Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Wto 19:05, 13 Paź 2009 Temat postu: Crysis Mod: Stargate |
|
Przygoda
Akcja toczy się w niedalekiej przyszłości. Rząd USA wysyła swojego najlepszego żołnierza do bazy wojskowej położonej na północny wschód od miasta Rynsville, Nomada, z misją wagi państwowej. Ma za zadanie wspomóc tamtejszych naukowców, którzy planują eksplorację kosmosu przy pomocy "gwiezdnych wrót". Wyrusza w odległe planety w poszukiwaniu form życia. Szybko się jednak okazuje że kosmos należy już do innych "dziwnych" stworzeń które nie tolerują gości. Mało tego Koreańczycy także rozwinęli technologię podróży w przestrzeni kosmicznej i zamierzają jak się tylko da przeszkodzić Amerykanom w podboju kosmosu. Czeka nas dużo pracy...
Wiadomości ogólne:
-Około 5 różnorodnych misji
-Hordy Koreańczyków do zabicia ;D
-Zróżnicowane poziomy
-Fabuła nie wiąże się z tą z podstawki
Screeny z moda:
1. Droga do miasteczka Rynsville.
[link widoczny dla zalogowanych]
MOD W PRODUKCJI
Czas wydania: NIEOKREŚLONY
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Pon 18:42, 17 Sty 2011, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Wto 22:27, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
miło widzieć że ktoś pracuje nad crysis'em
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Wto 22:48, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
chyba narazie jako jedyny xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sonic96
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Śro 7:39, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
Też bym popracował ( ) ale moja mapa leży ( )
Za to Vigo będzie superowo. Miło pomyśleć że ktoś interesuje się CryEngine
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Śro 12:08, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
Prawdopodobnie nie zagram ze względów sprzętowych, ale muszę powiedzieć że zapowiada się ciekawie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Śro 20:10, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
Dodałem kilka obrazków z gry. Sory że tak póxno ale cały dzień neta nie miałem ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 1:26, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
Wygląda nieźle, oby tak dalej!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 10:07, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
Jak tam postępy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Sob 18:08, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
postępy są ale nie aż takie jak w Waszych modach do FarCry ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Sob 21:35, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
to dobrze ze wogule są
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Nie 9:36, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
staram się codziennie coś dodać, zmienić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 13:07, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
Ale nic na siłę, ty masz głównie dobrze się przy tym bawić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Śro 17:32, 02 Gru 2009 Temat postu: |
|
Co sądzicie o tym?:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Śro 17:33, 02 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Śro 17:43, 02 Gru 2009 Temat postu: |
|
Naprawde bardzo fajnie to wygląda!
A teraz siadaj... "-5"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Śro 22:26, 02 Gru 2009 Temat postu: |
|
na 3 screenie to deszcz,czy taka mgiełka??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Czw 17:16, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
to mgła ale nie wiem czemu mi takie coś zrobiło o0 W edytorze normalnie wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 18:27, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
Może bawiłeś się z TOD?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Czw 19:30, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
Z czym? Nie mam pojęcia co to jest TOD xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 21:28, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
"Time of Day" Chodzi o porę dnia, oświetlenie Sry że tak skrótowcem ale tak mi zostało z crymod`a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Czw 22:26, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
jak dla mnie ta mgiełka wygląda zaj***scie , dobra robota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pią 7:50, 04 Gru 2009 Temat postu: |
|
Trzeba było tak odrazu KT ;p, i ja sie nie bawiłem tylko gotowca importowałem z innej mapy z Crysisa ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pon 15:36, 07 Gru 2009 Temat postu: |
|
Dla dobra projektu postanowiłem wykorzystać mapy Multiplayer (po wcześniejszym odświeżeniu, w mniejszym lub większym stopniu) do mojego moda. Dzięki czemu mod moim zdaniem będzie "ładniejszy" i przyśpieszy to jego premierę, gdyż nie muszę robić wszystkiego od nowa ;]. Z tego co pamiętam grając w multi mapy będą dobrze sie sprawowały w modzie i dadzą klimat ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sonic96
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Czw 10:50, 15 Lip 2010 Temat postu: |
|
I jak postępy. Mnie tu ślina już leci...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Czw 11:07, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
Postępy są...
1. Wejście do bazy.
2. Pokój zwierzeń xD
3. Gabinet Admirała Gwiezdnej Floty xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 9:46, 21 Sie 2010 Temat postu: |
|
Mam nadzieję że do czasu aż wypuścisz moda będę już miał swoją kopię Crysis`a, bo coś mi się zdaje że warto będzie zagrać .
"Gabinet admirała gwiezdnej floty" rotflac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Sob 21:38, 21 Sie 2010 Temat postu: |
|
Znacie tą nutke?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli nie to powiem że pochodzi ona z gry "Portal". Dodam jeszcze tyle że jak się uda to będziemy ją słuchać w niektórych momentach eksplorowania ukrytych tuneli, korytarzy bazy w górze Cheyenne...
PS. Mi to czasem dziwne pomysły wpadają do głowy ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sonic96
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Pon 15:06, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
Portala znam BD, taki smaczek mi bardzo pasuje. Vigo, a może byś nagrał film - taki krótki przelot nad jakąś mapą? Nieżle Ci envrieoment (no wiecie o co chodzi xD) wychodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pon 19:26, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
Poczekaj skończę tą bazę dostrajać i nagram filmik ;p przez ten zwalony elevator musiałem coś wykombinować i stworzyłem teleport xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Sob 17:16, 06 Lis 2010 Temat postu: |
|
Ja to bym chetnie pogral w tego moda tyle ze kasy i miejsca nie mam na mocniejszego kompa ehh... Pomarzyc se tylko moge.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:19, 16 Lis 2010 Temat postu: |
|
Jak modzik ??? Bo od 23 sierpnia żadnych wieści .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Wto 20:19, 16 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pon 18:55, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
Fabuła nieco się zmieniła, dodałem miasteczko nieopodal bazy wojskowej USA, w którym będzie rozgrywać się jedna z misji. Zmianie także uległa nazwa moda.
Kolejna nowinka: W jednej w misji będziemy za zadanie mieć infiltrować, a następnie uszkodzić Koreański program podboju galaktyki, który jest konkurencyjny do Amerykańskiego... Szczegóły poznacie dopiero po wydaniu moda ;p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Pon 19:02, 17 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Pon 19:22, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
nie mogę się doczekać może twój mod mnie zachęci do pracy dalszej.
Kurde jak to robisz. Nieważne co bym zrobił drzewa u mnie nie wyglądają
realistycznie w sensie albo nic nie widać albo za mało a u ciebie idealnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Wto 19:32, 18 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati09876
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:18, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
Nie jesteś sam kolego ja też pomagam w tworzeniu map w sandbox 2. Zacząłem dzięki Vigo wielki szczun kolo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 15:31, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
Jak skończysz to sobie pogram.
Sam próbowałem mapkę robić ale...
w SandBox 2 jest trochę trudniej(przynajmniej dla mnie przyzwyczaiłem się do SandBox 1).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 9:16, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
Jakieś postępy czy bawisz się w CE3?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pon 19:01, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
Niestety mapki szlak trafił po burzy sprzed kilkunastu dni, zresztą nie same mapki- cały komp do wymiany był. Teraz jestem już na nowym także mod został zlikwidowany przez samą naturę ;] temat do zamknięcia i do kosza ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Pon 20:51, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
widać natura nie chciała by ktoś ją ulepszał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 1:26, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
Natura sobie grabi i to mocno ostatnio...ech no nic, zamykam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|