Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Di Kej
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 0:29, 04 Sie 2011 Temat postu: Tekstury terenu (ustawienia pędzla) |
|
Witam... Mam problem związany z "pędzlem"
Otóż gdy edytuje gotowe mapki z gry, pędzel nakłada teksturę w całym promieniu koła...
Lecz gdy robię nową mapkę to tekstury nakładają się na planie kwadratu
Przez co nie mogę idealnie nałożyć tekstury tam gdzie chce... dodatkowo przejście między teksturami jest nienaturalnie duże...
(Mam kawałek plaży, domaluje do niego trawę a plaża metr od trawy robi się zielona... :/ )
Wie ktoś może jak ustawić pędzel by malował po planie koło i bez tego dennego przejścia...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
eto
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:33, 05 Sie 2011 Temat postu: |
|
Zapraszam do mojego tutoriala:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Nie 9:09, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
w skrócie poradnika eto kliknij na layer painter na dole tiles resolution i wybierz np. 2048x2048
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Di Kej
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:19, 07 Sie 2011 Temat postu: |
|
Dzięki wielkie
Dokładnie o to mi chodziło
Jesteś wielki
Punkt dla Ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|