled (tez z dwoma japoncami) i gowno... nikogo nie ma -,-
ale nauczylem sie spawnowac big thx xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 20:52, 11 Cze 2009 Temat postu: |
|
MAM! udalo sie wkoncu xD macie screena jak to ma wygladac
czerwone strzalki pokazuja kto kim jest
gosc biegnie niebieska strzalka do pamaranczowego krzyzyka (w grze dokladnie staje tam gdzie zolta choragiewka) na tym krzyzyku macha co w rezuyltacie (zielona strzalka) pojawia drogiego goscia xP[/img]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|