Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Pią 22:42, 18 Gru 2009 Temat postu: Crysis: SG-1 PL |
|
Aktualnie tworzę moda, lecz dla relaksu postanowiłem spolszczyć jednego z modów z [link widoczny dla zalogowanych]. Jako że jestem fanem serialu "Gwiezdne Wrota" wybrałem mod SG-1 stworzonego przez użytkownika Kingdan. W spolszczeniu dodam napisy, spolszczony dziennik zadań oraz dokonam kilka korekt wizualnych moda.
Postępy nad spolszczeniem poniżej:
Dialogi - 100%
Dziennik zadań - 100%
Poprawki wizualne - 30%
Strona moda na CryMod:
[link widoczny dla zalogowanych]
Strona ze spolszczonym modem:[/b]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Wto 17:52, 12 Sty 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sonic96
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Sob 8:51, 19 Gru 2009 Temat postu: |
|
No nieźle. Też lubie Gwiezdne Wrota (ale nie jestem fanem). Mod wygląda ciekawie, więc czekam na spolszczoną wersję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Wto 17:59, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
Jeszcze dziś pojawi się spolszczony mod w folderze na chomikuj.. Link już podałem w pierwszym poście. W spolszczeniu nie ma poprawek wizualnych gdyż przebudowuję bazę Gwiezdnych wrót w całości. W trakcie prac dostrzegłem że cały mod (efekty dialogi i akcje) oparte są na TimeDaley, czyli na opóźnieniu. Jeśli mi się zechce to zmienię to gdyż cała rozgrywka nieco kuleje przez to ;/
PROSZE TAKŻE PISAĆ W SPRAWIE BŁĘDÓW W POLONIZAJCI!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Wto 18:08, 12 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 23:13, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
Noo, z tego co widzę to coraz więcej modderów chce tłumaczyć swoje produkcje na inne języki, w tym polski. Sam nad jedną polonizacją już pracuję Dobra robota.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:19, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
świetnie, szkoda tylko ,że dopiero teraz o tym czytam, zaraz sprawdzę i pogram
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Czw 0:42, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
Minus tego moda jest taki ze trzeba ściągnąć drugi mod (waży około 100MB), gdyż z niego właśnie są dodane nowe budynki... W najbliższym czasie usunę ten błąd ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sonic96
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Wto 10:33, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
Czyli najpierw ściągnąć orginalnego moda, potem spolszczenie i tego Niveus. Tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Wto 16:00, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
ściągnąć i zainstalować mod Niveus, potem to co wrzuciłem na chomika. Na chomiku jest cały mod w wersji PL
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vigo dnia Wto 16:02, 19 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|