Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Nie 13:15, 05 Gru 2010 Temat postu: Wkurzające tunele. |
|
Opis:
Korzystałem z poradnika vigo odnośnie tuneli wiem, że dobrze miał zrobione bo na innych stronach było to samo. Chodzi o tunele [link widoczny dla zalogowanych]
na screenach z lewej mam górę zrobioną automatycznie w terrain z teksturą trawy i cliff detailed z mapy island. Voxel object z misc jest powiększony. Robię wszystko dobrze i wynik: nic tylko wkurzająca dziura w sensie jakby okno. Natomiast z prawej zrobiony na teksturze trawy tej pierwszej z island tylko nie powiększonej. Widać piękny tunel. Więc moje pytanie.
Pytanie:
Nie da się jakoś normalnie powiększyć terenu na tunel? bo gdy nie jest powiekszone jst tunel a gdy powiększony jest to nie da się go zrobić. Jakby co powiekszony jest opcją rozszerzenia. Ta obok przesuwania i obracania.
Jest jakiś sposób by powiększyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Nie 13:18, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
Biorę się za problem... poczekaj na odpowiedź ;]
EDIT:
VoxelObject nie można powiększyć poprzez użycie opcji powiększania przedmiotów, gdyż po użyciu VoxelObject tak jakby "traci" swoje właściwości i nie jest już przydatne, jedynym sposobem jest dodanie kolejnego VoxelObject który będzie przedłużeniem/powiększeniem poprzedniego. Innymi słowami: musisz dołączyć kolejny VoxelObject do tego pierwszego, wcisnąć Copy Terrain into Voxel i kontynuować tworzenie tunelu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Nie 13:31, 05 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|