Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:16, 19 Lis 2011 Temat postu: Rozdziałka a wydajność |
|
Witam mam pytanie co do rozdzielczości textur . Jaka jest najbardziej optymalna rozdziałka textur powyrzej 512/512 i jak znacznie zmniejszy wydajność ?? Jeśli dałbym textury 5k/5k to mocno to by obciążyło pc ? Mnie to co prawda nie dotyczy( bo kupuje gtx560) ale chciałbym aby jak najwięcej ludzi zagrało w grę którą tworzę na CE3 .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 3:20, 20 Lis 2011 Temat postu: |
|
512 w zupełności wystarcza CE3, MAX 1024.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:21, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
Bawił się ktoś edytorem BST w cryengine 3 ? ponać on jest od twożenia AI o i czy da sie zrobić samemu takie znaczniki dla ai jakie są np w crysis 2 ? Które oznaczałyby kiedy ai ma przeskoczyć przeszkode itp . O i jak dodawać image effects (Depth of field itp ) w flow graph ? moge dać screenyjak wyglądają poszczególne bloki efektów .
EDIT: Przeglądałem dokumentacje do cryengine i znalazłem coś takiego :
Main characters (a-level)
pc: 1x 2048x2048
console: 1x 1024x1024
Side characters (c-level)
pc: 2x 1024x1024
console: 2x 512x512
takie rozdziałki obsługuje silnik . Zamieszczam bo może się to komuś przydać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Śro 21:24, 23 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:26, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
Znalazłem ten exporter . Ściągnołem raz jeszcze sdk i był w zakładce tools .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:10, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
Do testów proponuje generować najniższą. Tylko po to aby wyeliminowac bugi. Gdy stworzymy gotowy projekt polecam rozdzielczość 2048x2048
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|