Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Rozdziałka a wydajność

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Teren, Tekstury i Oświetlenie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:16, 19 Lis 2011 Temat postu: Rozdziałka a wydajność

Witam mam pytanie co do rozdzielczości textur . Jaka jest najbardziej optymalna rozdziałka textur powyrzej 512/512 i jak znacznie zmniejszy wydajność ?? Jeśli dałbym textury 5k/5k to mocno to by obciążyło pc ? Mnie to co prawda nie dotyczy( bo kupuje gtx560) ale chciałbym aby jak najwięcej ludzi zagrało w grę którą tworzę na CE3 .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 3:20, 20 Lis 2011 Temat postu:

512 w zupełności wystarcza CE3, MAX 1024.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:21, 23 Lis 2011 Temat postu:

Bawił się ktoś edytorem BST w cryengine 3 ? ponać on jest od twożenia AI o i czy da sie zrobić samemu takie znaczniki dla ai jakie są np w crysis 2 ? Które oznaczałyby kiedy ai ma przeskoczyć przeszkode itp . O i jak dodawać image effects (Depth of field itp ) w flow graph ? moge dać screenyjak wyglądają poszczególne bloki efektów .

EDIT: Przeglądałem dokumentacje do cryengine i znalazłem coś takiego :
Main characters (a-level)

pc: 1x 2048x2048
console: 1x 1024x1024

Side characters (c-level)

pc: 2x 1024x1024
console: 2x 512x512
takie rozdziałki obsługuje silnik . Zamieszczam bo może się to komuś przydać


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Śro 21:24, 23 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:26, 05 Gru 2011 Temat postu:

Znalazłem ten exporter . Ściągnołem raz jeszcze sdk i był w zakładce tools .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:10, 05 Gru 2011 Temat postu:

Do testów proponuje generować najniższą. Tylko po to aby wyeliminowac bugi. Gdy stworzymy gotowy projekt polecam rozdzielczość 2048x2048

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> Teren, Tekstury i Oświetlenie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin